https://biila.io/fi/kuljettajaksi
Ikäänkuin tuo luottotietojen puuttuminen jotenkin estäisi työn suorittamista?
Siinä taas yksi työnantaja jolle Ison asiakas ei kelpaa
16
388
Vastaukset
- Anonyymi
Jolle UOn asiakas ei kelpaa.
- Anonyymi
Biilan kuljettajuuden edellytyksenä on älypuhelin, puhtaat luottotiedot sekä suomalainen, vähintään vuoden voimassa ollut ajokortti.
- Anonyymi
No millaisia työntekijöitä itse ottaisit,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No millaisia työntekijöitä itse ottaisit,,,
Ei tuo luottotietojen menetys kerro ihmisestä kaikkea, se on syrjivää ajatella, etteikö henkilö olisi muuten hyvä työntekijä.
Miten se vaikuttaa työn tekemiseen?
Ei yhtään mitenkään.
Sama kun sanottaisiin, ettemme palkkaa muita kuin rikkaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo luottotietojen menetys kerro ihmisestä kaikkea, se on syrjivää ajatella, etteikö henkilö olisi muuten hyvä työntekijä.
Miten se vaikuttaa työn tekemiseen?
Ei yhtään mitenkään.
Sama kun sanottaisiin, ettemme palkkaa muita kuin rikkaita.Yksikään rikas ei tuollaista paskaduunia vaan huoli. Siinähän ihmettelevät kun ei paikat täyty.
- Anonyymi
Työnhakijan syrjintää tuo on.
- Anonyymi
Luottotiedoton on non person tai elämän hallinnan menettänyt
- Anonyymi
Eikä ole kuin vain mielikuvituksessa.
- Anonyymi
Syrjivä firma. Ei tuollaista tähän maahan kaivata.
En pääsisi, koska en käytä/omista älypuhelinta :) Ei taitava sellaisia vempaimia tartte. En minäkään palkkasi luottotiedotonta ajamaan toisten autoja. Mitä tapahtuu jos kuljettaja mällää auton? Omavastuut yms?
- Anonyymi
Ootko koskaan kuullut vakuutusyhtiöistä. Ihan samat korvaukset tai hylsyt sieltä saa oli kuski luottotiedot omaava tai ei.
Jos on muuten tiedoton esim kännäämisen takia , niin se on eri juttu se.
- Anonyymi
Jos työhön liittyy laskutusta tai siinä on rahan kanssa tekemisissä, niin usein hakijalta vaaditaan puhtaat luottotiedot.
- Anonyymi
Olisi aikaa vastuutonta yrittäjältä antaa arvotavaraa luottotiedottoman haltuun.
- Anonyymi
Itse olen ajanut arvokuljetuksia yli 55 vuotta. Kukaan ei ole kysellyt luottotietoa. Tosin olenkin oman firmani toimari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen ajanut arvokuljetuksia yli 55 vuotta. Kukaan ei ole kysellyt luottotietoa. Tosin olenkin oman firmani toimari.
Olet siis vähintään 73-vuotias. Mikset jo jää eläkkeelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis vähintään 73-vuotias. Mikset jo jää eläkkeelle?
Ai yrittäjä tässä maassa eläkkeelle. Älä unta näe. Hautaan saakka mennään yrittäen ja uo:lle maksellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138