Paljon on Kuhmoisten työttömyysprosentti? Onko tapahtunut muutosta, kun työllistämistoimet on painettu minimiin eikä mitään kunnollista toimintaa enää ole?
Työttömyys Kuhmoisissa
7
483
Vastaukset
- Anonyymi
Elokuun tilastot ovat viimeisimmät, silloin Kuhmoisten työvoima on ollut 741 hlö, josta työllisiä 673 hlö ja työttömiä 68 hlö.
- Anonyymi
Onko se mennyt parempaan suuntaan?
- Anonyymi
Elokuussa on vielä kunnan tukityöllistettyjä ja osittain kesäsesonki meneillään.
- Anonyymi
Onko Tekevän paja vielä olemassa vai joko sekin lopetti?
- Anonyymi
Kunta on toiminut noissakin täysin omavaltaisesti ja mielivaltaisesti eli työllistämistä edistäviä palveluita lopetetaan noin vaan kysymättä ja tiedottamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunta on toiminut noissakin täysin omavaltaisesti ja mielivaltaisesti eli työllistämistä edistäviä palveluita lopetetaan noin vaan kysymättä ja tiedottamatta.
Viimetteeks loppui elinkeino ja työllisyyskoordinaattorin toimi. Tilalle tulee elinvoima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NoissaKIN. Tarkoitatko siinäKIN että tilasi kolmesataametriset tuulivoimalat Päijänteen rantaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883