Miksi minun kaima Henna Annika Makkonen saa olla Kehitysvammaisten kohdataan some sivulla miksi kohdataan some sivulla ei saa kirjoittaa kehitysvamma aiheesta jos itse olen intensiivisesti kiinnostunut Kehitysvamma aiheesta.
Mielestäni on väärin minua kohtaan kun Kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman tai sillä perusteella kun minä koko ajan puhun kehitysvamma aiheesta ne jotka ovat opiskelleet kehitysvamma alan ohjaaja alaa ne on sitä mieltä ne jotka Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena koko ajan puhuu omasta Lievästä älyllisestä kehitysvamma diagnoosi jutusta niillä on muka väärin laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma
Myö älyllinen kehitysvammaisuus tekee Ekko jutun ilman, että täyttyy Autismi diagnoosi kriteerit.
Minun kohdallani on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd.
Ja sillä minun kaimalla Henna Annika Makkonen sillä on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Autismi ja en ymmärrä minun kaimaa Henna Annika Makkonen miksi se ei ole kiinnostunut kehitysvammaisuus aiheesta.
Minua ei kiinnostanut kirjoittaa sen kanssa jostain vauva jutusta uhkasin sitä kehitysvamma ryhmässä kun minua ei kiinnosta mitkään vauva jutut.
Sitten minut poistettu Kehitysvammaisten me itse Facebook ryhmästä ja Kehitysvamma ostan kohdataan some sivulta.
Minun mielestäni jos on joku Kehitysvamma ryhmä siellä täytyy saada puhuu vaan kehitysvammast eikä mistään muusta.
Kehitysvamma sanan käyttö
0
267
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875