Ootko haaveillut asumisesta, työskentelystä ja sitä kautta arvokkaan työkokemuksen kerryttämisestä ulkomailla? Hyviä uutisia! Meillä Job Squadilla on auennut monia paikkoja suomenkielisille asiakaspalvelun pariin Latvian upeaan pääkaupunkiin Riikaan!
- Palvelet tunnetun finanssiteknologia-alan yrityksen asiakkaita
puhelimitse/sähköpostitse/chat-viestein ja autat heitä mahdollisissa kysymyksissä ja kohdatuissa ongelmissa, kirjaat tapaukset järjestelmään ja ratkaiset ongelmia kiireyden mukaan, tarvittaessa koordinoit ja raportoit tapauksista esihenkilöllesi.
- Tarjoat ensiluokkaista asiakaspalvelua ja otat jokaisen asiakkaan huomioon.
- Puhut sujuvaa suomea sekä englantia, asiakaspalvelukokemus katsotaan eduksi
- Etyömahdollisuus ensimmäisten kuukausien työskentelyn jälkeen Latvian sisällä
- Palkkaus 1700/kk (brutto)
- Attendance + performancebonukset 400e saakka kuukaudessa
- Muuttopaketti (kustannetut lennot Riikaan + yhteismajoitus 2kk ajalle TAI 1000e korvaus ensimmäisen palkan yhteydessä)
- 800e referral bonus jos suosittelet kaveria töihin ja kaverisi saa työpaikan!
- Täydellinen mahdollisuus kerryttää arvokasta työkokemusta ulkomailla kansainvälisessä tiimissä!
Pistä hakemus ja CV sähköpostilla osoitteeseen [email protected] niin oon yhteyksissä! :)
--
Niki Karvanen, Job Squad
Työtä tarjolla Latviassa, Riikassa-muuttopaketti kuuluu
Anonyymi-ap
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569