On aivan psskaa, että Yle Radio Suomea ei voi kuunnella sen soittaman musiikin takia. Loppuun soitettuja veisuja yksi toisensa perään. Selvästi on myös suosikkiartistit. Joihin muun muassa Olavi ei Virta vaan Uusivirta sekä Vesterinen kuuluvat. Kaija Koo. Kerran jokin aika sitten Levylautakunta-ohjelmassa joku miespuolinen raatilainen sanoi jonkin biisin jälkeen jotenkin että "mä oon kuullu jo tän biisin, mä en haluu kuulla uudestaan". Siis biisin jälkeen totesi, että tällainen oli mielessä kun kuunteli. Samaista kanavaa kun kuuntelee, niin lähes kaikkien biisien kohdalla on sama fiilis. Kuulee ensi sävelen niin mielessä kelautuu koko kappale läpi, ai niin nyt on se kohta ja se kohta.
Nytkin soi Kirkan surun pyyhit silmistäni ja edellinen oli tämä Suzanne Hoffs vai mikä se on, On my side of the bed.
Joku uusi biisi aina väliin ja sitten kymmenen puhkisoitettua perään, tämä on tahti. Uraaaaani halkeaaaaa. Yritä siinä sitten kuunnella tätä Suomen pääradiokanavaa, jota verovaroin tuotetaan.
Yle Radio Suomi
4
185
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hätää vaikket pysty kuuntelemaan. Suurin osa suomalaisista radion kuuntelijoista kuuntelee, mutta on niitä muitakin kanavia sinulle.
- Anonyymi
Moni kuuntelee pakosta, koska syrjäseuduilla yms ei välttämättä kuulu muuta kuin yle ja korkeintaan joku novanpaska.
Onneksi nettiradio tuo fiksummatkin kanavat kansalle.
- Anonyymi
Kait kertoo musiikkitoimittajajohdon älyn tasosta ja mielenkiinnosta työhönsä. Kuulijalta ei taputusta kuulu täällä linjalla. Rasittavaa on kuunnella samoja jollotuksia vuodesta toiseen. Ja näitä puhkisoitettuja sitten Ylen juontajat kehuvat.
Hohhoo.- Anonyymi
Juuri näin! Yle voisi soittaa kunnollista kansainvälistä musiikkia, eikä näitä kotimaisia vinkujia!! Oppikoot ensin tekemään ensin oikeata musiikia, eikä mitään maton puistelua taustalla!
Ihan ällöttää tuollainen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984