Moi olen 13 v poika ja käyn joka viikko 2 kertaa terapiassa tätä on jatkunut jo vuoden ja en tykkää käydä terapiassa koska terapeutin puhuminen ärsyttää ja on kiusallista olla siellä.
Yritin lopettaa terapian palaverissa mutta ei onnistunut en halua sanoa sille että terapiasta ei ole ollut minulle hyötyä koska siitä tulisi liaan kiusallinen.
Haluaisin kuulla teidän kokemuksia ja että miten voin lopettaa terapian
Minusta se on ajan hukkaa minulle ei korvata tunteja joissa en osallistunut terapian takia
Ja olen jäljessä luokassa
Terapiassa käynti
11
469
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäli koet, että tuosta ei ole sinulle mitään apua, niin lopeta siellä käyminen. Otat asian selkeästi esille, ja sanot, että tämä ei toimi, en tule enää tämän kerran jälkeen. Vähän pitää löytyä sitä selkärankaa, että saa suunsa auki ja asian sanottua.
Sanoin terapeutille ennen palaveria että tämä on minusta ajanhukkaa ja en tykkää keskustella minulle tuntemattomien kanssa mutta ei auttanut palaverissa terapeutti sanoi että tämä on joku vaiha terapiaa ja tämä menee ohi
- Anonyymi
TerapiaKidutus kirjoitti:
Sanoin terapeutille ennen palaveria että tämä on minusta ajanhukkaa ja en tykkää keskustella minulle tuntemattomien kanssa mutta ei auttanut palaverissa terapeutti sanoi että tämä on joku vaiha terapiaa ja tämä menee ohi
Nyt en ihan ymmärtänyt, että mitä tekstisi tarkoitti. Väännetään nyt rautalangasta, eli sanot tälle terapeutille, että et koe saavasi mitään hyötyä, ja jätät vaan menemättä. Mikä tässä nyt on vaikeutena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt, että mitä tekstisi tarkoitti. Väännetään nyt rautalangasta, eli sanot tälle terapeutille, että et koe saavasi mitään hyötyä, ja jätät vaan menemättä. Mikä tässä nyt on vaikeutena?
Juurikin näin.
Terapiassa käyminen on täysin vapaaehtoista, ei se mitään pakkohoitoa ole. Anonyymi kirjoitti:
Sanoin terapeutille että en halua jatkaa terapiaa mont akertaa mutta hän sanoi vaan että se on joku vaihe terapiassa ja menee ohi
- Anonyymi
TerapiaKidutus kirjoitti:
Sanoin terapeutille että en halua jatkaa terapiaa mont akertaa mutta hän sanoi vaan että se on joku vaihe terapiassa ja menee ohi
Nyt alkaa tuntua siltä, että sulla ei ole selkärankaa eikä uskallusta. Mikäli joku asia ei tunnu siltä, että siitä saa apua/ei ole oma juttu, jättää vaan menemättä. Ihan oikeasti se on niin yksinkertaista. Eikä tuo terapeutti tunnu kovin osaavalta, hänellä ei ole antaa mitään sellaista, mitä tavallinen ihminen ei itse tajuaisi. Itse lähtisin ainakin ns. ovet paukkuen tuollaisen dorkan vastaanotolta. Itse en halua tuhlata aikaani idioottien kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää kiusallisista hetkistä yhtään
Ajattelin vain käydä terapiassa ja puhua jostai muusta ku mun elämästä kai se terapeutti jossain vaiheessa ymmärtää että terapia ei ole minulle
- Anonyymi
Tartu turvauduttavaan keskustelu foorumiin, asioiden puinti ei auta vaan niihin on hyvä saada vastausta ja ratkaisuja https://www.luonnonhenget-shamaani.fi
Puh palvelu 1.11 alkaen- Anonyymi
Ai oikein luonnonhenget?
Voisit suksia v---uun harhoinesi.
Täällä on ihan vakavista asioista kysymys. - Anonyymi
Mene sinne luolaasi vetämään sieniä. Tuo on jo liian huono vitsiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874