Loppuvuoden 2024 aikana valmistuvat ensimmäiset asemat tulevat kakkostien varrelle Forssaan, kolmostien varrella Hämeenlinnaan sekä nelostien varrelle Lahteen ja Heinolaan. Riihimäen ABC:lle vastaava asema tulee vuonna 2025.
Siellä latauspisteitä on jatkossa 32 kappaletta, joista suurteholataukseen soveltuu 27. Lahden Renkomäen, Hämeenlinnan Tiiriön ja Forssan ABC-asemilla suurteholatureita tulee olemaan 26 jokaisessa.
https://www.is.fi/autot/art-2000010753912.html
ABC avaa neljä jättimäistä sähköautojen latausasemaa vilkkaasti liikennöityjen teiden varsille
19
270
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjinä seisivat nykyisetkin latauskentät. Kauppakeskuksissa niitä autoja lataillaan ostosten yhteydessa, jos kotilataus ei riitä.
- Anonyymi
Lataus maksaa 36 snt/kWh.
- Anonyymi
Eikä maksa. Hintoja on hyvin erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä maksa. Hintoja on hyvin erilaisia.
Katsopa ABC pikalatausten hintaa.
https://www.abcasemat.fi/asemat/abc-heinola-660962135/latausasema-latauspisteet
- Anonyymi
Jo pelkkä ylläpito maksaa valtavasti.
- Anonyymi
V ittuakose auttaa kun lappiin pitäs kärrin kanssa päästä ilman pysähdystä.
- Anonyymi
Miksi kukaan ajaisi kärry perässä Lappiin ilman pysähdystä, sehän olisi sairasta ja tyhmää.
- Anonyymi
Akusto on edelleen sähköautojen pulma !?
- Anonyymi
Avaahan vähän asiaa niin että tällainen elektroniikka insinööri jolla on ollut sähköauto alla jo kolme vuotta, myös ymmärtää miksi se akusto on pulma.
- Anonyymi
Akusto on huoltovapaa ja tutkimusten mukaan kestää hyvin 20 vuotta. Minkä näet tuossa ongelmana?
- Anonyymi
Asiakas nuokin maksaa latauksen hinnassa. Veikkaan etteivät ihan äkkiä yleisty.
- Anonyymi
Tottahan nuo pisteet pitää asiakkaan maksaa, mutta kerro missä utopiassa asiakas ei niitä maksaisi? Eiköhän ABC ketju ole tehnyt tarkat markkinatutkimukset ja laskenut, että noin kannattaa toimia ja rakentaa isot latauskentät ajatellen tulevaisuutta.
Oletko hieman yksinkertainen? - Anonyymi
Aivan jokaisessa Suomen kolkassa rakennetaan ja asennetaan teholatureita. Mitä tarkoittaa, että eivät yleisty?
- Anonyymi
Hyvä, lyhyt range ei haittaa enää kun omistan bZ4Xn.
- Anonyymi
Nyt menee jo rankasti vittuilun puolelle.
- Anonyymi
Miksi aloitus on Tojo palstalla? Mikä tarkoitus aloittajalla on?
- Anonyymi
Ehkä hän haluaa pilkata Toyotan osaamattomuutta ja petettyjä lupauksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän haluaa pilkata Toyotan osaamattomuutta ja petettyjä lupauksia?
Hybridit ovat päivän sana.
Toyota on ja pysyy suomalaisten ykkösvalintana jo vuosikymmenten ajan.
Valmistaja: Toyota 9994 kpl.
Ja kaukana takana seuraavat
rupumerkit:
Skoda- 4.921
VW- 4.563
Audi- 1.904
Cupra- 270
Porsche- 228
Seat- 195
Tähän ei pysty mikään muu autoja valmistava.
- Anonyymi
Voi nauttia samalla hyvää ruokaa tai herkkuja, kun akkulit latautuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529