Melkein kuin hotelissa

65

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ja kun tuolla luksus-asumisessa et enää kykene porealtaaseen tai kognitiosi ei enää riitä merinäköalasta nauttimiseen sinut heivataan laitosmaiseen asumiseen kun rahasi on loppu.

      Kun hankkiutuuvympärivuorokautiseen hoitoon kannattaa varmistaa että siellä voi myös apua elämän loppuun.
      Siili

    • Anonyymi

      Jos palkkat kotiin henkilön, tekee vain 37 tuntia viikossa. Jos haluat yötäpäivää hoitoa pitä palkata 4 henkilöä, vähintään.

      • Anonyymi

        Henkilökohtaisen avustajan kanssa voinee sopia tehtävistä tunneista ja siitä mitä avustajan tehtäviin kuuluu.
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökohtaisen avustajan kanssa voinee sopia tehtävistä tunneista ja siitä mitä avustajan tehtäviin kuuluu.
        Siili

        Juu, ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Äitini tuli vuosia vuosia toimeen kotonaan kun yksityinen henkilö kävi kaksi kertaa päivässä katsomassa ja ateriapalvelu toi ateriat.
        Tilanne on tapauskohtainen, kotiolot voittaa jos mieltynyt yksin asumiseen, kotona yleensä samat mukavuudet kuin kymppitonnin ympärivuotisessa hoitomajoituksessa.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Juu, ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Äitini tuli vuosia vuosia toimeen kotonaan kun yksityinen henkilö kävi kaksi kertaa päivässä katsomassa ja ateriapalvelu toi ateriat.
        Tilanne on tapauskohtainen, kotiolot voittaa jos mieltynyt yksin asumiseen, kotona yleensä samat mukavuudet kuin kymppitonnin ympärivuotisessa hoitomajoituksessa.

        Tuo onkin parasta että voisi palkata jonkun yksityisen omiin tarpeisiin sopivan. Tuolloin saisi asumismuodon mihin on tottunut.

        Meillä ei ehkä ihan samat mukavuudet kuin kymppitonnin asumisessa mutta mitä ei ole ollut, sitä ei osaa kaivatakaan. Perustavis riittää.
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo onkin parasta että voisi palkata jonkun yksityisen omiin tarpeisiin sopivan. Tuolloin saisi asumismuodon mihin on tottunut.

        Meillä ei ehkä ihan samat mukavuudet kuin kymppitonnin asumisessa mutta mitä ei ole ollut, sitä ei osaa kaivatakaan. Perustavis riittää.
        Siili

        Kymppitonnin asumiseen kuuluu mm. porealtaat, upeat näköalat ja vaikka mitä, alkoholin tarjoilua ruokineen.
        Mun huusolliin kuuluu kaikki mitä olen halunut, en ole halunut tiskikonetta paljon muutakin puuttuu. Ei tässä hirveen monta vuotta sitten kun vietin kesät Puumalassa, veneilin, kalastelin, talvella kävin hiihtämässä olin miettinyt kun täytän 80-vuotta asetun aloilleni.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Kymppitonnin asumiseen kuuluu mm. porealtaat, upeat näköalat ja vaikka mitä, alkoholin tarjoilua ruokineen.
        Mun huusolliin kuuluu kaikki mitä olen halunut, en ole halunut tiskikonetta paljon muutakin puuttuu. Ei tässä hirveen monta vuotta sitten kun vietin kesät Puumalassa, veneilin, kalastelin, talvella kävin hiihtämässä olin miettinyt kun täytän 80-vuotta asetun aloilleni.

        Minulle on porealtaat riiittäneet lomareissuilla kylpylässä. Kotini ikkunasta näkyy kiva puistoinen näköala puineen. Siis vehreyttä riittää, ei pelkkää kivikatua ja naapuritalon seinää. Joskus on kiva käydä ulkona syömässä vähän paremmin.

        Koti on sellainen miksi itse on sen muokannut. Ei luksus mutta muutoin mieluinen sanoisinko kotoisa. Jos tässä kykenisi asumaan mahdollisimman pitkään, jos elonpäiviä riittää. Oma tupa oma lupa.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on porealtaat riiittäneet lomareissuilla kylpylässä. Kotini ikkunasta näkyy kiva puistoinen näköala puineen. Siis vehreyttä riittää, ei pelkkää kivikatua ja naapuritalon seinää. Joskus on kiva käydä ulkona syömässä vähän paremmin.

