Onko muilla kokemuksia antabus lääkkeen vaikutuksista?
Itselläni oli nieltäviä kapseleita ei ihon sisään laitettua kapselia ja pystyin ottamaan alkoholia niin kuin ennenkin. Ehkä aamulla oli vähän enemmän "pöljä" olo, mutta ei muuta. Ei oksentelua, ei krapulaa sanottavasti tosin silloin kun oli oli se normaalia kovempi krapula. Mutta meni ohi perinteisin menoin.
Itselle siitä ei ollut hyötyä juurikaan vaikka kuinka varoiteltiin haittavaikutuksista niin pitihän sitä kokeilla.
Nykyään en oikein juo enää ollenkaan, vaikka joskus mieli tekisi. Tietysti ikä ja mahdollinen krapula estää juomisen.
Antabus kuuri
17
436
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa holistin ulosanti
- Anonyymi
Näyttää sua kiinnostavan näköjään kun sivulle tulit,meitä alkoholisteja on paljon ainakin suurkuluttajia kuin sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää sua kiinnostavan näköjään kun sivulle tulit,meitä alkoholisteja on paljon ainakin suurkuluttajia kuin sinäkin.
Holisti kilahti
- Anonyymi
Maksansahan noilla pilaa ja mukavat rytmihäiriöt saattaa vähän unta häiritä
- Anonyymi
Alkaa sisukset oleen maalisuoralla jos ei toimi luulisin. Kyllä siitä pitäisi niin huono olo tulla että mielummin juo jotain muuta.
- Anonyymi
Joo ei toimi alkkiksilla nämä, vähän voi alkuun tökkiä mutta ei juuri ollenkaan. Ns terve ihminen ei todellakaan kykene juomaan. Kirroosi on pop🤘
- Anonyymi
Hienosti olet pärjännyt, keep up the good work!
Olen itse käyttänyt Antabusta (poretab) lähes 2 kk. Join viiniä ja lonkeroo lähes joka päivä.
Pää mulla on kipee melkein aamusta iltaan, en tiedä onko antabus syy siihen?
Haluan myös syödä makeeta huomattavasti enemmän kuin ennen. Pullaa, karkkia ja vaikka mitä. Olen hoikka, vähän yli 50-nainen mutta painoni tulee kyllä nousseen jossain vaiheessa jo en ala hillitsee itseäni.
Hyvä me ja tsemppiä jatkossakin😊- Anonyymi
voi kulta,lähdetään yhdessä lenkille.
- Anonyymi
Mulla ei tullu muuta kun jatkuva seisokki.
- Anonyymi
Lusikkalinna?
- Anonyymi
Mites toi antabus, voiko sitä käyttää jos on vaikka sairaalassa tai keittiöllä töissä, kun pitää käyttää käsidesiä esim. Siitähän tulee kai jo ihon kautta reaktio? Kiva olla töissä pää punaisena ja sydän hakkaa...ikävä homma jos sais apua antabuksesta muttei voi käyttää töiden takia! Onko kokemusta kellään?
- Anonyymi
Vedä koko purkki kerralla nassuun ja pullo kossua perään
- Anonyymi
Muuten en huomannu mitään erikoista, mutta juopotellessa tuli aivan helvetin huono
- Anonyymi
Oikein teille holistit maksa huutaa hoosiannaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein teille holistit maksa huutaa hoosiannaa
kai se osaa muutakin huutaa,kun pelkää hoosiannaa.
- Anonyymi
Nykäsen Matti sanoi, että – En suosittele antabusta kenellekään. Sen kanssa ryypätessä tulee ihan kammottava olo.
- Anonyymi
Paskaa puhu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .553045Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472871Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242659Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3461737- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193937- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790