Miten voisi paikata muovisen bensatankin johon on porattu 4 pientä reikää. Kestääkö liimatiivistemassalla liimattu pelti
Bmw e46 bensatankki paikkaus
9
320
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toimi. Reikiin ruuvatut ja liimalla tiivistetyt ruuvit toimivat paremmin. Uusi tankki on paras, ja oikeastaan ainoa oikea tapa.
- Anonyymi
Tiiätkö minkä kokoinen
- Anonyymi
Liimatiivistemassa kyllä kestää, kun puhdistaa tenulla ensin.
- Anonyymi
Kokeile ajaa kahva edellä koivua päin.
- Anonyymi
Mitenkä pitäs ajaa jos tankki vuotaa
- Anonyymi
Startillako pitäs ajaa???
- Anonyymi
Bensan kestäviä liimoja ja massoja on paljon tarjolla, mutta.
Nykybensa sisältää myös muita aineita, kuten etanolia, joka on liuotin.
Kun ostaa bensankestävää liimatiivistemitäliemassaa ja lukee pienellä painetun, niin siellä sanotaan, että ei kestä etanolia.
Moni kestää bensaa, mutta yksikään ei valmistajan mukaan kestä etanolia.
Vaikka liimat ei kestä etanolia, niin ei ne heti ala vuotamaan.
Kokeile seuraavia tuotteita:
Hylomar blue tiivistemassa
Permatex Form-A-Gasket "3" tiivisteliima
Permatex aviation form-a-gasket no. 3
Itse korjasin moottoripyörän PA6 materiaalista tehdyn muovitankin vuodon Permatex aviation form-a-gasket no. 3- Anonyymi
Nuo Hylomarit ja Permatexit eivät vaan kovetu lainkaan, joten eivät kestä yksinään painetta jostain reiästä.
- Anonyymi
Reiät voi tukkia sopivan kokoisilla pop-niiteillä. päälle kuorrutus lasikuituhartsia, sitä vihreää litkua, jolle on kovettaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805