Mutta pientä hulluutta huomaan itsessäni, joka kuitenkin pitää pinnalla.
Tähän saa laittaa biisejä, ihan mistä syystä tahansa.
Kuuntelin kuumeessa istuessa vaatteet päällä saunassa creen deitä. Joten sillä se nyt sitten alkaa. Omituista ja hyvää mysrkyiltaa. Vaikka en niitä käytäkään. Niin hymyilen kuitenkin usein...
https://youtu.be/zXwppY6UWDg?si=ct5mCMrsAyDv7c4A
Tänään näin. Huomisesta tiedä kukaan.
36
375
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Ja sori kirjoitus virheistä. Vaikka eipä niillä niin väliä kyllä olekaan...
- Anonyymi
Niin ja siis vielä. Selvennys, jos jotain häiritsisi epäselvyys.... En ole nähnyt tänään juuri ketään. Ihan sattuneesta syystä...
Ei huolta huomisesta. Tämä on tässä ja nyt. Elämä siis.
- Anonyymi
Niinhän se menee...Oletko musiikki ihmisiä. Itsekuuntelen tosi vähän. Olis kiva kuulla mitä muut kuuntelee. Syystä mistä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se menee...Oletko musiikki ihmisiä. Itsekuuntelen tosi vähän. Olis kiva kuulla mitä muut kuuntelee. Syystä mistä tahansa.
Niin ja siis pirpanalle... En viitsi ajatella, kysyn mieluummin. Koska olet taitava sanojen kanssa, niin siksi vain kysyin.
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelen toki aika paljon musiikkia, mutta en tiedä siitä juurikaan mitään.
Kuuntelen musiikkia aika randomisti .. fiiliksen mukaan. Joskus housea, joskus jazzia ja viimeksi kotimaista iskelmää. Sitä ennen vanhaa bluesia.
Tuli kuunneltua jotakin relax musiikkiakin vähän aikaa sitten.
Mikään genre ei ole suosikkiani. Musiikkivalintani ovat tilannepohjaisia ja pitkälle sitä, miltä milloinkin tuntuu.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kuuntelen toki aika paljon musiikkia, mutta en tiedä siitä juurikaan mitään.
Kuuntelen musiikkia aika randomisti .. fiiliksen mukaan. Joskus housea, joskus jazzia ja viimeksi kotimaista iskelmää. Sitä ennen vanhaa bluesia.
Tuli kuunneltua jotakin relax musiikkiakin vähän aikaa sitten.
Mikään genre ei ole suosikkiani. Musiikkivalintani ovat tilannepohjaisia ja pitkälle sitä, miltä milloinkin tuntuu.Okei. Siinä kuulostat samalta, miten itsellänikin menee. Eli aika tilannetiippuvaista. Kiitos vastauksesta. Löytyykö sulta mitään mitä oot viimeksi kuunnellut. Ei ole väliä. Tai siis tarkoitan. Ettei ole tulkinnallista vaan tuleeko mieleen mitään ihan ajatuksen tasolla. Ja jos ei, niin ei mitään hätää. Se ok. Kivaa iltaa nyt jo sulle.
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Siinä kuulostat samalta, miten itsellänikin menee. Eli aika tilannetiippuvaista. Kiitos vastauksesta. Löytyykö sulta mitään mitä oot viimeksi kuunnellut. Ei ole väliä. Tai siis tarkoitan. Ettei ole tulkinnallista vaan tuleeko mieleen mitään ihan ajatuksen tasolla. Ja jos ei, niin ei mitään hätää. Se ok. Kivaa iltaa nyt jo sulle.
No tässä jotakin mitä kuuntelin viime viikolla..
https://youtu.be/Ps1-YlB1TIQ?si=n7aPphSy6onB7f02
Hyvä säveltäjä.
Hyvää illanjatkoa ja hyvää yötä. Käyn aikaisin nukkumaan kun on aikainen herätyskin.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No tässä jotakin mitä kuuntelin viime viikolla..
https://youtu.be/Ps1-YlB1TIQ?si=n7aPphSy6onB7f02
Hyvä säveltäjä.
Hyvää illanjatkoa ja hyvää yötä. Käyn aikaisin nukkumaan kun on aikainen herätyskin.Kiitos. Tää puhutteli paljon.
- Anonyymi
Hyvä bändi, ihana biisi ja kaunis video, kiitos! Tuli ihan lappi-ikävä 🥺 Olis kiva päästä joskus taas talvellaki lappiin kokemaan se taika ✨ Voisin napata erään naisen mukaani 🤭
- Anonyymi
Kiitos kivasta vastauksesta. Mutta haluan sanoa reilusti tänne. Että olen olen täällä kirjoittelijana aika tuntematon tapaus. Se on itselleni ihan ok. Mutta toivon, että saat ajattelemasi naisesi napattua matkaan vielä joku kaunis päivä. Mukavaa iltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kivasta vastauksesta. Mutta haluan sanoa reilusti tänne. Että olen olen täällä kirjoittelijana aika tuntematon tapaus. Se on itselleni ihan ok. Mutta toivon, että saat ajattelemasi naisesi napattua matkaan vielä joku kaunis päivä. Mukavaa iltaa.
