Moi!
Kysymykseni siis on, olen jäänyt työttömäksi ja saan ansiosidonnaista 18.10 n. 460e, seuraava hakemus pitää lähettää sitten 31.10, joten siitä tulevat rahat marraskuun puolella.
Pitääkö minun maksaa ensikuussa tuo 460e plus sitten mitä tulee marraskuun puolella, niin niistä ulosottomaksu laskurin mukaan?
Ulosotto maksut, työttömyyskorvaus
6
394
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa UO edes tietää vielä että olet työtön joten älä tee yhtään mitään....kyllä se UO hoitaa sitten kun joutaa...ja tietää..
- Anonyymi
Ei tosiaan sun tartte tehdä yhtään mitään eikä ainakaan kertoa uo:lle uutisia tilanteestasi. Nythän paska Suomen hallitus pitää siitä huolen että jo hetken päästä ansiosidonnaisesi putoaa niin tuskin siitä enää uo:lle edes mitään riitä. Älä kuitenkaan pidä rahoja pankkitililläsi makaamassa !
- Anonyymi
Kaikki rahat käteisenä taskuun.
Nykypankit vasikoi kaiken ulosottoon ja muille fiskaaleille.
Valvo itse että vouti noudattaa suojaosa pykäliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rahat käteisenä taskuun.
Nykypankit vasikoi kaiken ulosottoon ja muille fiskaaleille.
Valvo itse että vouti noudattaa suojaosa pykäliä.Mulla vouti akka rikkoi eri lakeja yli 8 vuotta jäi kiinni tunnusti kahdesti ei kertonut pomolleen ja luikki eläkkeelle.
Nyt valituskin maksaa satoja euroja.
Näyttö kiistaton ja kollegat Myönsi ja totesi näin käyneen.
Pääkonttori Hki väittää ettei mitään väärää ole tapahtunut.
Korkein hallintooikeus ja käräjäoikeus päättää siitä ei joku Vitun kyrpä byrokraatti.
- Anonyymi
Tee kuten Viertolan kiusattu.
Mene ulosottolaitokseen ja sano Nyt loppuu kiusaaminen ja vedä liipaisimesta.- Anonyymi
Kaikenlaista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999