Tämä hallitus ei ole sairaan ihmisen puolella, vaan motivaatio on rahan tekeminen

Anonyymi-ap

yksityisille terveysfirmoille ja sitä kautta suuret osingot omistajille.

11

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kuten näemme ahneella on paskanen loppu. Riikka ja Petteri ajaa tämän valtion konkurssiin omaneduntavoitteluillaan. Niin tyhmiä, että ei asiantuntijan neuvo kelpaa.

      • Anonyymi

        Eivät ne omiin taskuihinsa haali. Sitä en Suomen oikeusvaltiossa usko.
        Mutta pieleen menee. Ottaisivat neuvoista vaarin!
        Tuon tuostakin ilmoitetaan tuotantolaitosten alasajosta ja kerrotaan työttömyysprosentit. Kuitenkin pitäisi suosia tänne työperäistä maahanmuuttoa. Mikä on pielessä. Miksei raha riitä samaan kuin ennen?
        Miksi kansalaisille ei anneta tulevaisuudenuskoa. Lapsettomuus lisääntyy. Nuoret masentuneita, vanhat vihaisia.
        Jokin on pielessä.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne omiin taskuihinsa haali. Sitä en Suomen oikeusvaltiossa usko.
        Mutta pieleen menee. Ottaisivat neuvoista vaarin!
        Tuon tuostakin ilmoitetaan tuotantolaitosten alasajosta ja kerrotaan työttömyysprosentit. Kuitenkin pitäisi suosia tänne työperäistä maahanmuuttoa. Mikä on pielessä. Miksei raha riitä samaan kuin ennen?
        Miksi kansalaisille ei anneta tulevaisuudenuskoa. Lapsettomuus lisääntyy. Nuoret masentuneita, vanhat vihaisia.
        Jokin on pielessä.
        Mkr.

        Näinhän se on , sanotaan jo etukäteen että kaikki on päin peetä . Jos nyt jo on niin kauhistuttaa mitä on tulevaisuus . On ensin katsottava miten asiat toimii ennenkö,sanoo mitään. Miksi toiset ovat tyytyväisiä esim hoitoon ja toiset ei, sekin kertoo paljon ihmisistä.
        Tottakai leikkaukset koskettaa ihmisten elämää , ja koska se nyt on niin , ei se parane sillä että siitä huopataan joka päivä.
        Lääkäri keskuksia on vähennetty, koska ne eivät ehkä ole olleet kannattavia ainoastaan miinuksella koko homma. Ei sellaista voi pitää yllä jossa jo on säästettävä niin paljon ettei työnteko enää ole edes mahdollista sellaiselle jolla hoitotyö on kutsumus , eikä liukuhihnalla menemistä


    • Anonyymi

      Ahneudella on p*skainen loppu.

    • Anonyymi

      Mitä tapahtuu, kun valtio menee konkurssiin ?

      Orpon persuhallitus rikastuttaa rikkaita lisää veronmaksajien rahoilla.
      Tulovirta hupenee koko ajan muun muassa talven ja kevään lisääntyvän työttömyyden ja konkurssien takia. Mitä tekee persuhallitus silloin ?
      Voiko valtio mennä konkurssiin ? Olisi hyvä tietää etukäteen, koska
      näyttää siltä, että persuhallitus ajaa Suomen valtion konkurssiin.

      • Anonyymi

        Persuhallituksen takia Suomen konkurssi lähestyy, mutta valtio ei voi mennä konkurssiin,
        vaan Suomesta tulee kehitysmaa, jossa rikkaat ja kokoomus ja PS pitävät valtaa
        ja kansaa köyhyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuhallituksen takia Suomen konkurssi lähestyy, mutta valtio ei voi mennä konkurssiin,
        vaan Suomesta tulee kehitysmaa, jossa rikkaat ja kokoomus ja PS pitävät valtaa
        ja kansaa köyhyydessä.

        Eikö jo ole nähty, ettei ole mitään järkeä pitää suurinta osaa kansasta köyhyydessä.? Eikö jo kannattaisi ajatella muita ratkaisuja,
        ihmettelee Mkr


      • Anonyymi

        Vuosikymmeniä on hoito ollut lähellä eri pitäjissä,
        Nyt viedään kauas kotoa on monen ongelma , onko sillä väliä miten kaukana saa avun sairauteensa , kunhan saa avun . Joten itse olen asunut suuren osan elämästä paikka kunnalla missä lähin lääkäri asema oli 30 km päässä , sairaalaan 120 km joten en ole koskaan pitänyt sitä ihmeellisenä . Laitoksellekkin oli se 120 km ja sekin oli hihan luonnollista ei siihen kukaan reagoinut kaikilla samat ehdot.


    • Anonyymi

      Lampaille on eläinlääkäri.mutta tyhmyyttä nekään ei voi poistaa!

      Tosi tyhmä tekee virheen kaks kertaa, uskoo vasemmiston valheita ja
      äänestää heitä!!

    • Anonyymi

      Siis kenellä on kokemuksia huonosta hoidosta kun näyttää että kaikki ovat sanomassa ettei sairaita hoideta.
      Ensinnäkin asioita mitä vanhuus tuo tullessaan ei voi hoitaa miksikään . Sitten on niinkin että todella sairaat saavat hoitoa tällä uudella systeemillä . Ihmiset ovat itse pilanneet paljon kun juostaan lääkärissä asioiden vuoksi mitä ei voi korjata ja vaaditaan hoitoa .
      Minä ainakin sain kutsun lääkäriin ottamaan kokeita ei tarvinnut itse edes ajatella niitä . Eikä kokeista maksettu mitään liioin .
      Odotus huoneessa istui nainen jolla oli nuha , kuten niin monella muullakin on aina syksyn aikana . Ei kuulemma ollut kuumetta eikä henkeä ahdistanut , siis miksi on ottamassa joltain paikkaa joka todella tarvitsee apua.
      Päivystykseen mennään myös asioista joita voi hoidella kotona kuhan hyvin. Joten terveyskeskukseen mennään esi sijassa tai saada. ohjeet hoitajalta joka vastaa puhelimeen .
      Kaikki turhat jonotukset ovat tehneet sen ettei tarvitsevat saa edes aikaa .
      Hieman tulisi ajatella esim tavallisen nuha taudin kanssa, se menee ihan itsestään ohi aikanaan ei lääkäri sille mitään voi tehdä .

      • Anonyymi

        Olen hoitanut nuhaani kotikonstein.Samoin kuin pikkuvauvoja hoidetaan lääkärillä.
        Tarvitaan jokin pullo,jolla v9i suohkuttaa ainetta sieraimiin.Ainesosat ovat vesi,ja suola sekoitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe