Uusi lenovon 17 kone alkoi heti katkoa nettiyhteyttä. Käyttis siis windows 11 pro. Vianmääritys neuvoo käynnistämään wlan verkkosovittimen ohjaimen uudelleen. Vähän aikaa toimii kunnes yhteys taas heikko. Yritin etsiä verkkosovittimen virransäästö nappulaa muttei win11 ole sitä.... Mitä voisin tehdä? Kone vasta 1 kk vanha eli päivitykset varmaan ok
Netti pätkii win11
12
416
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile käyttää laitetta lähempänä tukiasemaa. Kokeile säätää wifi-sovittimen asetuksia Windowsista verkkoasetuksista ja sieltä kyseisen sovittimen asetuksista.
Jos vika ei poistu, ota yhteyttä tietokoneen myyjään tai huoltopalveluun vian selvittämiseksi.- Anonyymi
Olen jo siirtänyt modeemin tuohon parin metrin päähän. Ei apua. Mulla ois siihen myös antennit mutten ole liittänyt niitä, kannattaisiko? Miten ne edes laitetaan paikoilleen? Mitä wifi-sovittimen asetuksia tarkoitat että pitäisi säätää?
Verkkosovittimen asetuksissa ei ole esim. lainkaan kohtaa virranhallinta tässä uudessa koneessa eli ei pääse sitä säätämään. Mitä muita asetuksia uskaltaa kokeilla?
Verkkosovittimen ajurin voisi ehkä päivittää laitehallinan kautta mutta onkohan siitä mitään hyötyä? pelkään että vain sotkee jotain,
- Anonyymi
Olen päivittänyt nyt Lenovon sivuilta uuden verkkosovittimen ohjaimen mutta ongelma jatkuu... onko muita keinoja?
- Anonyymi
Windoosi on wifillä pätkivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windoosi on wifillä pätkivä!
Hanki elämä.
- Anonyymi
W11 netti alkoi pätkiin mullakin! Ja tahmaan. tulee jotain 6m kun tablettiin tulee sata.
- Anonyymi
Se on winkun tyyppivikoja!
- Anonyymi00014
Windoosin tyypivikoja on katkova netti!
- Anonyymi00015
Reitittimen kenttä katoaa joskus usein päivän aikana. Olen huomannut, että jos ei ole jatkuvaa striimiä koneelle, niin pätkiminen on todennäköistä.
- Anonyymi00016
Älä paskaa puhu!
- Anonyymi00019
Joo! Windows on lelu!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679