Kokemuksia Alppilan lukiosta?

Anonyymi-ap

Mulla on yhteishaku nyt keväällä ja Alppilan lukio on mulla toisena vaihtoehtona (ekana on Kallio). En oo hirveesti kuullu minkälaista siellä on.
Kun googletin että Alppilan lukio kokemuksia niin tuli jotain 12v+ vanhoja keskusteluita siitä että koko paikka on ihan läävä, opettajat on surkeita ja yhteishenki on ihan pilalla. Onks enään näin?

Luin myös jotain vähän uudempia artikkeleita ja keskusteluita siitä että Alppila on ristitty bilelukioksi. Ite olisin ihan menossa opiskelemaan pääosin vaikkakin bileet olis ihan kivoja. Onks siellä minkälaista nykyään ja onko sinne järkee hakea? Voiko joku nykyinen tai jo lähi aikoina valmistunut opiskelija kertoo oman kokemuksensa?

4

2621

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en suosittele, oon nyt tokal ja ihan paska koulu

• Anonyymi

Ei kannata kovin paljon uskoa yksittäisten anonyymien mielipiteisiin. Käy tutustumassa keväällä, kun tutustumisia järjestetään.

Mä laittaisin tokaksi vaihtoehdoksi lähimmän lukion. Lyhyet koulumatkat. Jää enemmän vapaa-aikaa.

• Anonyymi

Ka-rajan on ennustettu nousevan sinne 9 paikkeille pikku hiljaa, sillä Alppilan lukiossa on lukiolaisten mukaan paras yhteishenki Pk-seudun lukioista. Opettajia on suuri kirjo, mikä auttaa löytämään itselleen sopivan. HER on mahtava ope, jonka kursseille suosittelen menemään. Alppilassa pärjää, kunhan ei ole retu!

• Anonyymi

Ei! En kestä enään HER:in tunteja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1821
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      487
      1380
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1193
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1170
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1160
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      193
      1130
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      937
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      864
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      715
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      711
    Aihe