KONKURSSIASIA
Velallinen: Marjex Mansikkapaikka Oy
Y-tunnus: 3271249-1
Lähiosoite: Salmelantie 43 E 2
Postinumero: 88600
Postitoimipaikka: SOTKAMO
Kotikunta: Sotkamo
Marjex yritysrypäs
51
2374
Vastaukset
- Anonyymi
Hakee saneeraukseen.
- Anonyymi
Jaahas...
- Anonyymi
Jaahas. Stadionin nimi menee todennäköisesti vaihtoon. Rahat loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen nimeen ei pitäisi enää minkään yrityksen nimeä laittaa. Se on Sotkamon Stadion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla se yritys on nimensä saanut stadionille. Onneksi rahat loppui!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla se yritys on nimensä saanut stadionille. Onneksi rahat loppui!
Areenan nimen takana on Arctic International Oy. Marjex Mansikkapaikka Oy on mansikanviljelijä Hollolasta. Eli eri firmoista kyse. Herra tuomittu & syytetty ei ole näköjään kummankaan yhtiön hallinnossa mitenkään. Arctic International Oy:n johdossa on Bonne Juomat Oy:n toimitusjohtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Areenan nimen takana on Arctic International Oy. Marjex Mansikkapaikka Oy on mansikanviljelijä Hollolasta. Eli eri firmoista kyse. Herra tuomittu & syytetty ei ole näköjään kummankaan yhtiön hallinnossa mitenkään. Arctic International Oy:n johdossa on Bonne Juomat Oy:n toimitusjohtaja.
Marjex kuuluu samaan konserniin ja omistajana on molemmissa.
- Anonyymi
No tämähän oli jo tiedossa niin ei mikään uusi uutinen
- Anonyymi
Ei todellakaan uusi. Huono uutinen kai se on, mutta saattaa siinä olla jotakin hyvää tulevaa ajatellen.
- Anonyymi
Hyvältä näyttää sotkamossa kun tämäkin konkurssiin elokuva yrityksen lisäksi
- Anonyymi
Kunnan imagon kannalta olisi aina hyvä vähän harkita, minkälaisia yrityksiä tai yrittäjiä pitäjään tulee. Muualta tulleet saattavat olla melko arvaamattomia.
Tosin samahan se on kaikilla yrittäjillä. Yrittäjä yrittää, menestyminen on sitten eri asia. Koskee tietysti kaikkia yrittäjiä, myös kotikuntalaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnan imagon kannalta olisi aina hyvä vähän harkita, minkälaisia yrityksiä tai yrittäjiä pitäjään tulee. Muualta tulleet saattavat olla melko arvaamattomia.
Tosin samahan se on kaikilla yrittäjillä. Yrittäjä yrittää, menestyminen on sitten eri asia. Koskee tietysti kaikkia yrittäjiä, myös kotikuntalaisia.Heti tuli mieleen jostain syystä Suomussalmi.
- Anonyymi
Areenan nimi tulee heti muuttaa Arctic Areena.
- Anonyymi
Jymy areena se on
- Anonyymi
Vaikka sitten Jymy Areena, kunhan ei mitään kummallista yrityksen nimeä siihen enää laiteta.
Olen koko ajan toivonut, että tuosta Marjex nimestä päästäisiin eroon. Ei mitään tekemistä pesäpallon kanssa eikä kohta Sotkamonkaan kanssa näy olevan tuolla nimellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sitten Jymy Areena, kunhan ei mitään kummallista yrityksen nimeä siihen enää laiteta.
Olen koko ajan toivonut, että tuosta Marjex nimestä päästäisiin eroon. Ei mitään tekemistä pesäpallon kanssa eikä kohta Sotkamonkaan kanssa näy olevan tuolla nimellä.Joutuukohan ihmisiä työttömäksi? Saataisiinko jotain parempaa tilalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen koko ajan toivonut, että tuosta Marjex nimestä päästäisiin eroon. Ei mitään tekemistä pesäpallon kanssa eikä kohta Sotkamonkaan kanssa näy olevan tuolla nimellä.Marjex maksaa (?) jymyn puolesta kunnalle kentän vuokran 50 000 euroa vuodessa. On siis jymyn sponsori. Siksi nimi on Hiukan stadionilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuukohan ihmisiä työttömäksi? Saataisiinko jotain parempaa tilalle!
