Kuten tällä Pattayan matkailusivullakin näkyy.
Tässä linkissä lisää yhteistyökumppanista:
https://www.citydigital.fi/suomi24-mukana-hyvin-sanottu-hankkeessa/
Rakentavasti sanottu - suomi24 hyvässä hankkeessa mukana
7
275
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaako tämä kyrvånsyylå sinisellään ollen mukana tÅssÅ?
- Anonyymi
Ei siitä päätellen että ylläpidossa mukana olevana hän näkisi ihmisten IP-osoitteet ja olisi liittänyt ne tekemiinsä ilmoituksiin niistä kuvista joissa esiintyy kattila päässä väittäen ettei oikeasti ole käyttänyt kattilaa päähineenä. Tosin en usko että passikuvassa saa kellään olla päässä punaista kukkakoristeista kattilaa, joten se on ainakin väärennetty.
Nyt hän on vaan järkyttynyt kun Senssunkin satutarina meni vessanpöntöstä alas. Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä päätellen että ylläpidossa mukana olevana hän näkisi ihmisten IP-osoitteet ja olisi liittänyt ne tekemiinsä ilmoituksiin niistä kuvista joissa esiintyy kattila päässä väittäen ettei oikeasti ole käyttänyt kattilaa päähineenä. Tosin en usko että passikuvassa saa kellään olla päässä punaista kukkakoristeista kattilaa, joten se on ainakin väärennetty.
Nyt hän on vaan järkyttynyt kun Senssunkin satutarina meni vessanpöntöstä alas.No nythän sulla onkin jutunjuurta oireiluusi taas pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
No nythän sulla onkin jutunjuurta oireiluusi taas pitkäksi aikaa.
Eiköhän tässä olla tarinasi suhteen loppusuoralla, vaikka todellisuudessa sinut on taputeltu jo viimeistään 2017 järjettömien satujesi vuoksi. Olisiko sinun aika siirtyä leikkimään sikarimiestä vaikka jonnekin Turun palstalle, siellä on muitakin jotka luulevat itsestään vaikka mitä.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Etköhän ihan sinä itse ole jälleen kerran vakuuttavasti todistanut sen, että olet vain yksi tämän sairaan NumBallin useista nimimerkeistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän ihan sinä itse ole jälleen kerran vakuuttavasti todistanut sen, että olet vain yksi tämän sairaan NumBallin useista nimimerkeistä?
Kuka tämänkin https://ibb.co/fFG902C kuvan tänne alun perin aijasi?
NumBall vai sinä senssuna? - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Jutunjuuri loppui kuten tytön parisuhdekananlennotkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1391435Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 53456