Nyt on puoli vuotta aikaa poliitikoilla parantaa kuin sika juoksuaan jos aikoo päästä valtuustoon ja hoitamaan Orimattilan kaupungin asioita. Onko persuilla niin ylivoimainen johto ettei siinä ole ennää muilla nokan koputtamista?
Kuntavaalit 13.4. Mikä muuttuu Orimattilassa?
40
806
Vastaukset
- Anonyymi
PS ja kristilliset ovat voittajia. Onnittelut jo etukäteen.
- Anonyymi
===========================================================
__________________ Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen ! __________________
_________ Onneksi On PerusSuomalaiset Puolustamaas Suomen Kansaa ! ________
__________________________ KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS ! __________________________
============================================================
- Anonyymi
Perussuomalaiset on parasta huumoriviihdettä, siksi ääni heille. Jani Mäkelän kommentteja ei voi nauramatta lukea.
Ja onhan nämä paikkakunnan persutkin kohtuu huvittavia. - Anonyymi
Perussuomalaiset romahtaa ja varsinkin Orimattilassa. Mittamiehen lisäksi voi mennä läpi pari muuta. Keskusta ottaa asemiaan takasin ja kokoomus konttaa edelleen.
- Anonyymi
Muistaakseni persupomo lupasi viime vaalien jälkeen muutoksia kun he saivat 10 valtuutettua. Muutosta on tullut ja paljon huonompaan suuntaan.
- Anonyymi
Perussuomalaiset tekee vaaleissa toisen jytkyn ja saavat valtuustoon enemmistön. He neuvottelevat Pennalaan uusia yrityksiä ja näin syntyy tärkeää kassavirtaa kaupungille.
- Anonyymi
nykynen valtuustossa vain muutama saa edes kohtalaisen arvosanan ja siinä porukassa ei persuja .
- Anonyymi
Tämä totta. Tosi heikkoa osaamista. Kaikkien aikojen surkein valtuusto. T:Kimmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä totta. Tosi heikkoa osaamista. Kaikkien aikojen surkein valtuusto. T:Kimmo
Kaikkien aikojen huonoin kaupungin johtoryhmä!
- Anonyymi
Kyllä niin kaipaan Pieskin ja Ryynäsen aikoja. Sillon oli kaikki avointa ja rahaa kassassa. Nyt ollaan ihan kuralla ja päättäjät osaamattomia.
- Anonyymi
Sain tiedon talouden tilasta ja niissä ennusteet ovat todella surkeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattila on syöksyssä pahaan alamäkeen. Talous ei tulevina vuosina lähde kasvuun ja kassa on tyhjä. Lainarahaa ei ole mahdollista paljonkaan lisätä kun ei nykyisistäkään taideta selviytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä poikaystäväsi siihen tuumasi? Eikö enää illallisia kahdelle ravintolassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollu Villen kirjotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edelleen kaupungilla varaa maksaa illallinen se ei ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattila on syöksyssä pahaan alamäkeen. Talous ei tulevina vuosina lähde kasvuun ja kassa on tyhjä. Lainarahaa ei ole mahdollista paljonkaan lisätä kun ei nykyisistäkään taideta selviytyä.
Johto vaihtoon heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johto vaihtoon heti
Täysin samaa mieltä.
Kalle pois!!!Ei itse edes tajua lähteä
- Anonyymi
Keskusta saa jytkyn Orimattilassa jos saavat kunnon ehdokkaita nykyisten nynnyjen tilalle. Kurvinen esiintyi hienosti tänään aamulla telkkarissa.
- Anonyymi
Sama täällä Kuivannolla jossa meitä muutama keskustalainen hurahti persuihin viime vaaleissa. Ennää se ei toistu vaan vahva Keskusta on meidän porukka jatkossa.
- Anonyymi
Nyt pitäisi tehdä hallittua alasajo ja neuvotella Lahden kanssa jos ne vaikka huolisi Orimattilan. Parhaita neuvottelijoita on persu mittamies Jari, kepujen nokkamies Tero, demari Olli ja kokoomuksesta tietty paras Tuomo.
- Anonyymi
Tämä totta. Presidentti Koiviston sanoin jottain pitäs tehrä,. Jari on hyvä neuvottelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä totta. Presidentti Koiviston sanoin jottain pitäs tehrä,. Jari on hyvä neuvottelija.
näin on jari valtuuston jämptein kokouksissa pitänyt kuria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin on jari valtuuston jämptein kokouksissa pitänyt kuria
Uskon jos Jari alkaa vetämään persujen kunta politiikkaa niin tulee parempaa jälkeä kuin nyt. T. Kimmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon jos Jari alkaa vetämään persujen kunta politiikkaa niin tulee parempaa jälkeä kuin nyt. T. Kimmo
Mikä on Jarin koulutuspohja joten olisiko hänestä kansan edustajaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on Jarin koulutuspohja joten olisiko hänestä kansan edustajaksi?
Eikö tuo ole Selkolan metsäkoulun käynyt niinkuin Hakkarainenkin.
- Anonyymi
Toivottavasti Jari siirtyy kokoomukseen. Voisin sitten äänestää häntä.
- Anonyymi
Joo. On kyllä persujen terävintä kärkeä. Seurataan tilannetta. Keskusta olisi parempi poppoo. Nokkamies Tero ei taida ennää olla mukana seuraavissa vaaleissa.
- Anonyymi
Sama täällä. Liian fiksu mies olemaan persuissa.
- Anonyymi
Jännä katsoa mitä persut vaatii myymään ensi vuonna. Nyt menee leirikeskus Salusjärvi ja Jymylinna
- Anonyymi
Jarista voisi tulla valtuuston puheenjohtaja ja kepun nokkamiehestä hallituksen johtaja.
- Anonyymi
Tekis työnsä ensin...
- Anonyymi
ois kokouksessa kunnon tomusokerit
- Anonyymi
Poliisille on tullut vinkkejä, että epäiltyä tekijää kohtaan suunnitellaan kostotoimia. Hämeen poliisi muistuttaa, että poliisi on se taho ja viranomainen, joka selvittää rikokset ja aikanaan tuomioistuin tuomitsee rikoksen tekijälle rangaistuksen.
- Anonyymi
Ja tämäkin liittyy tuleviin kuntavaaleihin?
- Anonyymi
Orimattilassa perusjuomalaiset romahtaa. Yksi syy tulevaan tappioon on myös se kun Raksa-Rane ei ennää ota kantaa mistään.
- Anonyymi
Juu ei ennää ole vaalien jälkeen sama nuijan heiluttaja hallituksessa eikä valtuustossa. Jammu muuttaa Lahteen ja toinen siirtyy riviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei ennää ole vaalien jälkeen sama nuijan heiluttaja hallituksessa eikä valtuustossa. Jammu muuttaa Lahteen ja toinen siirtyy riviin.
Onneksi näin käy. Jospa saataisiin myös tomerampi ote pitää lintubonkaaja kurissa.
- Anonyymi
Uskon että Jari on uusi ääni harava ja hänestä tulee tärkeä puheenjohtaja.
- Anonyymi
Harmi kun Jari ei ole kokoomuksessa. Persut ei oikeesti sovi hänen imagoonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun Jari ei ole kokoomuksessa. Persut ei oikeesti sovi hänen imagoonsa.
Meillä Kokoomuksessa on rima korkealla. Juuri nyt on kevään vaalien ehdokashankinta menossa. Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559