Ikää on mittarissa 35 vuotta. Minua ärsyttää, että kaikki paremmat tuotteet ovat ulkomailla. Alan inhota suomeen tuotuja paitoja tyhmine printteineen. Päädyin toteuttamaan pitkäaikaisen unelmani ja hankkia paidan Yhdysvaltalaisesta nettikaupasta. Nettikaupan printti on erään graffitiartistin tekemä, joka sittemmin on siirtynyt taidemaalariksi. Hintaa tällä paidalla oli noin 31 dollaria. Sen paidan ydinidea on musiikkiin liittyvä. Musiikkia tehdään täyttääkseen tyhjä tila mielessä, joka ei täyty vaikka kuinka saisi huomiota. Nettikaupan postituskulut lisäävät hintaan 22,90 euron lisät. Sen lisäksi tulli haluaa tietenkin oman osansa, joten ihan sama mitä tilaan ulkomailta loppusumma tulee olemaan ainakin puolet kalliimpi. Toinen tuote, jota hamuan on Los Angelesilaisen graffiticrewn logo brodeerattuna pipoon. Alkuperäisenä tietenkin. Tässä ongelmapuolena on se, että he eivät ole tehneet kyseessäolevaa tuotetta sekä viimeisimmät merkinnät nettikaupan olemassa olosta on vuodelta 2019. Tästä tiedosta johtuen minun pitäisi vektoroida heidän logonsa ja brodeerauttaa se pipoon. Tässä tulee mieleen kysymys. Onko se laillista. Tämä merkki muistuttaa erehdyttävän paljon makiaa, mutta en halua kuulua massaan, joka käyttää osw, makiaa taikka carharttia. Yhtenä syynä on se, että kyseessä oleva porukka todellakin osaa maalata. Vittuun kidultit, pollockit, picassot, nugit ja muut maalintuhlaajat. Merkki myös symbolisoi sitä että suunta jonne taide kuuluu on kaikkialle. Tässä tulee mieleen myös jonkinlainen itsearvottaminen taikka ylimielisyys, joka lentää itseni massasta. Pitäisikö minun antaa vallan mieliteoilleni vai vajota massaan. Arvostan kovasti vanhan ajan taidetta. Veistoksia, Art decoa sekä Art Nouveuta, jotka tuovat aatelisuuden tuntua. Päässäni on myös pyörinyt lause: We’we dealt so long, joka päässäni tarkoittaa Me olemme pärjäilleet niin kauan. Tehneet parhaamme, mutta se ei koskaan riitä. Ollut alisteisessa asemassa parisuhteessa, taloudellisesti ja henkisesti. En halua pärjätä, haluan loistaa omalla alallani. Olla tärkeä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591551- 261184
- 851048
- 42867
- 65826
- 92794
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15759Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115686
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �146621Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74557- 19556
- 44538
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487