Väitetysti Suomen historian metsästysmyönteisin hallitus on ollut vallassa kohta kaksi vuotta! Leikkauksia on aikaisempien hallitusten velanoton johdosta jouduttu pakosta tekemään, mutta kohteet ovat olleet usein väärät. VIHERVASEMMISTO joka on päässyt ujuttautumaan yhteiskunnan kaikille alueille ei ole joutunut ”Purran leikkuriin”! Samoin METSÄSTYSPOLITIIKKA ON TOTAALISESSA KATASTROFISSA ja parempaa ei näytä tulevan. Kuten PS-POLIITIKKO ARNO WESTERHOLM KIRJOITTAA artikkelissään Arvio tilanteen kehittymisestä, Perussuomalaisten Maa-ja metsätalousvaliokunnan puheenjohtaja Jenna Simula syyttää kaikesta Euroopan Unionia vaikka TODELLINEN SYY ON POLIITTISEN TAHDON PUUTTUMINEN.
Perussuomalainen puolue haki eduskuntaryhmään erityisasiantuntijaa koskien luonnonvara-asioita. Westerholm ilmeisesti haki tehtävää, puoluejohto ei luonnollisesti valinnut kyseistä asiantuntijaa ja vaikenee koko tehtävän täyttämisestä.
Westerholm on todennut, että käytännössä kaikki ongelmat pystytään ratkaisemaan kotimaisessa lainsäädännössä ja hän on myös esittänyt juridiset muutosesitykset kirjoittamassaan kirjassa. Perussuomalainen puolue-eliitti pelkää oman asemansa puolesta ja on vihervasemmistoa TEHOKKAAMMIN estänyt Westerholmin linjanvetojen toteutumisen. Perussuomalaisen puolueen johto on siis vastuussa nyky katastrofista, RATKAISUT LÖYTYVÄT, MUTTA NIITÄ EI HALUTA TOTEUTTAA!
Westerholm asettuu ehdolle ensi kesän puheehjohtajistovaaliin ja hänen valintansa puheenjohtajaksi ratkaisisi vallitsevan tilanteen:
NYT ON AIKA TOIMIA:
-Välittäkää informaatiota Metsästyskirjasta sekä siihen liittyvästä haastattelusta ja Perussuomalaisen nettisivuston blogiosiossa olevista Westerholmin laajoista blogeista!
-Westerholm on sanansa mittainen sotilas, tarvitaan vähintään PUOLUEEN VARAPUHEENJOHTAJAKSI!
Mikä vaivaa Suomen historian metsästysmyönteisintä hallitusta?
Anonyymi-ap
3
146
Vastaukset 3
- Anonyymi
Höpsisköpis mitä huttua!
- Anonyymi
Metsästyksen vastustajan tuskin kannattaa ottaa kantaa asiaan mikä ei sinulle kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästyksen vastustajan tuskin kannattaa ottaa kantaa asiaan mikä ei sinulle kuulu.
xD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1982059Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581412Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2261043- 71907
- 58888
- 47813
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666