Elikkä itsellä tuommoinen kiinan 4t skootteri ja toiminut koko kesän moitettaa lähtenyt aina hyvin käyntiin. Nyt yhtääkkiä lakannut käynnistymästä olen ostanut uuden kaasuttimen ja puhdistellut monta kertaa. Kun huikkaa antaa suoraan kaasuttimeen ja poraa variaattorista niin lähtee. Kun moottoru lämpiää lähtee aina hyvin käyntiin. Voikohan olla niin suuri vaikutus käynnistymiseen kun ilmat on viilentynyt.
Skootterissa häikkää
6
293
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaakohan se sähköinen automaattiryyppy toimia? Ota irti ja testaa.
- Anonyymi
Oon ostanut uuen ja sähköryyppyhän vissiin toimii muutenki niin että kun mopo ei oo käynnissä on ryyppy koko ajan päällä. Eli vaikka virtaa sinne ei tulisikaan nii eikait se käynnistymiseen vaikuta. En usko että siinä on vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ostanut uuen ja sähköryyppyhän vissiin toimii muutenki niin että kun mopo ei oo käynnissä on ryyppy koko ajan päällä. Eli vaikka virtaa sinne ei tulisikaan nii eikait se käynnistymiseen vaikuta. En usko että siinä on vika.
mikä vika siinä vanhassa kaasarissa oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä vika siinä vanhassa kaasarissa oli?
Ei ollu mitään vikaa mutta ajttelin että tuo käynnistymis ongelma selviäisi ostamalla suoraan uuden kaasuttimen mutta sama ongelma silläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu mitään vikaa mutta ajttelin että tuo käynnistymis ongelma selviäisi ostamalla suoraan uuden kaasuttimen mutta sama ongelma silläkin.
no tolla logiikalla et arvataan missä vika on,niin tarvii sit ostaa uus skootteri, jos se lähtis käymään.kannattaa selvittää/opiskella ihan vaan 4-tahti moottorin toiminta ja sit ettiä miss se vika on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tolla logiikalla et arvataan missä vika on,niin tarvii sit ostaa uus skootteri, jos se lähtis käymään.kannattaa selvittää/opiskella ihan vaan 4-tahti moottorin toiminta ja sit ettiä miss se vika on.
Tiedän kyllä 4 tahti skootterin toiminnan ja luultavastihhan vika on siinä että suuttimet ovat liian pieney näin kylmälle ilmalle. Uusi kaasutin maksoi vain 30 e nii ei paha menetys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766