Mulla on yhteishaku nyt keväällä ja Alppilan lukio on mulla toisena vaihtoehtona (ekana on Kallio). En oo hirveesti kuullu minkälaista siellä on.
Kun googletin että Alppilan lukio kokemuksia niin tuli jotain 12v+ vanhoja keskusteluita siitä että koko paikka on ihan läävä, opettajat on surkeita ja yhteishenki on ihan pilalla. Onks enään näin?
Luin myös jotain vähän uudempia artikkeleita ja keskusteluita siitä että Alppila on ristitty bilelukioksi. Ite olisin ihan menossa opiskelemaan pääosin vaikkakin bileet olis ihan kivoja. Onks siellä minkälaista nykyään ja onko sinne järkee hakea? Voiko joku nykyinen tai jo lähi aikoina valmistunut opiskelija kertoo oman kokemuksensa?
Kokemuksia Alppilan lukiosta?
4
870
Vastaukset
- Anonyymi
en suosittele, oon nyt tokal ja ihan paska koulu
- Anonyymi
Ei kannata kovin paljon uskoa yksittäisten anonyymien mielipiteisiin. Käy tutustumassa keväällä, kun tutustumisia järjestetään.
Mä laittaisin tokaksi vaihtoehdoksi lähimmän lukion. Lyhyet koulumatkat. Jää enemmän vapaa-aikaa. - Anonyymi
Ka-rajan on ennustettu nousevan sinne 9 paikkeille pikku hiljaa, sillä Alppilan lukiossa on lukiolaisten mukaan paras yhteishenki Pk-seudun lukioista. Opettajia on suuri kirjo, mikä auttaa löytämään itselleen sopivan. HER on mahtava ope, jonka kursseille suosittelen menemään. Alppilassa pärjää, kunhan ei ole retu!
- Anonyymi
Ei! En kestä enään HER:in tunteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713478
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851496Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk88770- 62745