Miten sais sykerön tankin takaisin valkoiseksi kellastunut ajansaatossa. En haluisi maalata tankkia
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kokeile klooria. Siis sitä siivoukseen ja pyykin valkaisuun tarkoitettua. Joihinkin muoviosiin olen saanut valkoisen värin takaisin.
Huutokarva kirjoitti:
Kokeilen ens kerralla. Ilmotan sitten mikä tilanne.
Sitä odotellessa.
Jutustelija1 kirjoitti:
Sitä odotellessa.
Kokeilin kloriittia, tais muuttua pikkusen valkosemmaksi.
Tein näin: kastelin tankkia pikkusen kloriitilla sitten laitoin talouspaperia päälle ja lisää kloriittia ja annoin olla vajaan vuorokauden.
Toimis varmaan paremmin jos olisin ottanut tankin sisälle lämpöseen, kesällä kokeilen uudestaan/ kun on lämpösempää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493