Sellaisista naisista, jotka reilusti päälle neljänkymmenen vielä nuhjaavat nirppanurkassa ?
Aika olisi jo ottaa useampi piiiiitkä askel kohti sisääntulo-oven vieressä olevaa mummonurkkaa.
Itse en viitsisi ohjeistaa pikkasen rupsahtaneita tästä asiasta.
rups rups
t. tanssimies Torniosta
Mitä mieltä ?
6
236
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseisen nurkan naiset ovat erikoistuneet typeryksiin, joten älä suotta hermostu nimittäin eihän se silliin mikään suuri ihme ole, että kaltaisellasi järkimiehellä on jatkuvasti ollut hirvittäviä hankaluuksia kyseisen nurkan naisten suosioon pääsemisessä.
- Anonyymi
Täällä etelän lavoilla ei ole nirppanurkkia. Mitä ne ovat? Tornion mies voi kertoa. Taitaa olla Tornionmiehen päässä vain joku v...n nirppanurkka.
- Anonyymi
Saavat olla rauhassa siellä ja skitsoilla.
- Anonyymi
Juu kukaan näitä ikäneitejä ei sieltä nirpasta hae ja voivat purkaa facen tanssiporukassa turhautumistaan kun kukaan ei hae.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kukaan näitä ikäneitejä ei sieltä nirpasta hae ja voivat purkaa facen tanssiporukassa turhautumistaan kun kukaan ei hae.
Facen tanssiporukka on pahin.
- Anonyymi
Jos haluaa olla nirppa, saa olla nirppa. Keneltä se on pois? Tai nykykielessä nirppaoletettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984