Sulle suurin rangaistus on se elämä mitä vietät nyt

Anonyymi-ap

ja josta olet valittanut jo 10 vuotta. Teit valintoja jotka laittoivat sut entistä ahtaammalle ja nyt olet todella jumissa. Karma. Olet niin paha ihminen läpikotaisin, vain se sun psykopaattikaveri on sua pahempi. Pitäisi päästä irti näistä ajatuksista ja ajatella, että siinäpäs elelee. Mutta nämä tunteet pitää käsitellä kuitenkin.

12

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Babyoil p. diddy

    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi pidät pahana ja miksi koitat naamioida tän minun kirjoittamakseni?

    • Anonyymi
      UUSI

      Koko elämä on ollut rangaistus alusta saakka.

    • UUSI

      suurin rangaistuss on etten saanut olla Veeraan kanssa, tiesin että kohtaan unelmieni naisen joku päivä, ja tiesin että siinä pisteessä oon mun epävakaalla aiheuttanut niin paljon pahaa etten häntä ansaitsisi. Silti haluaisin olla hänen täysin ja tehdä hänet onnelliseksi... <3

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei sulle. Mee veeras kans muuslle inisemään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Se voi kyllä olla tarkoitettua että asiat menevät
      Juurinäin .
      Ehkä karmaa tai se et kärsin rangaistukseni
      Ihan uudentyypisellä tavalla
      Kun valtaosa niistä joilla on sama
      Historia minun kanssani
      Sivusta tuskin se tyyppi jota mietit.
      Mutta joku muu jolle teksti on
      syystä ajattelua herättelevä ...
      Kiitos muistutuksesta
      Oon harhaillut ihan muualla...
      Asioiden parissa jotka ei oo mun tehtävä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Paha saakoon palkkansa. Mutta kukaan ei vain ala hirviöksi. Se tapahtuu ihmiselle. Kyseenalaisia valintoja, joilla voi olla erittäin hyviä syitä. Ja sitten eräänä päivänä katsoo ympärilleen ja huomaa mennernsä niin pitkälle ettei muista missä raja edes oli. Täysverinen psykopaatti on rajaton alun alkujaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Onnellisuuden kai täydellisin millään tuo äärimmäinen itsekkyys, pahuus tai tietämättömyys. Joten ei tässä vielä olla pahuuden ilmentymää lähelläkään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ettet vaan sitten itsekin tunne olevasi pahimmasta päästä. Peläten mitä seuraa. Useat ovat hyviä ja tekevät toisinaan jotain tietäen sen olevan huonoa. Jotkut taasen pahempia kamppaillen joka päivä pitääkseen sen hallinnassa. Eräät ovat ydintä myöten korruptoituneita mistään piittaamatta kunhan eivät jää kiinni. Mutta läpeensä paha on täysin erilainen olento. Hän uskoo jo olevansa paras. Hyvä parempi paras.

    • Anonyymi
      UUSI

      Taidat itse olla aika pahasti jumissa vihassa ja katkeruudessa jotain ihmistä kohtaan.
      Tuollainen syö vain itseäsi sisältä, et voi olla koskaan onnellinen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tuskin tässä maailmassa paha saa kovinkaan suurta rangaistusta. Toki oikeusvaltiossa voi saada tuomion, jos on rikkonut lakia ja jäänyt kiinni.

      Sen sijaa hyvät joutuvat usein kärsimään. Parhaista parhain, itse Jumalan Poika tuomittiin ristille.

      Kaikki perustuu loppujenlopuksi sille, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu itse kullekin.

      Voimia!

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin... olen p*skiainen. Kiitoksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe