Oletteko ostaneet ruokaa noutona?

Anonyymi-ap

Näköjään onnistuu täälläkin. 3,90€ niin välttyy heräteostoksilta.

S-Market Ristijävi
Saukontie 39 88400 Ristijärvi
Noutopiste sijaitsee marketin kuormien lastauslaiturilla. Se sijaitsee ulko-ovesta oikealle katsottaessa Mäntytien puolella.

19

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai niin, joko se vedenjakelu on ratkennut, syysloma alkaa kohta.

• Anonyymi

Onhan allas ja wc toiminut jo pitkän aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan allas ja wc toiminut jo pitkän aikaa.

Joo mutta voiko kanisteriin laskea vettä kuten kesällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta voiko kanisteriin laskea vettä kuten kesällä.

Oulusta tullessa viimeistään Paltamossa kannattaa kanisteri täyttää.

• Anonyymi

ja koirat yms kusee siihen kuka korvaa taudit mitä siitä saa ..ei sa elintarvikkeita säilyttää lastaus laiturillaa..

• Anonyymi

ja kuka vaan voi hake ei kukaa valvo.

• Anonyymi

Kätevä systeemi oikeasti, ei mee bensaa.. helppoa.

• Anonyymi

rippuli tullee ja homous.

• Anonyymi

bensaa enee siieh kö poltetaan koko paska pedofiil hommeli..

• Anonyymi

ei besaa satna kävellenkö haet vajakki..

• Anonyymi

Jeesus nousi kuolleista ja nyt Hän elää

Jeesus Kristus on vuodattanut verensä Sinun syntiesi tähden. Hänellä on nyt kuoleman ja tuonelan avaimet.

Jeesus nousi kuolleista ja nyt Hän elää. ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Johannes 3:16.

Jeesus kutsuu Sinua Golgatan ristille. Hän tahtoo antaa syntisi anteeksi.
      ”Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,” 1 Pietari 3:18

Tule Herran tykö ja löydät levon sielullesi. Hän voi parantaa kaikki sairautesikin. ”Tulkaa minun luokseni, kaikki te, jotka teette raskasta työtä ja kannatte taakkoja, niin minä annan teille levon.” Matteus 11:28.
      ”mutta häntä haavoitettiin meidän rikkomustemme tähden, runneltiin meidän pahojen tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällään, että meillä olisi rauha, ja hänen haavojensa kautta meidät on parannettu.” Jesaja 53:5.

Jeesuksen veri puhdistaa Sinut kaikesta synnistä, kun teet parannuksen ja käännyt teiltäsi.
      ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” 1 Johannes 1:9
      ”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen Kristuksen.” Apostolien teot 3:19-20.
      “Pietari vastasi: ”Kääntykää, ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksi saamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan” Apt.teot 2:38.

Älä menetä toivoasi, vaikka olisit vaikeassa elämäntilanteessa. Jumalalle kaikki on mahdollista. Joel 2:13 ”Repäiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, palatkaa Herran, teidän Jumalanne, luo. Hän on armahtava ja laupias, pitkämielinen ja hyvin armollinen, ja hän katuu pahaa.”

Ota vastaan Jeesus, Jumalan Poika. Hänen laupeutensa ja armonsa on joka päivä uusi. ”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.” Johannes 1:12

“Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?” Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan”.” Johannes 11:25-27

Usko toimii rakkauden kautta. Rakkaus ei koskaan häviä.
      ”Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme. Mutta suurin niistä on rakkaus.” 1 Korinttilaiskirje 13:13
      ”Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne. ” Johannes 13:34

Rukoile Jeesusta jo tänään!

• Anonyymi

Jeesus oli kova jätkä

• Anonyymi

3,9 euroa, aika kova taksa kommunistikaupalla. Pari euroa olis ollu vielä ok.

• Anonyymi

Mainostivat että lokakuun ajan, mitä sen jälkeen. Kuka muuten kuljettaa ruokakasseja kotiin kuten ennen Leinonen.

• Anonyymi

Mopopoijjat voisi kuljettaa edullisesti ja nopeasti

• Anonyymi

Pihalta kuuluisi nän nän nän. Tietäisi että sapuskat tuli.

• Anonyymi

Siinä olisi mopopojille ja tytöille oikeaa työtä. Maakunta työllistäisi muuhunkin kuin hyllyjen järjestelyyn.

• Anonyymi

Tiedoksi vesikeskusteluun, vessasta voi hakea samalla kun käy p''''''a, pitkä letku jolla voi samalla huuhdella peräpään, naisväki voi tieten tehä muutakin. Maalaispitäjän erikoisuudet turisteille.

• Anonyymi

Olin lukevinani että nyt nouto melkein 7 e, ihan riistohinta. Paljonko kassi maksaa kotiinkuljetettuna ihmisille jotka ei kykene itse kauppaan. Toimittaako kotihoito ruokia kotiin vai kippaavatko vaan pillerit kurkkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe