Olen vasta kolmevitonen , ja minulla on ollut molemmissa isovarpaissa jo 3 vuotta kynsisieni. Nyt olen huomannut pieniä värimuutoksia muissakin varpaankynsissä. Kosmeettisesti tämä vaivaa ihan TODELLA paljon, sillä häpeän kynsiäni vaikka lakkaan ne aina piiloon. Eipä se lakka kuitenkaan muotoa piilota.
Nuori mies ja KYNSISIENI
12
544
Vastaukset
- Anonyymi
Kynsien poisto lääkärin vastaanotolla ja lääkitys. Uudet, terveet kynnet kasvavat tilalle.
- Anonyymi
Mitä suotta lääkärille maksamaan, reipas napautus vasaralla kynsivalliin niin kyllä kynsi lähtee ja uutta tervettä kynttä tulee tilalle. Saattaahan tuo kipiää käydä mutta säästyypä rahat.
- Anonyymi
Tää on joku trolli.
- Anonyymi
Miksi ihminen päättää alkaa hom#ksi
- Anonyymi
Köy ostamassa salvaa apteekista.
- Anonyymi
Onko molemmissa jaloissa vai vain toisessa?
- Anonyymi
laita mobilatia t.mobilat-mies
- Anonyymi
Jos olet pesäpallloilia niin tuu saunomaan Eskon ja jurtsen kaa. Saa mailaa pöllönsilmaan
- Anonyymi
Voisiko ne mustuneet kynnet lakata eri väriseksi? Ei mäkys että on jottain vikaa niis.
- Anonyymi
Kynnet leikkaa lyhyiksi ja väkiviinaetikassa liotat iltaisin puolisen tuntia, niin kynnet paranee. Halpa hyvä konsti.
- Anonyymi
Kokeilin etikkaa ja kirvely oli sellainen että piti hoito lopettaa.
- Anonyymi
Nyt on paranemaan päin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273545Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142800Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212716Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162398Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182182Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501678Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431381- 1441334