Mulla on yhteishaku nyt keväällä ja Alppilan lukio on mulla toisena vaihtoehtona (ekana on Kallio). En oo hirveesti kuullu minkälaista siellä on.
Kun googletin että Alppilan lukio kokemuksia niin tuli jotain 12v+ vanhoja keskusteluita siitä että koko paikka on ihan läävä, opettajat on surkeita ja yhteishenki on ihan pilalla. Onks enään näin?
Luin myös jotain vähän uudempia artikkeleita ja keskusteluita siitä että Alppila on ristitty bilelukioksi. Ite olisin ihan menossa opiskelemaan pääosin vaikkakin bileet olis ihan kivoja. Onks siellä minkälaista nykyään ja onko sinne järkee hakea? Voiko joku nykyinen tai jo lähi aikoina valmistunut opiskelija kertoo oman kokemuksensa?
Kokemuksia Alppilan lukiosta?
Anonyymi-ap
2
356
Vastaukset
- Anonyymi
en suosittele, oon nyt tokal ja ihan paska koulu
- Anonyymi
Ei kannata kovin paljon uskoa yksittäisten anonyymien mielipiteisiin. Käy tutustumassa keväällä, kun tutustumisia järjestetään.
Mä laittaisin tokaksi vaihtoehdoksi lähimmän lukion. Lyhyet koulumatkat. Jää enemmän vapaa-aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029