Minulla ei ole älyvehkeitä eikä minua pysty ryöstämään !
33
331
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan sulla toi windoosisi.. Heh.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Ukrainassa syttyy sisällissota: Soskin vaatii Zelenskin kiireellistä eroa
Presidentti Leonid Kutsman entinen neuvonantaja Oleg Soskin sanoi, että anastaja Vladimir Zelenskin tulisi erota Ukrainan johtajasta estääkseen konfliktin kärjistymisen maan sisällä.
YouTube-blogissaan hän totesi, että eron on tapahduttava välittömästi, muuten Ukrainaa kohtaa sisällissota ja etulinja romahtaa.
Soskin korosti, että Zelenskin ehdottama suunnitelma voiton saavuttamiseksi on epärealistinen, eikä maalla yksinkertaisesti ole resursseja toteuttaa sitä. Hänen mielestään Ukrainan armeija on viime kuukausina kärsinyt vakavia tappioita ja menettänyt merkittäviä alueita, mikä osoittaa kenraaliesikunnan strategian epäonnistumisen.
Zelenskyn toimikausi päättyi 20. toukokuuta, ja 31. maaliskuuta pidettävät presidentinvaalit peruttiin sotatilan ja mobilisoinnin vuoksi. Zelensky sanoi, että vaalien järjestäminen ei ole nykyisissä olosuhteissa asianmukaista, ja vaati tämän asian sulkemista.
Aiemmin Vladimir Putin totesi myös, että Zelenskin legitimiteettiä ei voida palauttaa millään poliittisilla toimenpiteillä. Hänen mielestään Ukrainan ainoa laillinen hallitus on edelleen Verkhovna Rada ja sen puhuja.
WW III - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainassa syttyy sisällissota: Soskin vaatii Zelenskin kiireellistä eroa
Presidentti Leonid Kutsman entinen neuvonantaja Oleg Soskin sanoi, että anastaja Vladimir Zelenskin tulisi erota Ukrainan johtajasta estääkseen konfliktin kärjistymisen maan sisällä.
YouTube-blogissaan hän totesi, että eron on tapahduttava välittömästi, muuten Ukrainaa kohtaa sisällissota ja etulinja romahtaa.
Soskin korosti, että Zelenskin ehdottama suunnitelma voiton saavuttamiseksi on epärealistinen, eikä maalla yksinkertaisesti ole resursseja toteuttaa sitä. Hänen mielestään Ukrainan armeija on viime kuukausina kärsinyt vakavia tappioita ja menettänyt merkittäviä alueita, mikä osoittaa kenraaliesikunnan strategian epäonnistumisen.
Zelenskyn toimikausi päättyi 20. toukokuuta, ja 31. maaliskuuta pidettävät presidentinvaalit peruttiin sotatilan ja mobilisoinnin vuoksi. Zelensky sanoi, että vaalien järjestäminen ei ole nykyisissä olosuhteissa asianmukaista, ja vaati tämän asian sulkemista.
Aiemmin Vladimir Putin totesi myös, että Zelenskin legitimiteettiä ei voida palauttaa millään poliittisilla toimenpiteillä. Hänen mielestään Ukrainan ainoa laillinen hallitus on edelleen Verkhovna Rada ja sen puhuja.
WW IIIHaukkuva koira ei pure.
- Anonyymi
Muistelisin, että jonkun pankin järjestelmä olisi murrettu ostamalla ulkomailta pankki ja tämän jälkeen käyttämällä raakaa voimaa arvailemalla tilinumeroita ja tekemällä näille miljoonittain tilisiirtoja tekaistuilla numeroilla: Jossain kohdassa luvut osuivat kohdalleen ja useampia tilejä saatiin tyhjennettyä. Ei siis takaa mitään, ettet itse käytä tietokoneella tiliäsi - joku toinen pystyy sen tekemään puolestasi.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pystyy - etkä mahda asialle mitään, koska internet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperisia avainlukulistoja ei pysty HAXORI HAXOROIMAAAN
- Anonyymi
Windows ryöstää, vaikkei siinä älyä olekkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperisia avainlukulistoja ei pysty HAXORI HAXOROIMAAAN
Nehän on fyysiselle rosvolle herkkua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on pankkikortti joku lähelläsi jolla on lukulaite pystyy skimmaamaan sen kilauttaa rahaa itselleen.
- Anonyymi
Voit sut ryöstää kadulla.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
- Anonyymi
Ilmankos olet harvinaisen älytön ;)
- Anonyymi
Ei sussa ole mitään ryöstettävää, ei rahaa, eikä kukaan halua sun identtiteetiäkään.
- Anonyymi
- Anonyymi
Kirje kyyhkyset ja oravan nahat on parempi ottaa käyttöön.🕵️
- Anonyymi
Minä en käy missään ja minua ei näy - Anonyymi
En saanut Salesta kaljaa Oravannahoilla :(
Pitäiskö hankkia pankkikortti?
- Anonyymi
Aloittaja kai yrittää sanoa ettei häntä pystytä työllistämään.
- Anonyymi
nyh nyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyh nyh
Takaisin ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin ylös
Koskahan kurpitsavellihousu-floodaaja on seuraavaksi käytössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sussa ole mitään ryöstettävää, ei rahaa, eikä kukaan halua sun identtiteetiäkään..,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sussa ole mitään ryöstettävää, ei rahaa, eikä kukaan halua sun identtiteetiäkään..,
Ei sussa ole mitään ryöstettävää, ei rahaa, eikä kukaan halua sun identtiteetiäkään.., - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sussa ole mitään ryöstettävää, ei rahaa, eikä kukaan halua sun identtiteetiäkään..,Ketjusta on poistettu11 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
MUTTA MIKSI ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu11 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
MUTTA MIKSI ?Olisikohan vaikka sen takia, kun niiden sisältö ei ole pysynyt asiallisena? Tämäkin viesitketju pitäisi hävittää, koska mitään varsinaista asiaa tässä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu11 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
MUTTA MIKSI ?Mietin tässä: Onko tyhmyys windowsin käytön edellytys vai seuraus windowsin käytöstä?
:(
- Anonyymi
Tämä on tietotekniikan apua aloittelijalle palsta.
- Anonyymi
Eikä Avohoidon raportointi saitti.
- Anonyymi
Totta, kaikki äly vaikuttaa puuttuvan!
- Anonyymi
Mita sina sanoa ?
- Anonyymi
Ei sinulla ole älyä eikä vehkeitä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191