Mulla on yhteishaku nyt keväällä ja Alppilan lukio on mulla toisena vaihtoehtona (ekana on Kallio). En oo hirveesti kuullu minkälaista siellä on.
Kun googletin että Alppilan lukio kokemuksia niin tuli jotain 12v+ vanhoja keskusteluita siitä että koko paikka on ihan läävä, opettajat on surkeita ja yhteishenki on ihan pilalla. Onks enään näin?
Luin myös jotain vähän uudempia artikkeleita ja keskusteluita siitä että Alppila on ristitty bilelukioksi. Ite olisin ihan menossa opiskelemaan pääosin vaikkakin bileet olis ihan kivoja. Onks siellä minkälaista nykyään ja onko sinne järkee hakea? Voiko joku nykyinen tai jo lähi aikoina valmistunut opiskelija kertoo oman kokemuksensa?
Kokemuksia Alppilan lukiosta?
3
626
Vastaukset
- Anonyymi
en suosittele, oon nyt tokal ja ihan paska koulu
- Anonyymi
Ei kannata kovin paljon uskoa yksittäisten anonyymien mielipiteisiin. Käy tutustumassa keväällä, kun tutustumisia järjestetään.
Mä laittaisin tokaksi vaihtoehdoksi lähimmän lukion. Lyhyet koulumatkat. Jää enemmän vapaa-aikaa. - Anonyymi
Ka-rajan on ennustettu nousevan sinne 9 paikkeille pikku hiljaa, sillä Alppilan lukiossa on lukiolaisten mukaan paras yhteishenki Pk-seudun lukioista. Opettajia on suuri kirjo, mikä auttaa löytämään itselleen sopivan. HER on mahtava ope, jonka kursseille suosittelen menemään. Alppilassa pärjää, kunhan ei ole retu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030