Myt kun eläkkeellä olen oon katsonut ylen ohjelmia ja havainnut että yle fen lähettää uusia luonto ja muitakin ohjelmia päivisin. Eikä pelkkiä uusintoja kuten mtb3 joka vain päivisin lähettää samoja ohjelmia päivästä toiseen ohjejelmat vain heillä vaihtuu ja samat ruutukasvot aina nautamassa itselleen, luulis kyllästyttävän katsojia, yle 2 lähettää päivisin sentään jotain uusia ohjelmia mutta sekin on uusintojen piinaama kanava nykyisin,
Hyvät ohjelmat kanvalla 5 yle fem
Anonyymi-ap
1
223
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samamieltä, mtv3 lähettää vain saman tuotantoyhtiön ohjelmia päivästä toiseen jota ei kukaan viitsi katsella samat ihmiset van nimi vaihtuu ohjelmissa.Menee maikkarilla tosi huonosti kun eivät uusia ohjelmia pysty lähettään, samaa skeidaa päivästä toiseen heillä,että kehtaavatkin, ei ihme jos kukaan heidän ohjelmiaan katsoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121355Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras241101- 231034
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65787- 40677
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..73665