        Koti on sellainen miksi itse on sen muokannut. Ei luksus mutta muutoin mieluinen sanoisinko kotoisa. Jos tässä kykenisi asumaan mahdollisimman pitkään, jos elonpäiviä riittää. Oma tupa oma lupa.
        Siili

        Suositko kotimaan kylpylöitä vai käytkö Virossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suositko kotimaan kylpylöitä vai käytkö Virossa?

        Suosin kotimaista, en ole koskaan käynyt Virossa.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on porealtaat riiittäneet lomareissuilla kylpylässä. Kotini ikkunasta näkyy kiva puistoinen näköala puineen. Siis vehreyttä riittää, ei pelkkää kivikatua ja naapuritalon seinää. Joskus on kiva käydä ulkona syömässä vähän paremmin.

        Koti on sellainen miksi itse on sen muokannut. Ei luksus mutta muutoin mieluinen sanoisinko kotoisa. Jos tässä kykenisi asumaan mahdollisimman pitkään, jos elonpäiviä riittää. Oma tupa oma lupa.
        Siili

        Lasten kans tuli tropiikki-kylpylässä käytyä silloin kauan sitten, ei senjälkeen enää viitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten kans tuli tropiikki-kylpylässä käytyä silloin kauan sitten, ei senjälkeen enää viitsi.

        Minä käytin sisareni kanssa äitiäni hänen loppuvuosinaan kylpylässä, aiemmin hän kävi paljonkin kylpylälomilla Virossa.
        Siili


    • Anonyymi

      Rikas pitää olla jos tuohon pystyy.

    • Anonyymi

      Kunnallinen kotihoito tulee kotiin ja lisäksi voi tarvittaessa palkata apua.
      En yhtään kaipaa luxusta porealtaineen. Koti on koti.

      • Anonyymi

        Kunnallisen kotihoidon saantikriteereitä on tiukennettu. Vaikka vanhuksia ja tarvitsijoita on enemmän, kotihoidon käyntejänon vähemmän. Jatkossa joutunee turvautumaan yksityisiin palveluihin.
        Siili


      • Anonyymi

        Tämä malli riittää varmaankin valtaenemmistölle.


    • Anonyymi

      Mikä on kellekin luxusta ? Minulle ei tuo kymppitonnin hoiva tuossa
      "luxusmuodossa" olisi sitä.

    • Palveluun kuuluu päivä annos viinaa, tai viiniä hienossa seurassa, ulkomaan matkaa varten saa hoitajan mukaan varmaan lisä kustannus, väliäkö sillä.

    • Anonyymi

      Jutussa haastateltiin yhtä asiakasta talossa, kertoi hänen neljä lastaan osallistuvan kustannuksiin.

      • Anonyymi

        Hyvä et ovat mukana.


    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä tuon hinnan jos ollaan "täysihoidossa" ympäri vuorokauden, ja puitteethan tuolla täyden palvelun talolla ovat upeat, ei yksin sisätiloissa vaan myös ympäristön osalta. Paikkaa ei varmaan ole perustettu taviksia varten, jotka täällä kirjoittelevat paikasta hiukan alentuvasti. Jos on rahaa, niin kai sitä saa vanhanakin ottaa elämästä kaiken irti vaikka sitten upeassa palvelutalossa, siitä on turha muiden nipottaa.

      • Anonyymi

        Tottakai. Jokainen päättää kohdallaan. Jos arvostaa paikan tarjoamaa elämänlaatua ja raha ei ole este mikä ettei. Ei olisi kuitenkaan minun paikkani.

        Onkohan sinne vaatimuksena olla "hieno" jotta kelpaa seuraksi😁?
        Siili


    • Anonyymi

      Hyvätasoinen paikka löytyy Tilkasta.
      Tilkka oli muinoin sotilassairaala 1 .

    • Anonyymi

      Mitä kukakin pitää ihanana ?
      Minusta oma koti on luxusta ilman kallista luxusta.
      On varmaan kallista viinaa tulee luxushotellinomaisessa asumuksessa.
      Ja mikä sitten on "hienoa" seuraa ?
      Jos on huonossa kunnossa, se kuulostaa hyvältä, että on aina
      henkilökuntaa ja auttajia paikalla, ei tarvitse sen puolesta tuntea oloaan turvattomaksi.

      • Anonyymi

        Luxus-puitteetkaan eivät takaa sitä että hoidon taso on korkealaatuista ja inhimillistä.
        Siili


    • Anonyymi

      Parempi väki pelaa ajankuluksi bridgeä ja nauttii lasillisen sherryä.

