Maajussi-Teemun tilalla riehui tulipalo -Paljastaa nyt eläinten järkyttävän kohtalon: "Meillä on..."

0

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

        Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
        Maailman menoa
        206
        2623
      2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

        Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
        Maailman menoa
        447
        2368
      3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

        Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
        Suomalaiset julkkikset
        10
        1418
      4. Mun treffi-ilmoitus

        Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
        Sinkut
        27
        1387
      5. Miten paljon

        Haluat häntä????
        Ikävä
        71
        1251
      6. Laskutehtävä

        Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
        Ikävä
        86
        988
      7. Hyvää yötä tänne

        Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
        Ikävä
        133
        955
      8. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

        Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
        Suomalaiset julkkikset
        7
        954
      9. Mä en kestä näin unta

        Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
        Ikävä
        70
        940
      10. Olet suloisinta mitä tiedän

        Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
        Ikävä
        22
        853
      Aihe