Elikkä itsellä tuommoinen kiinan 4t skootteri ja toiminut koko kesän moitettaa lähtenyt aina hyvin käyntiin. Nyt yhtääkkiä lakannut käynnistymästä olen ostanut uuden kaasuttimen ja puhdistellut monta kertaa. Kun huikkaa antaa suoraan kaasuttimeen ja poraa variaattorista niin lähtee. Kun moottoru lämpiää lähtee aina hyvin käyntiin. Voikohan olla niin suuri vaikutus käynnistymiseen kun ilmat on viilentynyt.
Skootterissa häikkää
6
333
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaakohan se sähköinen automaattiryyppy toimia? Ota irti ja testaa.
- Anonyymi
Oon ostanut uuen ja sähköryyppyhän vissiin toimii muutenki niin että kun mopo ei oo käynnissä on ryyppy koko ajan päällä. Eli vaikka virtaa sinne ei tulisikaan nii eikait se käynnistymiseen vaikuta. En usko että siinä on vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ostanut uuen ja sähköryyppyhän vissiin toimii muutenki niin että kun mopo ei oo käynnissä on ryyppy koko ajan päällä. Eli vaikka virtaa sinne ei tulisikaan nii eikait se käynnistymiseen vaikuta. En usko että siinä on vika.
mikä vika siinä vanhassa kaasarissa oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä vika siinä vanhassa kaasarissa oli?
Ei ollu mitään vikaa mutta ajttelin että tuo käynnistymis ongelma selviäisi ostamalla suoraan uuden kaasuttimen mutta sama ongelma silläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu mitään vikaa mutta ajttelin että tuo käynnistymis ongelma selviäisi ostamalla suoraan uuden kaasuttimen mutta sama ongelma silläkin.
no tolla logiikalla et arvataan missä vika on,niin tarvii sit ostaa uus skootteri, jos se lähtis käymään.kannattaa selvittää/opiskella ihan vaan 4-tahti moottorin toiminta ja sit ettiä miss se vika on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tolla logiikalla et arvataan missä vika on,niin tarvii sit ostaa uus skootteri, jos se lähtis käymään.kannattaa selvittää/opiskella ihan vaan 4-tahti moottorin toiminta ja sit ettiä miss se vika on.
Tiedän kyllä 4 tahti skootterin toiminnan ja luultavastihhan vika on siinä että suuttimet ovat liian pieney näin kylmälle ilmalle. Uusi kaasutin maksoi vain 30 e nii ei paha menetys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425831Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714565Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464332SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564111SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873710Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593229SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502413Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?342305Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422059En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81134