      • Anonyymi

        Miksi parempikuntoinen väki muuttaisi tuollaiseen paikkaan? Eikö oma koti ja oma elämä olisi parempi ratkaisu? Hotellimaisiin olosuhteisiin?
        Siili


    • Henkinen vireys rollaattori hyvä yhdistelmä, eteenpäin sanoi mummo lumihangessa.

      • Anonyymi

        Potkukelkka lumessa parempi.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potkukelkka lumessa parempi.
        Siili

        Joo.
        Hyvin menee vielä vaikka hissitön kerrostalo kolmaskerros, muuten hyvä asunto ei haittaa kolme kilsaa keskustaan, nykyään saa tilattua kotiin mitä vaan, ainoastaan käytävä sairaalassa. Muutos odotettavissa se pidettävä mielessä ettei tule yllätyksenä, nyt ei vielä hätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.
        Hyvin menee vielä vaikka hissitön kerrostalo kolmaskerros, muuten hyvä asunto ei haittaa kolme kilsaa keskustaan, nykyään saa tilattua kotiin mitä vaan, ainoastaan käytävä sairaalassa. Muutos odotettavissa se pidettävä mielessä ettei tule yllätyksenä, nyt ei vielä hätä.

        Kolmen kerroksen raput hyötyliikuntaa.
        Ajolähtö ei mukava.
        Siili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen kerroksen raput hyötyliikuntaa.
        Ajolähtö ei mukava.
        Siili

        Menettelee rappuset.
        Asiasta toiseen, miten sulla diabetes edennyt, mulla huomenna arviointi lääkityksestä kun arvot kohonneet.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Menettelee rappuset.
        Asiasta toiseen, miten sulla diabetes edennyt, mulla huomenna arviointi lääkityksestä kun arvot kohonneet.

        Tablettihoidolla (1x2) pärjään, paasto-arvot kuuden ja seitsemän välillä ja aterianjälkeinen vs ok. Kontrollit kahden vuoden välein ja tietysti tarvittaessa. Meidän alueella saa vs-mittarin hoitotarvikejakelusta, joka paikassa ei kuulemma saa.
        Siili


    • Anonyymi

      Minulle tulee siivooja huomenna ensimmäistäkertaa,
      minusta ei ole siivoojalle apua, hiukan hävettää tämmönen avuttomuus,
      kuinka kehtaa istua ja tollottaa kun toiset siivoaa, huh,
      ja pitkään ollu siivoomatta oleva huusholli,

      mikää elämässä ei ole niin harmittanu kuin tämä vanhuus ja avuttomuus, ku enne pystyi huolehtimaan sairaasta puolisostaki, hän on kyllä jo vuosia sitten nukkunu iki uneen.

      kertokaa, kuinka kestän oman häpeän , höh,

      • Anonyymi

        Ei mitään hävettävää. Eihän noilla siivoojilla ois töitä jos ei teitä/meitä siivouksen tarpeessa olevia olisi .

        Tuli mieleen jotta mummo-vainaalleni hankittiin siivousapua# hän koitti itse siivota ennen kun siivoojat tulee. Oli myös aina tottunut itse siivoamaan ja häpesi jos siibooiien tullessa olisi siivottavaa.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään hävettävää. Eihän noilla siivoojilla ois töitä jos ei teitä/meitä siivouksen tarpeessa olevia olisi .

        Tuli mieleen jotta mummo-vainaalleni hankittiin siivousapua# hän koitti itse siivota ennen kun siivoojat tulee. Oli myös aina tottunut itse siivoamaan ja häpesi jos siibooiien tullessa olisi siivottavaa.
        Siili

        Noinhan se on tähänasti ollukki,
        jos joku tulee käymään niin kauhee hässäkkä
        että ehtii ensin hieman siivota, huh

        nyt ei ole sitä huolta
        olen päättäny,
        kun olen tullu vanhaksi enkä enään jaksa niin olkoon,
        nyt kaikki saa mun ympärillä olla semmosta kuin on,
        mä en jaksa enään siivota,

        lähes ydeksääkymmentä olen tehnyt työni elämälle,
        nyt elämä saa passata minua hautaan asti, se on loppu nyt,

        -- loppu häämöttää, siihenasti hengittelen ja lueskelen sitä sun tätä ajankuluksi,

        --- koitan köpittää kylppäriin vielä itte
        niinkauna kuin se vielä itteltä onnistuu,
        sekin voima loppuu joskus,

        -- minkäs sille voi kun ihminen tulee vanhaksi
        kaikki terve elämä on entistä menneisyydessä,
        nyt on nyt ja nyt elän tätä vanhuutta niinkauan kuin luoja suo.


    • Anonyymi

      täällä älykäpiöparin häiriköimällä pskapalstalla voitaisiin keskustella myös
      muustakin jota ei suoraan näy hesariotsikoista kuin vasta sitten myöhässä
      jos sillionkaan kun kaikki on ohi mutta sitä pönttölistahäiriköt eivät ymmärrä

      annan esimerkin
      keskellä helsinkiä hyväkuntoinen asunto osittain merinäköalalla
      saunalla huutokaupassa meni 11 250 euron hinnalla
      hinta siis on ei yhtään mitään

      mutta siinä on ansa

      https://huutokaupat.com/kohde/4983761/pienella-myyntihinnalla-helsingin-jatkasaaresta-paraatipaikalta-saunallinen

      • Anonyymi

        HUH
        kenellä tavallisella tallaajalla on varaa pistää asumiseen yli 2100 euroa kk =12 kk
        ei kellää suomessa,
        vain muutamilla kuten kansanedustajilla tai joillaki yrirysjohtajilla, joilla palkat huitelee kymppitonneja kk:ssa .
        PYH sanon mä.


    • Anonyymi

      Hyvistä aloituksista puute, jostain voi vinkkejä kaivella.

    • Anonyymi

      P ei edes hoksaa että jutussa joka häntä aloitukseen inspiroi mainittiin että on kymppitonnin eläkettä saavia eläkeläisiä. Siitä eläkkeestä veroa menee melko toinen puoli raippaveroineen kaikkineen joten ei sillä rahalla ruhtinaallista elämää kustanneta...

      • Anonyymi

        aivan
        P ei tunne numeroita eikä lue lehtijuttuja mutta postaa hesarin otsikoita ja provoilee aamusta iltaan ei mitään tekemistä eikä tavoitteita enää lisäksi vastenmielinen natsitta ja päätä avela törky


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan
        P ei tunne numeroita eikä lue lehtijuttuja mutta postaa hesarin otsikoita ja provoilee aamusta iltaan ei mitään tekemistä eikä tavoitteita enää lisäksi vastenmielinen natsitta ja päätä avela törky

        Ja sinä se jaksat jauhaa samaa sontaa ketjusta toiseen. Joku pakkomielle?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan
        P ei tunne numeroita eikä lue lehtijuttuja mutta postaa hesarin otsikoita ja provoilee aamusta iltaan ei mitään tekemistä eikä tavoitteita enää lisäksi vastenmielinen natsitta ja päätä avela törky

        Oliko muuta, että jaksatkin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä se jaksat jauhaa samaa sontaa ketjusta toiseen. Joku pakkomielle?
        Siili

        Pakkomiellettä palstalla tosiaan näkyy, jatkuvaa persujankutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomiellettä palstalla tosiaan näkyy, jatkuvaa persujankutusta.

        Tämä aloitus ei ole persujankkuuta, sinä jankkaat silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus ei ole persujankkuuta, sinä jankkaat silti.

        Osuiko suhun, kun älähdit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko suhun, kun älähdit?

        Sinuun on jostain syystä osunut ja pahasti kirjoituksistasi päätellen. Päästä hyvä ihminen jo irti. Ei oikein normaalilta vaikuta tuo jankkaamisesi.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun on jostain syystä osunut ja pahasti kirjoituksistasi päätellen. Päästä hyvä ihminen jo irti. Ei oikein normaalilta vaikuta tuo jankkaamisesi.
        Siili

        Siili rauhottuu nyt vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siili rauhottuu nyt vaan.

        Juuuu
        Olen kylmän rauhallinen ja tuon esiin mielipiteeni toisen palstalaisen vainosta. Ja teen niistä ilmoituksen vaan ei taida niillä ilmoilla mitään vaikutusta olla muttavyrittänyttä ei laiteta. Toivottavasti tuo vainoaja ymmärtää ajoissa "rauhoittua"
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuuu
        Olen kylmän rauhallinen ja tuon esiin mielipiteeni toisen palstalaisen vainosta. Ja teen niistä ilmoituksen vaan ei taida niillä ilmoilla mitään vaikutusta olla muttavyrittänyttä ei laiteta. Toivottavasti tuo vainoaja ymmärtää ajoissa "rauhoittua"
        Siili

        Tee ilmoitus tuosta poliittista propagandaa lykkäävästä, se pilaa massapostauksella palstaa jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee ilmoitus tuosta poliittista propagandaa lykkäävästä, se pilaa massapostauksella palstaa jatkuvasti.

