"No, haluatko viimein toteuttaa unelmasi, kysyin vaimoltani etelässä ollessamme jossa mustia miehiä riitti ja tiesin kuinka vaimoni on niitä katsellut.
Heh, heh, mitä sinä nyt meinaakkaan, en toki sillall ole koskaa aatellu, vaikkakin toki olen kiinnostunut jotenki siistä.
Mennään baariin ja siellähän niitä tummaihoisia oli, sanoin vaimolleni - valitse noista joku...
Lomalla etelässä
3
3262
Vastaukset
- Anonyymi
Minun vaimo 49 v lähti serkkutyttönsä kanssa Turkkiin loppukesästä. Vaimo tuli lomalta tyytyväisenä. Serkkutyttö kertoi minulle tyttäremme syntymäpäivillä, että mitä siellä oli tapahtunut. Ensimmäisenä iltana yökerhossa paikalliset nuoret miehet olivat tanssittaneet ja piirittäneet suomalaispuumia. Siellä oli suudeltu ja kosketeltu ihan julkisesti. Olivat menneet jatkoille yhteen huoneistoon pienellä porukalla. Siellä kaksi turkkilaista oli pannut vaimoani. Serkkutyttö oli katsonut avoimesta ovesta hetken aikaa. Loman neljä viimeistä yötä serkkutyttö oli saanut nukkua yksin hotellihuoneessa. Vaimo ei tiedä, että minä tiedän. Pannessamme kerron fantasioinani, että hän olisi antanut Turkissa vieraalle. Hän vain voihkii ja antaa minun puhua.
- Anonyymi
Ja spedellä taas visertää korvien välissä buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää jätti bentsot kaappiin buaahaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816