Suomalainen mennä? Olisi nyt sitten itäraja kiinni hamaan tulevaisuuteen ja pakotteet myös.
Uskaltaakohan Venäjälle enää koskaan
13
340
Vastaukset
- Anonyymi
Moni suomalainen on tänäänkin mennyt.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä? Nehän laittavat vankilaan ja vaihtavat sitten kriminaali Venäjän kansalaiseen.
- Anonyymi
Niiltä pitäisi ottaa suomen kansalaisuus pois.
- Anonyymi
Eipä ole tämä asia käynyt mielessä mistähän johtuu?
- Anonyymi
Olen käynyt Venäjällä Pietarissa useita kertoja välillä 1993 - 2006. Samoin olen käynyt kahdesti kiehtovassa Novgorodissa ja mielenkiintoisissa Petroskoissa ja Pihkovassa. Suunnittelin kovasti uusia matkoja rajan taakse, mutta 2014 Krimin valtauksen jälkeen laitoin matkat toistaiseksi jäihin. Nyt on yhä selvempää, että elinaikanani tuskin tulen Venäjällä käymään.
- Anonyymi
Älä enää käy. Voit joutua Siperiaan
- Anonyymi
Ei varmaan koskaan enää ole menemistä. Eikä myöskään Suomessa olevien venäläisten kannata sinne mennä koska joutuvat vankilaan tai työleireille.
- Anonyymi
Kyllä ryssien kannattaa kotiin mennä siellä odotetaan
- Anonyymi
kukaan hiemankin järkevä ei sinne mene.
- Anonyymi
Onneksi ei vielä ainakaan tarvitse väkisin sinne mennä.
- Anonyymi
Kyllä ryssälään kannattaa mennä voi viipyä tosi kauan. Pääsee hyville apajille. On ruokaa ja lämpöä. Heippa
- Anonyymi
Kymmeniä tuhansia suomalaisia sielä tapettu, ei kannata mennä.
- Anonyymi
Kyllä sinne kohta taas pääsee, mutta Kiinan viisumin tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769402Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623396- 442784
- 282292
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532255Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 141965
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659