Uusi lenovon 17 kone alkoi heti katkoa nettiyhteyttä. Käyttis siis windows 11 pro. Vianmääritys neuvoo käynnistämään wlan verkkosovittimen ohjaimen uudelleen. Vähän aikaa toimii kunnes yhteys taas heikko. Yritin etsiä verkkosovittimen virransäästö nappulaa muttei win11 ole sitä.... Mitä voisin tehdä? Kone vasta 1 kk vanha eli päivitykset varmaan ok
Netti pätkii win11
12
434
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile käyttää laitetta lähempänä tukiasemaa. Kokeile säätää wifi-sovittimen asetuksia Windowsista verkkoasetuksista ja sieltä kyseisen sovittimen asetuksista.
Jos vika ei poistu, ota yhteyttä tietokoneen myyjään tai huoltopalveluun vian selvittämiseksi.- Anonyymi
Olen jo siirtänyt modeemin tuohon parin metrin päähän. Ei apua. Mulla ois siihen myös antennit mutten ole liittänyt niitä, kannattaisiko? Miten ne edes laitetaan paikoilleen? Mitä wifi-sovittimen asetuksia tarkoitat että pitäisi säätää?
Verkkosovittimen asetuksissa ei ole esim. lainkaan kohtaa virranhallinta tässä uudessa koneessa eli ei pääse sitä säätämään. Mitä muita asetuksia uskaltaa kokeilla?
Verkkosovittimen ajurin voisi ehkä päivittää laitehallinan kautta mutta onkohan siitä mitään hyötyä? pelkään että vain sotkee jotain,
- Anonyymi
Olen päivittänyt nyt Lenovon sivuilta uuden verkkosovittimen ohjaimen mutta ongelma jatkuu... onko muita keinoja?
- Anonyymi
Windoosi on wifillä pätkivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windoosi on wifillä pätkivä!
Hanki elämä.
- Anonyymi
W11 netti alkoi pätkiin mullakin! Ja tahmaan. tulee jotain 6m kun tablettiin tulee sata.
- Anonyymi
Se on winkun tyyppivikoja!
- Anonyymi00014
Windoosin tyypivikoja on katkova netti!
- Anonyymi00015
Reitittimen kenttä katoaa joskus usein päivän aikana. Olen huomannut, että jos ei ole jatkuvaa striimiä koneelle, niin pätkiminen on todennäköistä.
- Anonyymi00016
Älä paskaa puhu!
- Anonyymi00019
Joo! Windows on lelu!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa263318Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.182263Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301884Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus111299Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 46969
- 55801
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33753- 67741