Pitäisi saada vuokra-asunnon seinään muutamat taulut kiinni. Seinät kipsilevyä. Normaali taulukoukku tarttuu sen verran löysästi ettei uskalla hääkuvia sun muita noilla laittaa. Kokeilin jo ja melkein alas tuli taulun painon ansiosta.
Onkos mitään muita suhteellisen siistin jäljen jättäviä ratkaisuja olemassa?
Taulukoukku kipsilevyyn
7
16945
Vastaukset
- stuk
kipsilevyankkureilla saat varmaan taulut pysymään.
- eki
mutta tuohan tarkoittaisi että reiän joutuu porailemaan? Ei kauhean "huomaamaton" jälki.
- stuk
eki kirjoitti:
mutta tuohan tarkoittaisi että reiän joutuu porailemaan? Ei kauhean "huomaamaton" jälki.
ruuvaathan sinä jo sen taulukoukunkin siihen seinään? laitat sen kipsilevyankkurin levyyn ja taulukoukun ruuvaat siihen.
- nippari
eki kirjoitti:
Kipsilevylle löytyy oma taulukoukkunsa, pussissa lukee maksimipainona muistaakseni kymmenisen kiloa(?). Niissä on sellainen leveä kynsi, joka paukautetaan levyn sisälle, ainakin omat tauluni ovat toistaiseksi pysyneet seinissä.
- remppa-jaska
nippari kirjoitti:
Kipsilevylle löytyy oma taulukoukkunsa, pussissa lukee maksimipainona muistaakseni kymmenisen kiloa(?). Niissä on sellainen leveä kynsi, joka paukautetaan levyn sisälle, ainakin omat tauluni ovat toistaiseksi pysyneet seinissä.
Valitettavasti kipsi on vaikee seinämateriaali asujalle. Kalliiksikin tulee, kun erikseen pitää ostaa special-ruuvit, special-tasotteet, special-taulukoukut..
Arvokasta ja täyttä paskaa koko kipsi. Itse en laittas mistään hinnasta omaan seinään. - luontoystävällinen
remppa-jaska kirjoitti:
Valitettavasti kipsi on vaikee seinämateriaali asujalle. Kalliiksikin tulee, kun erikseen pitää ostaa special-ruuvit, special-tasotteet, special-taulukoukut..
Arvokasta ja täyttä paskaa koko kipsi. Itse en laittas mistään hinnasta omaan seinään.Säästää enemmän luontoa kuin muut materiaalit.
- tätä
luontoystävällinen kirjoitti:
Säästää enemmän luontoa kuin muut materiaalit.
kipsilevy on elämätön materiaali, toisin kuin esim lastulevy. lastulevyssä esiintyy vuodenaikojen mukaista pientä liikettä. Taulujen kiinnitys oikeilla kiinnikkeillä on yhtä vaivatonta ja pitävää. Lujuus on samaa luokkaa ja jos haluaa vandaalin kestävää kipsiseinää niin kannattaa käyttää ek-levyä. Kyllä lastulevystäkin jalkansa läpi potkaisee.
Käsittelyominaisuuksiltaan kipsi on ylivertainen lastulevyyn verrattuna, kevyempi, helpompi paloitella. Hintapolitiikka on sitten rautakaupan asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574