Pitäisikö olla huolissaan kun Galaxy tab A8 jumittaa yhtenään? Ei reagoi jos painaa kuvaketta tai kirjoittaa tekstiä. Joskus jumitus kestää kirjoittaessa vain muutanan sekunnin, joskus auttaa kun kääntää tabletin sivuttain, joskus pitää painaa virtanappulaa ja kirjautua uudelleen. Olen ajanut erilaisia diagnostiikkoja mutta kaiken pitäisi olla kunnossa.
Katkaisen nykyisin modeemin päivittäin ja boottaan samalla tabletin.
Laite on pari vuotta vanha ja ongelma ilmaantunut kesän aikana.
Onko tuttu tilanne kenellekään?
Galaxy A8 tabletti jumittaa
6
581
Vastaukset 6
- Anonyymi
Tehdasresetti auttaa näihin ongelmiin.
- Anonyymi00003
Ilmeisesti ongelma liittyy Samsung Keyboardiin. Kun tyhjentää cachen ja datan, niin toimii normaalisti vähän aikaa. Ihmettelen, että tällaista tunnettua ongelmaa ei ole korjattu.
- Anonyymi00004
Samsungin oman näppäimistön voi toki asettaa pois käytöstä ja ladata play-kaupasta jonkun muun näppäimistön, vaikka gboardin, sen tilalle.
- Anonyymi00005
Meinaatko ettei aloittaja ole selvittänyt ongelmaa näiden kahden vuoden aikana?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Meinaatko ettei aloittaja ole selvittänyt ongelmaa näiden kahden vuoden aikana?
Ei ole. Juttelin hänen kanssaan juuri eilen
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samsungin oman näppäimistön voi toki asettaa pois käytöstä ja ladata play-kaupasta jonkun muun näppäimistön, vaikka gboardin, sen tilalle.
Kirjoitetut merkit lähtee sitten maailmalle ties minne. Ei turvallista. Parempi jos Samsung korjaisi ongelman. Oikeastaan näppäimistö on kriittinen osa laitetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931018Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei297918- 102895
- 77758
- 77741
- 82726
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39620