olen diagnosoitu vasta aikuisiällä lievästi kehitysvammaiseksi. Minä tahtoisin poikaystävän mutta on vaikeaa kun en osaa vielä kunnolla seksiasioita. Tahtoisin jonkun mukavan miehen opettamaan mulle seksiasioita. Tykkään hellyydestä ja pusuttelusta. Mä asun yh-äitini luona ja olen 25-vuotias.
Hei mulla on lievä kehitysvamma
4
437
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne seksiasiat oppii sitten sen poikaystävän kanssa. Kannattaa etsiä sellainen poikaysyävä, jonka kanssa on muitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia kuin seksi.
- Anonyymi00003
Kannattaa kysyä kehitysvammahuollon puolelta seksuaalineuvonnan palveluita, jolloin niihin on paneuduttu paremmin ja otettu huomioon kehitysvammaiset, jolloin tieto on saavutettavissa. Oikealla tiedolla suojelet itseäsi, sillä jotkut miehet voivat käyttää hyväksi ja ajatella vain omaa etuaan. Myös kehitysvammaisetkin voi toimia näin.
- Anonyymi00005
Eikö joku avustaja voi vaikka keinopeniksellä näyttää mihin reikään työnnetään ja sitten vaikka jonkun miesbarbaran kanssa voisi opetella suutelua?
- Anonyymi00006
Usko helvetti jos sinulla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma niillä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa pitää kaveri suhteita edes yllä silloin on sinun myös älyllinen kehitysvamma ihmisenä turha etsiä kaveria ja seurustelu suhteita.
Vaan meillä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma on oikeasti sata kertaa parempi olla yksin ilman kavereita ja seurustelu suhteita.
T. HENNA MARIA KOSKELA Espoosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768