        Jos ylläpito hyväksyy politikoinnin sille ei voine mitään. Sen sijaan toisen kirjoittajan vaino joka yltää joka ketjuun on vastenmielistä ja siihen koen aiheena puuttua.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ylläpito hyväksyy politikoinnin sille ei voine mitään. Sen sijaan toisen kirjoittajan vaino joka yltää joka ketjuun on vastenmielistä ja siihen koen aiheena puuttua.
        Siili

        Ketä vainotaan?


    • Anonyymi

      Entä jos menisikin hotelliin asumaan vaikka hoitajan kanssa. On olemassa hotelleja joissa myös lämmitetyt uima-altaat, saunat, hintaan kuuluu myös siivouspalvelu, runsas aamiainen, lisäksi voi ostaa illallisen , monesti huoneissa pieni jääkaappi ja vedenkeitin. Hoitajakin voi asua vanhuksen kanssa omassa viereisessä huoneessaan.
      Kun tekee pitkä-aikais sopimuksen hotellin kanssa niin ei paljon kannata maksaa kotiin hoitajia ja ruokapalveluja.

      • Anonyymi

        Hotellissa yksi ahdas huone. Pitäisi varmaan olla tulevaisuutta ajatellen inva-tasoinen esteetön kylppäri.
        Siili


      • Anonyymi

        Siis kaksi hotellihuonetta, min. luokkaa 80 €/vrk pitkällä sopimuksella.
        Tekee kuukaudessa noin 4800 €, siis pelkistä huoneista ja ehkä ilmaisesta aamiaisesta.
        Siitä se lähtee, tuon kustantamiseen pitääkin olla jo suunnilleen se kymppitonnin eläke...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaksi hotellihuonetta, min. luokkaa 80 €/vrk pitkällä sopimuksella.
        Tekee kuukaudessa noin 4800 €, siis pelkistä huoneista ja ehkä ilmaisesta aamiaisesta.
        Siitä se lähtee, tuon kustantamiseen pitääkin olla jo suunnilleen se kymppitonnin eläke...

        Toisessa huoneessa asuisi se mahdolliinen hoitaja? Itsekö hänet palkkaisit? Paljonko voisit ajatella kustantavasi hänelle palkkaa? Tuohon ruuat ja muut elämänmenot lisäksi?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisessa huoneessa asuisi se mahdolliinen hoitaja? Itsekö hänet palkkaisit? Paljonko voisit ajatella kustantavasi hänelle palkkaa? Tuohon ruuat ja muut elämänmenot lisäksi?
        Siili

        "Henkilökohtaisen avustajan kanssa voinee sopia tehtävistä tunneista ja siitä mitä avustajan tehtäviin kuuluu."
        Lainasin tuota sinun ajatelmaasi vähän ylempää.
        Mutta luulisi löytyvän kohtuuhintaisenakin hyviä 18-24neliön hotellihuoneita pitkäaikaismajoitukseen.
        Ajattelin vaan että hotellissahan on jo melkein kaikki palvelut valmiina, kuntosalitkin joita vapaasti käyttää. Nykyiset hotellihuoneet sekäkylppärit niissä ovat esteettömiä joissa helposti kulkea rollaattorilla tai rullatuolissa.
        Huoneessa olevasta puhelimesta voi hädän tullen soittaa respaan josta tilaavat avun.
        Onhan Helsingin arvoalueillakin 19- 24 neliön yksiöilläkin kuukausivuokrahinta 1500-1800Eur/kk ja siihen käyttösähkö ja vesimaksut päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Henkilökohtaisen avustajan kanssa voinee sopia tehtävistä tunneista ja siitä mitä avustajan tehtäviin kuuluu."
        Lainasin tuota sinun ajatelmaasi vähän ylempää.
        Mutta luulisi löytyvän kohtuuhintaisenakin hyviä 18-24neliön hotellihuoneita pitkäaikaismajoitukseen.
        Ajattelin vaan että hotellissahan on jo melkein kaikki palvelut valmiina, kuntosalitkin joita vapaasti käyttää. Nykyiset hotellihuoneet sekäkylppärit niissä ovat esteettömiä joissa helposti kulkea rollaattorilla tai rullatuolissa.
        Huoneessa olevasta puhelimesta voi hädän tullen soittaa respaan josta tilaavat avun.
        Onhan Helsingin arvoalueillakin 19- 24 neliön yksiöilläkin kuukausivuokrahinta 1500-1800Eur/kk ja siihen käyttösähkö ja vesimaksut päälle.

