Olen vuokrannut kaksio toimentulotuella elävälle henkilölle 1.10. lähtien. Kela on antanut sitoumusta ja on jo maksanut lokakuun vuokraa. Kuitenkin vuokralainen ei ole noutanut avaimet. Ensiksi sovimme tavataan lähikaupan mutta hän ei tullut. Sitten olen laittanut hänelle avaimet Postin vaihtolokerossa ja ilmoittanut hänelle mistä avaimet hän voisi hakea ja millä koodilla. Mutta hän ei ole ottanut avaimia kolmessa päivässä ja ei vastaa puhelimitse. Sen jälkeen hän vain pyytänyt viestitse luovuttaa avaimet hänen kotiosoitteen tai lähettää se kauppaan missä ei ole vaihtolokeropalvelua.
Olen ilmoittanut hänelle, että voisin luovuttaa avaimet asunnon lähellä oleva lähikaupassa tai kaupungin keskuksessa olevassa kauppakeskuksessa tai vuokrataetun asunnon pihalla. Hän ei vastaa.
Mitä minun pitäisi mielestäsi tehdä?
Onko vuokranantajalla minkälainen velvollisuus toimii kuriirina ja luovuttaa avaimet sinne paikalle minne vuokralainen komentaa?
Vuokralainen ei nouse avaimet
5
316
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se sitten vastaa ja noutaa mistä vaan kun pakkaset alkaa.
- Anonyymi
Mitähän jännää täältä seuraavaksi kysytään ?
- Anonyymi00004
Avaimet luovutetaan itse vuokra-asunnossa. Piste.
- Anonyymi00005
Mitähän muita ongelmia luvassa kun avaimen luovituskin vaikess
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitähän muita ongelmia luvassa kun avaimen luovituskin vaikess
Mahtaa olla helppoa saada avaimet takaisin, KUN (ei jos vaan KUN) jää vuokra maksamatta. Nisti kuitenkin onnistuu ohjaamaan vuokrarahat omaan taskuunsa ja jatkaa vaikeasti tavoitettavan leikkimistä. Häädön kanssa palaa aikaa ja tätä ennen kämppä mahd. paskotaan, älämölöä piisaa (jos ao heppu kavereineen siellä vällillä bilettää) ja tottahan toki kellarikomerot putsataan, kun sisään pääsee avaimella.
Niillä "hukatuilla" avaimilla on helppo myöhemminkin käydä keikalla....
arvatkaa 2 kertaa, maksaako vuokranantaja koko talon lukkojen uusimisen?
No ei tietenkään, rahat mulle, haitat muille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859