Lähtekää mukaan ostolakkoon, johon itse aion ryhtyä. Kaikki vähänkin mitä ei tarvitse juuri nyt jätetään hankkimatta niin kauan kuin hallituksen politiikka muuttuu, on se sitten nykyinen hallitus tai seuraava!
Kaikki ostolakkoon
29
546
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
Ei niin kun eihän munkin purija tuhlaa kun munkkeihin
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Olen jo. En osta Jämsästä taloustarpeita kummempaa, kaikki muu haetaan muualta. Ja reissut tottakai ulkomaille.
En edes tilaile juuri mitään vaan menen mieluummin Jyväskylään tai Tampereelle, lapset mukana tietenkin jotta näkevät kuinka paljon enemmän elämää on olemassa. Peruskoulun saavat käydä täällä, sitten muutetaan.
On tämä niin karmea kylä että joutaa kuihtua pois.- Anonyymi
jos näin on,luulis muuton olevan ajankohtainen heti.🤣
- Anonyymi
Tampere alkaa olemaan sellainen spurkula ghetto jo nykyään että mieti nyt vielä kahdesti😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampere alkaa olemaan sellainen spurkula ghetto jo nykyään että mieti nyt vielä kahdesti😂
Samanlainen spuge paratiisi kuin jämsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampere on kyllä päästetty melko karmeeksi, varsinkin se keskustan osio jossa kaikki sekakäyttö kulminoituu. Onhan siellä tapahtumaa, urheilua, keikkoja, bändejä esiintyy joka ilta jossain ym. mutta päästetty pilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampere on kyllä päästetty melko karmeeksi, varsinkin se keskustan osio jossa kaikki sekakäyttö kulminoituu. Onhan siellä tapahtumaa, urheilua, keikkoja, bändejä esiintyy joka ilta jossain ym. mutta päästetty pilalle.
Näin on. Ei siitä paljon puhuta ettei neliöhinnat lähde laskuun. No se on vain ajan kysymys.
- Anonyymi
Jämsähän on ihan ok paikka, lapsiperheille vallankin.
- Anonyymi
Kyllä nyt on jämsä varpaillaan
- Anonyymi
Ruokakaupassa täällä on pakko käydä ja hautaustoimistossa. Muut ostetaan netistä tai lähdetään muualle osteleen.
- Anonyymi
Jämsässä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämsässä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto
Toi on kyllä totta. 👍
- Anonyymi
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Mää ostan ainakin niin perkeleesti
- Anonyymi
Jaahas sitä on näköjään taas saatu välähdys.
- Anonyymi
Kyllä ! Ite vietän "älä osta mitään" -päivää valtaosan kuukaudesta. Se on hauskan palkitsevaa, kun selailee mainoslehtisiä ja tajuaa, että tota en tarvitse enkä totakaan. Olen hyvin pienituloinen ja olen tehnyt penninvenytyksestä hupia. On pystyvä olo.
- Anonyymi
Kiinnostaa
- Anonyymi
Keljossa kävin ruuat viinat oluet.
Auton viel katsastin aseveli hintaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton viel katsastin aseveli hintaan.höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton viel katsastin aseveli hintaan.Mikä se sellainen aseveli hinta on? Sotilasajoneuvonko katsastit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se sellainen aseveli hinta on? Sotilasajoneuvonko katsastit?
maksaminen käy sukka saippualla.
- Anonyymi
Kyllä säästävä kannattaa olla aina. Itsekin renkaiden vaihdon yhteydessä vaihdatin porscheeni ihan teräs ja jarrut talveksi hiilikuituisten tilalle. Turhaa törsäämistä on aina hyvä välttää.
- Anonyymi
On ollut pakko olla ostolakossa jo pitkään, kun ei riitä rahat minkään ostamiseen.
- Anonyymi
Pitänee tehdä jotain asialle sitten eikä odotella, että asiat muuttuu toisten ansiosta. Esim töitä.
- Anonyymi
Juu kaikki omistusasujat ostolakkoon vaan
- Anonyymi
Mistä saa halvimman kahvin mukaan jämsä>jämsänkoski alueelta?
- Anonyymi
Juu, itse en osta enää juuri muuta kuin punalaputettuja elintarvikkeita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881277Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341018- 68954
- 39877
- 71843
- 83817
- 66812
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53797Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764