Miksi minun kaima Henna Annika Makkonen saa olla Kehitysvammaisten kohdataan some sivulla miksi kohdataan some sivulla ei saa kirjoittaa kehitysvamma aiheesta jos itse olen intensiivisesti kiinnostunut Kehitysvamma aiheesta.
Mielestäni on väärin minua kohtaan kun Kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman tai sillä perusteella kun minä koko ajan puhun kehitysvamma aiheesta ne jotka ovat opiskelleet kehitysvamma alan ohjaaja alaa ne on sitä mieltä ne jotka Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena koko ajan puhuu omasta Lievästä älyllisestä kehitysvamma diagnoosi jutusta niillä on muka väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma
Myö älyllinen kehitysvammaisuus tekee Ekko jutun ilman, että täyttyy Autismi diagnoosi kriteerit.
Minun kohdallani on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd.
Ja sillä minun kaimalla Henna Annika Makkonen sillä on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Autismi ja en ymmärrä minun kaimaa Henna Annika Makkonen miksi se ei ole kiinnostunut kehitysvammaisuus aiheesta.
Minua ei kiinnostanut kirjoittaa sen kanssa jostain vauva jutusta uhkasin sitä kehitysvamma ryhmässä kun minua ei kiinnosta mitkään vauva jutut.
Sitten minut poistettu Kehitysvammaisten me itse Facebook ryhmästä ja Kehitysvamma ostan kohdataan some sivulta.
Minun mielestäni jos on joku Kehitysvamma ryhmä siellä täytyy saada puhuu vaan kehitysvammast eikä mistään muusta.
Kehitysvamma sanan käyttö
0
231
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827