        No mikäpä ettei. Avoimin mielin miettiä vaihtoehtoja jotka itselle sopii.
        Siili


    • Ei minun tarvitse kehua itseäni.

      Hesaria luen jos sattuu kiva juttu niin teen jatkossakin Hesari aloituksia, keksikää parempia ettei tarvii kajota minun aloituksiin.

      • Anonyymi

        pertikille:

        toi alotuksen luxus asunto on taatusti jokun joka vasta on voittanu l o t o s t a miljoonia,
        helppohan se on esitellä luksuselämää 10 000 eur kk asumisestaan kun takataskussa on 8 miljoonaa euroa, ja onhan tuossa aiemmin voittaneet vielä suuremoiaki summia,


        tykkäisin olla miljonääri minäki,


        kerran olin minäki hetken, se oli markka aikaa, heh
        se miljoona katosi äkkiä kun jakelin vähän jokaiselle jälkeläiselle
        kivan summan ,
        nyt kun miettii sen aikainen raha on hyvin vähän tähän aikaan verrattuna
        sehän on kaukana mijoonasta nykyisin kun 6 jaettuna se summa hah, ihan naurattaa, mutta olihan se kuitenki jotain,
        sen aikasta rahaa,


      • Anonyymi

        Jos täällä joku häiriköi niin se olet sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos täällä joku häiriköi niin se olet sinä.

        vedä kuule pörtikki korvillesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        pertikille:

        toi alotuksen luxus asunto on taatusti jokun joka vasta on voittanu l o t o s t a miljoonia,
        helppohan se on esitellä luksuselämää 10 000 eur kk asumisestaan kun takataskussa on 8 miljoonaa euroa, ja onhan tuossa aiemmin voittaneet vielä suuremoiaki summia,


        tykkäisin olla miljonääri minäki,


        kerran olin minäki hetken, se oli markka aikaa, heh
        se miljoona katosi äkkiä kun jakelin vähän jokaiselle jälkeläiselle
        kivan summan ,
        nyt kun miettii sen aikainen raha on hyvin vähän tähän aikaan verrattuna
        sehän on kaukana mijoonasta nykyisin kun 6 jaettuna se summa hah, ihan naurattaa, mutta olihan se kuitenki jotain,
        sen aikasta rahaa,

        Luxus on halvempaa kuin luuletkaan, hissitön kaksioni kolmannessa kerroksessa maksaa yhtiövastikkeen sisältyy kodin lämpö vesi, ilma jota hengitän on ilmaista. Ruokalistani kirjoitan K-Cityn tilauslistaan ja puksu poika toimittaa kaikki haluamani herkut eteiseen asti 4,90 eurolla, vieläkö miuuta.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Luxus on halvempaa kuin luuletkaan, hissitön kaksioni kolmannessa kerroksessa maksaa yhtiövastikkeen sisältyy kodin lämpö vesi, ilma jota hengitän on ilmaista. Ruokalistani kirjoitan K-Cityn tilauslistaan ja puksu poika toimittaa kaikki haluamani herkut eteiseen asti 4,90 eurolla, vieläkö miuuta.

        Miksi sitten jatkuvasti ruikutat hallituksen toimista, jos asiasi ovat noin hyvin?
        Ei taida herkkuja ahmiessa tulla leipäjonot mieleen...


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Luxus on halvempaa kuin luuletkaan, hissitön kaksioni kolmannessa kerroksessa maksaa yhtiövastikkeen sisältyy kodin lämpö vesi, ilma jota hengitän on ilmaista. Ruokalistani kirjoitan K-Cityn tilauslistaan ja puksu poika toimittaa kaikki haluamani herkut eteiseen asti 4,90 eurolla, vieläkö miuuta.

        Harvemmin kai kaksiossa mitään hissiä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten jatkuvasti ruikutat hallituksen toimista, jos asiasi ovat noin hyvin?
        Ei taida herkkuja ahmiessa tulla leipäjonot mieleen...

        En ruikuta hallituksesta, luettelen mitä ovat tehneet ja mitä jättäneet tekemättä.

        Kerroin että kaikki hyvin sen huomasitte.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe