Pyykinpesukone ei mene käyntiin, pitääkö häiriönpoistosuodattimen...

Anonyymi-ap

Virtakytkentäkaapelin pää on kiinni häiriönpoistosuodattimessa, ja virrat on päällä. Olen ottanut häiriönpoistosuodattimesta virran ulostulo kaapelin irti ja mitannut yleismittarilla ulostulopään liitäntöjä, antaa virtaa, mutta heitteilee. Pitäisikö lukeman yleismittarissa pysyä ns. stabiilina?

8

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja taas taattua 24:sta...

• Anonyymi

En mä tuollaista kysyis jos ois varaa ostaa uusi pyykinpesukone tai jos olisi joku jolle soittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tuollaista kysyis jos ois varaa ostaa uusi pyykinpesukone tai jos olisi joku jolle soittaa

No sitten voisit yrittää laittaa kysymyksesi ymmärrettävään muotoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten voisit yrittää laittaa kysymyksesi ymmärrettävään muotoon.

Jos ei ole syntyperäinen suomalainen, on kieli vähän kankeaa ja vaikeasti ymmärrettävää.

• Anonyymi

Mikä pyykinpesukoneen merkki ja tyyppinumero?

Mitä tarkoittaa "ei mene päälle" eli tuleeko valoja tai virheilmoituksia, kuuluuko ääniä?

Onko nukkasihti tyhjennetty? Liikkuuko rumpu kun sitä käsin pyörittää?

Toimiko normaalisti siihen asti kun lakkasi toimimasta vai oliko käyntiäänessä muutoksia?

• Anonyymi

Mikä on tämä "häiriönpoistosuodatin"? Laitoitko sen itse koska pesukone aiheutti häiriöitä tai häiriintyi? Vai onko se pesukoneen sisällä oleva line filter palikka tai piirilevynen?

• Anonyymi

Kun ei näihin ole vastattu niin aika vaikea yrittää mitään edes arvata.

• Anonyymi

Minun pesukoneessani oli moottorin kondensaattorin toinen johtoliitin huonossa kosketuksessa. Lattaliitin. Puristin tongilla vähän tiukemmaksi ja työnsin konkkaan. Ja taas toimii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4689
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1130
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1033
    Aihe