Olen vuokrannut kaksio toimentulotuella elävälle henkilölle 1.10. lähtien. Kela on antanut sitoumusta ja on jo maksanut lokakuun vuokraa. Kuitenkin vuokralainen ei ole noutanut avaimet. Ensiksi sovimme tavataan lähikaupan mutta hän ei tullut. Sitten olen laittanut hänelle avaimet Postin vaihtolokerossa ja ilmoittanut hänelle mistä avaimet hän voisi hakea ja millä koodilla. Mutta hän ei ole ottanut avaimia kolmessa päivässä ja ei vastaa puhelimitse. Sen jälkeen hän vain pyytänyt viestitse luovuttaa avaimet hänen kotiosoitteen tai lähettää se kauppaan missä ei ole vaihtolokeropalvelua.
Olen ilmoittanut hänelle, että voisin luovuttaa avaimet asunnon lähellä oleva lähikaupassa tai kaupungin keskuksessa olevassa kauppakeskuksessa tai vuokrataetun asunnon pihalla. Hän ei vastaa.
Mitä minun pitäisi mielestäsi tehdä?
Onko vuokranantajalla minkälainen velvollisuus toimii kuriirina ja luovuttaa avaimet sinne paikalle minne vuokralainen komentaa?
Vuokralainen ei nouse avaimet
Anonyymi-ap
2
231
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se sitten vastaa ja noutaa mistä vaan kun pakkaset alkaa.
- Anonyymi
Mitähän jännää täältä seuraavaksi kysytään ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104738- 36613
- 47613
- 39608
- 30601
- 40595
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36493