Tänään kello 18 juodaan kunnantalolla kahvit We Are One-festareiden palautekeskustelun merkeissä? Miten tämä tapahtuma liittyy Kuhmoisten kunnan lakisääteiseen toimintaan?
Vastaukset 17
- Anonyymi
Kun ottaa Valtsun ” laulajaksi” - saa etuja, joita ei paikkakuntalaiselle tarjota. Oliko muuten Sakelle lahjoitetussa tontissa rakennusvelvoite? Joko siellä talo tönöttää?
- Anonyymi
Onko kesän 2025 esiintyjälista jo jossain? Tekis mieli ostaa lippu ennakkoon, mutta haluaisin tietää, onko muitakin esiintyjiä kuin Mascara?
- Anonyymi
Mitä sille uudelle Kuhmoisten tapahtumalle oikeasti kuuluu, entä onko viime kesän analyysi julkista tietoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sille uudelle Kuhmoisten tapahtumalle oikeasti kuuluu, entä onko viime kesän analyysi julkista tietoa?
Se-kään asia ei kuulu kuntalaisille pätkääkään. Nämä-kin kuuluvat kaiken salailun verhon toiselle puolelle. Siis kaiken salailun !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siis kuuluu, vai kuuluuko mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siis kuuluu, vai kuuluuko mitään?
Kuule, kun ei kuulu kellekkään kuulumattomalle.
- Anonyymi
Kai kunta tarjoaa kahvit ja pullat? Vai meneekö Valtterin edustustilistä?
- Anonyymi
Kunta ei tarjoa koskaan kahvia ja pullaa kuin valtuuston kokouksen jälkeen valtuutetuille. Ja koulun ylijäämäruokaa vain kunnan työntekijöille, mikä on silkkaa rasismia. Miksi ei jaettaisi tarvitseville senioreille yli 75 v ?!?
- Anonyymi
Oliko pullat hyviä ja osallistuiko monta?
- Anonyymi
Voisiko tämä uusi festivaali olla Kuhmoinen kuihtuu - We Are One? On jotenkin outoa, että "uusi" tapahtuma on entisellä nimellä.
- Anonyymi
Minusta Kuhmoinen Kuihtuu olisi paljon raflaavampi nimi kuin Kuhtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuhmoinen calling - we are one … paitsi ettei olla yhtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minusta Kuhmoinen Kuihtuu olisi paljon raflaavampi nimi kuin Kuhtuu."
Kuhmoinen kuihtuu. Realiteetti, joka on ollut todellisuutta jo kauan.
- Anonyymi
Äkkinäinen luulisi, että Sakke itse taas kirjoittamassa, kun tapahtuman nimi kirjoitettu taas väärin.
- Anonyymi
Paljonko kunta on oikeasti sijoittanut rahaa tähän? Muutamalle yrittäjälle tuettua lisätuloa muiden kustannuksella. Miten se olikaan se vääristynyt kilpailutilanne?
- Anonyymi
Kunta ei saa sen johdon mielestä myöskään esim vuokrata veneitä asukkaille ettei vaan astu yrittäjän varpaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunta ei saa sen johdon mielestä myöskään esim vuokrata veneitä asukkaille ettei vaan astu yrittäjän varpaille.
Siis veloituksetta …
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50586
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 33497
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384