Mitenhän ulosotto toimii, jos kaksi kertaa kuussa palkka säännöllisessä työssä? Otetaanko molemmista palkoista se 1/3? Eli lasketaan vaan sen 14pvn mukaan? Ei hirveästi löydy tietoa tästä.
Mietin vaan, että jos vaikka kuun vikassa olisi isompi, niin tuskin vievät ainakaan isompaa määrää vaikka suojaosa olisi täynnä kuun puolessa välissä vaikka ylimääräisten lisien takia?
Ei trolli vastauksia kiitos, niiku näköjää monella täällä tapana.
Jos jollain omakohtaista kokemusta, olisi tosi kiva kuulla:)
Kaksi kertaa kuussa palkka
10
277
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjaudu ulosottoon velallisen sivuille, siellä on tai ainakin ennen oli virallinen laskuri jossa voi valita maksukauden. Myös epävirallisia laskureita löytyy mutta näissä on koko kuukauden nettotulot vaan mahdollista syöttää... googleen "ulosottolaskuri"
Tässä yksi linkki ilman http:tä (koska poistavat varmaan linkin)
www.rotvallinreunalla.fi/laskurit/ulosotto_laskin.htm - Anonyymi
Mulla vei molemmista kolmasosan. Varmaan jos jättimäisiä tilejä on niin menee enempi, niinkuin lomarahoista
- Anonyymi
AIkas iso tili pitää olla että menee yli 1/3 osaan...3000e/kk netto ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AIkas iso tili pitää olla että menee yli 1/3 osaan...3000e/kk netto ainakin
Niinhän sanoin että jättitilejä..... Meinaatko että matalapalkkaiset on vaan ulosotossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sanoin että jättitilejä..... Meinaatko että matalapalkkaiset on vaan ulosotossa?
Itseasiassa ei mee lomarahoistakaan kuin 1/3, mulla oli lomarahat liki 5000e. Mut siihen kai pykälä et ei oo säännöllinen tulo....
- Anonyymi
Eli vaikuttaako kuukauden puolessa välissä tuleva palkka mitenkään paljonko otetaan kuukauden vikasta palkasta? Tulot niin vaihtelevia, että joskus saattaa tulla vaikka 1600 netto / 2vk ja joskus 1200 /2vk.
- Anonyymi
Molemmat palkat käsitellään omanaan eli eivät vaikuta toisiinsa. Ulosoton sivuilla on maksukieltolaskuri, palkanlaskija suunnilleen samoihin lukemiin päätyy yleensä muutaman kympin tarkkuudella.
Käytännössä jos netto tulot esim. 1200 € ja siitä otettaisiin uo.lle 300€ niin 1300 tulosta otettaisiin n.365€ ja 1400€ tulosta n.430€
- Anonyymi
Mahtavaa kiitos :)
- Anonyymi
Sitä ihmettele, että hyvin pieniutlositen eläkkeistä ja tuloista otetaan kunnon summia.
Mutta Valavuori ja Karalahti isoista veloistaan ovat varattomia.
Vaikka on asuntoja, työtä ja ties mitä tuloa ja ei ulosmitata. On tämä ihmeellinen laitos.
Hnakkiutukaa siten,e ttä otatte isomman veroprosnetin ja Teilel jää vain suojaosuus niin eipä ota enää ulosotto.
Kyllä nuol ns. pintajulkimot on ihmeellisiä, erotaan näennäisesti saa kaiken velan anteeksi kun omaisuus laitetaan toiselle kuten nyt Karalahdet näyttävät tekevän.
Kukahan maksaa Jeren ruokkomaksut kun pentuja on joka kylällä. - Anonyymi
kyllä mulla ainakin otetaan molemmista! kk-palkasta enemmän ja loput lisistä.
UO laskee kaikki tulosi yhteen ja ottaa niistä sen mukaan! Vaikka sulla olisi eri työnantajat tai saisit palkan lisäksi jotain etuutta esim. eläkettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984