Ei se haittaa, muista vaan jättää kaikki trollit ja sun muut kiusaajat omaan arvoonsa. Niiden takia ei kannata mieltään pahoittaa :) Mukavaa iltaa myös sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se haittaa, muista vaan jättää kaikki trollit ja sun muut kiusaajat omaan arvoonsa. Niiden takia ei kannata mieltään pahoittaa :) Mukavaa iltaa myös sulle!
Se on järkevää. Jos ei jaksa vääntää.
- Anonyymi
☺️☺️ toivottavasti, sinulla on niiiin, hyvä land cruiser kuin mahdollista ja niiiiiiin, hyvä lapin asunto kuin mahdollista ja yllin kyllin varallisuutta matkustaa, olet kaiken ansainnut, N ☺️☺️
- Anonyymi
Ok, samassa hengessä kukin tyylillään 🙂.
What Its Like https://www.youtube.com/watch?v=qA1nGPM9yHA- Anonyymi
Kiitos tästä. Elämään mahtuu monenlaista. Rauhallista iltaa.
- Anonyymi
täällä tulee muuten nyt vettä ernkasri ei swenrään Milton-luokk
oaeu hyttya jyb utse tyoajboiktti kioettnss buub jiecavua vökuub jyub byi bujiruubuoyauerjub,,- Anonyymi
Kattopellit pitää ääntä. Sitä sattuu... monenlaista. Asiaa ja ääntä.
- Anonyymi
hkki23b.ukrqkub jyb kög2qett buub nubyb e3siorys wkijyvjsu ikuau hijy Higb Caroebterub kjyoeröubeb Hakkiweeb 1978 kqi
- Anonyymi
jotkin villit unetkin voivat huvitta jos peitto on sekisin seikkailu-unen jälkeen päälläsi
- Anonyymi
Olisko sitä biisiä... koittakaahan nyt. Voi teijän kanssa.
- Anonyymi
Olipa upea. Kiitos.
Pidin kaverin äänestäkin.
Vilma- Anonyymi
20:12
Siis aloittajalle kiitos. - Anonyymi
Oo. Kiitos... Kivaa iltaa sulle.
- Anonyymi
niin jo pwirro on nukkwqssa ihan cääein päin niin joku voisi kyayä wrrä btmnin vi teräsmiehen ti wqonswe qwomqnin knss awkiä kun pwiro noin awkqisin.
- Anonyymi
Parempi, kun en yritä artikuloida. ...Mutta kivaa iltaa sullekin.
Hyvää tulevaa viikonloppua ap. Toivottavasti paranet pian.
Tässä tulevan lapsivapaan kunniaksi. Tättädädää… Brennan Heart, Timmy trumpet, Blademaster.
NOW we are FREE.
https://youtu.be/rKv9LZH6K8g?si=AZJuHOlaSkuT2gUT
…Siis mieletön alku ja loppu…- Anonyymi
Täytyy sanoa, että sulta löytyy....kiitos sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sanoa, että sulta löytyy....kiitos sinulle.
Mä yleensä tykkään vastailla musaketjuihin. Elän jollain lailla musiikilla, se antaa itselleni virtaa. Siis olisi kamalaa jos kuulo menisi.😢
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mä yleensä tykkään vastailla musaketjuihin. Elän jollain lailla musiikilla, se antaa itselleni virtaa. Siis olisi kamalaa jos kuulo menisi.😢
Niin. En osaa oikein ajatella. Empaattisesti toki, mutta enemmänkin niin, että joku toinen aisti vahvistuu, josta taas erilaisia lahjoja. Ehkäpä. Kiitos myös parane pian toivotuksistasi. Nuku hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. En osaa oikein ajatella. Empaattisesti toki, mutta enemmänkin niin, että joku toinen aisti vahvistuu, josta taas erilaisia lahjoja. Ehkäpä. Kiitos myös parane pian toivotuksistasi. Nuku hyvin.
Ja siis en tiedä. Ei koske itseäni. Mutta joskus tavallaan vastaavaa kokenut. T. Aloittaja.
- Anonyymi
Kaunista, herkkää pelottavaakin ja totta. Täällä on kauniita ihmisiä paikalla. Kiitos paljon tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista, herkkää pelottavaakin ja totta. Täällä on kauniita ihmisiä paikalla. Kiitos paljon tästä.
Jep! Jotenkin itellä kolahtaa tällähetkelle noi. Rakkaus ja pelko. Mutta kiitos ja hyvää yötä sulle.
Tossa vielä muutama jos nappaa:
https://www.youtube.com/watch?v=7DmkbVTMOtQ
https://www.youtube.com/watch?v=EQsMctI0OxI
- Anonyymi
Vanhojen aikojen kunniaksi. https://youtu.be/RZAX5sCFyJ0?si=EsCLlNJ1p0rOtfiO
- Anonyymi
Kiitos. Mielenkiintoinen biisi. Tähän sarjaan. Mutta. Mulla on sellainen hassu näkemys ettei mikään koskaan ala tai koskaan lopu. Mutta sehän on pelkästään omaa ajatustani....Kiitos tästä ja levollista yötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345598Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4912567JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51465Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171099Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974- 62892
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4887Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807