Mulla on yhteishaku nyt keväällä ja Alppilan lukio on mulla toisena vaihtoehtona (ekana on Kallio). En oo hirveesti kuullu minkälaista siellä on.
Kun googletin että Alppilan lukio kokemuksia niin tuli jotain 12v+ vanhoja keskusteluita siitä että koko paikka on ihan läävä, opettajat on surkeita ja yhteishenki on ihan pilalla. Onks enään näin?
Luin myös jotain vähän uudempia artikkeleita ja keskusteluita siitä että Alppila on ristitty bilelukioksi. Ite olisin ihan menossa opiskelemaan pääosin vaikkakin bileet olis ihan kivoja. Onks siellä minkälaista nykyään ja onko sinne järkee hakea? Voiko joku nykyinen tai jo lähi aikoina valmistunut opiskelija kertoo oman kokemuksensa?
Kokemuksia Alppilan lukiosta?
4
2243
Vastaukset
- Anonyymi
en suosittele, oon nyt tokal ja ihan paska koulu
- Anonyymi
Ei kannata kovin paljon uskoa yksittäisten anonyymien mielipiteisiin. Käy tutustumassa keväällä, kun tutustumisia järjestetään.
Mä laittaisin tokaksi vaihtoehdoksi lähimmän lukion. Lyhyet koulumatkat. Jää enemmän vapaa-aikaa. - Anonyymi
Ka-rajan on ennustettu nousevan sinne 9 paikkeille pikku hiljaa, sillä Alppilan lukiossa on lukiolaisten mukaan paras yhteishenki Pk-seudun lukioista. Opettajia on suuri kirjo, mikä auttaa löytämään itselleen sopivan. HER on mahtava ope, jonka kursseille suosittelen menemään. Alppilassa pärjää, kunhan ei ole retu!
- Anonyymi
Ei! En kestä enään HER:in tunteja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837