Siellä taitaa olla kaikki ulkomaalaisia työntekijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marjex maksaa (?) jymyn puolesta kunnalle kentän vuokran 50 000 euroa vuodessa. On siis jymyn sponsori. Siksi nimi on Hiukan stadionilla.
Jos maksaa niin taitaa olla ainut lasku jonka maksaa. Sen verran puliveivausta on tämän tuomitun päivittäinen toiminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marjex maksaa (?) jymyn puolesta kunnalle kentän vuokran 50 000 euroa vuodessa. On siis jymyn sponsori. Siksi nimi on Hiukan stadionilla.
Uskotko oikeesti että maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko oikeesti että maksaa?
No nythän voidaan kysyä, että maksoiko?
- Anonyymi
Sotkamo Lomalla 365. Loma Areena
- Anonyymi
Paratiisi Arena, ollaanhan me kaikki täällä kuin paratiisissa. Elämä yhtä lomailua vaan, ei löydy armaasta suomenmaasta ihanempaa paikkaa ihmisen elää kuin kainuun ja koko suomen mahtavin kunta SOTKAMO.
- Anonyymi
Karvalakki Stadion sirppi ja vasara tai sitten Liikennelupa Areena
- Anonyymi
Antti sponsoriksi ja nimi sointuu, Antin Areena.
- Anonyymi
Rehti Areena
- Anonyymi
Joku on ollu lomalla 365,kun kaikki kaatuu?
- Anonyymi
Nimenomaan
- Anonyymi
Liikevaihto 2023
18 548 000 €
+19 %
Liikevoitto (-tappio) 2023
1 101 000 €
-30 %
Kohta siellä järjestetään huutokauppa joten sitä odotellessa.- Anonyymi
Mitäpä meinasit huutaa?
- Anonyymi
Sujuvasti Suojeluskuntaan nimeksi stadionille .
- Anonyymi
ei päässyt saneeraukseen. Päätös 1.4.2025. Eli konkkaan menee.
- Anonyymi
Ei jymy mitään vuokria maksa kuppaa kunnalta rahaa ja kiristää jos ei kunta maksa niin siirtää pelit muualle.
- Anonyymi
Eikös oo jo Terrahame Areena…
- Anonyymi
Marjex ei päässyt yrityssaneeraukseen - seuraavaksi käsittelyyn konkurssiin julistaminen.
Rikollisuuttakin näkyy firman johdossa harrastetun...
https://yle.fi/a/74-20153417 - Anonyymi
Erään koijarin sanoin, Sotkamo on erittäin yritysystävällinen paikka, siksi tänne tullaan...
- Anonyymi
Onko tuolta kukaan koskaan saanut ajallaan rahojaan?
- Anonyymi
Marjakoijareita muutenkin sotkamon kylällä joilla ollut monenlaista kauppaa ihmisistä puhumattakaan
- Anonyymi
Jansan Kari ei tainnut olla koijari.
- Anonyymi
Joku taisi nostaa koronakorvauksiakin....
- Anonyymi
Kari oli rehellinen yrittäjä.
- Anonyymi
😂 aivan, uhkasi lähettää poimijat kotiin, jos eivät poimi!
- Anonyymi
Taasko on Ihmiskauppaa sotkamosa, ennen ne hevoosia elukoita torila möi
- Anonyymi
Miljoona yritys nurin, ei oppinut mitään aiemmasta konkurssista. Tästä ihmisestä ei ole johtajaksi. Epärehellisesti toiminut aina. Onko rehellinen edes sukulaisilleen.
- Anonyymi
Laittomasti jaettu varoja tästä yrityksestä
- Anonyymi
Joo ja ei ne kuulema enää maksa edes työntekijöille palkkoja..
- Anonyymi
Kuulema? Keneltä kuulit?
- Anonyymi
Se siitä mahtavasta marja firmasta siltä osin!
- Anonyymi
On se vaan hyvä, että lähes kaikki suurimmat työllistäjät tässä kunnassa ovat valtion tukemia.
Itse kuntakin saa tukiaisia ja esim Talvivaaran kaivos ei voi mennä konkkaan.- Anonyymi
Hyvähän tuo on että sellaisiakin työnantajia on. Onneksi Kajaanissa on lisäksi prikaati ja keskussairaala.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2273166Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa142037Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4311434Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221376Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2151345Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5091212- 1081210
- 1121202
- 46964
- 66954