Virtakytkentäkaapelin pää on kiinni häiriönpoistosuodattimessa, ja virrat on päällä. Olen ottanut häiriönpoistosuodattimesta virran ulostulo kaapelin irti ja mitannut yleismittarilla ulostulopään liitäntöjä, antaa virtaa, mutta heitteilee. Pitäisikö lukeman yleismittarissa pysyä ns. stabiilina?
Pyykinpesukone ei mene käyntiin, pitääkö häiriönpoistosuodattimen...
8
292
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas taattua 24:sta...
- Anonyymi
En mä tuollaista kysyis jos ois varaa ostaa uusi pyykinpesukone tai jos olisi joku jolle soittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä tuollaista kysyis jos ois varaa ostaa uusi pyykinpesukone tai jos olisi joku jolle soittaa
No sitten voisit yrittää laittaa kysymyksesi ymmärrettävään muotoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten voisit yrittää laittaa kysymyksesi ymmärrettävään muotoon.
Jos ei ole syntyperäinen suomalainen, on kieli vähän kankeaa ja vaikeasti ymmärrettävää.
- Anonyymi
Mikä pyykinpesukoneen merkki ja tyyppinumero?
Mitä tarkoittaa "ei mene päälle" eli tuleeko valoja tai virheilmoituksia, kuuluuko ääniä?
Onko nukkasihti tyhjennetty? Liikkuuko rumpu kun sitä käsin pyörittää?
Toimiko normaalisti siihen asti kun lakkasi toimimasta vai oliko käyntiäänessä muutoksia?- Anonyymi
Mikä on tämä "häiriönpoistosuodatin"? Laitoitko sen itse koska pesukone aiheutti häiriöitä tai häiriintyi? Vai onko se pesukoneen sisällä oleva line filter palikka tai piirilevynen?
- Anonyymi
Kun ei näihin ole vastattu niin aika vaikea yrittää mitään edes arvata.
- Anonyymi
Minun pesukoneessani oli moottorin kondensaattorin toinen johtoliitin huonossa kosketuksessa. Lattaliitin. Puristin tongilla vähän tiukemmaksi ja työnsin konkkaan. Ja taas toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on777643- 747364
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1596034Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544887En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204149Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53860- 383512
- 313497
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris862875Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092532