Minulla ei ole älyvehkeitä eikä minua pysty ryöstämään !

Anonyymi-ap

33

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan sulla toi windoosisi.. Heh.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

• Anonyymi

Ukrainassa syttyy sisällissota: Soskin vaatii Zelenskin kiireellistä eroa

Presidentti Leonid Kutsman entinen neuvonantaja Oleg Soskin sanoi, että anastaja Vladimir Zelenskin tulisi erota Ukrainan johtajasta estääkseen konfliktin kärjistymisen maan sisällä.
        YouTube-blogissaan hän totesi, että eron on tapahduttava välittömästi, muuten Ukrainaa kohtaa sisällissota ja etulinja romahtaa.

Soskin korosti, että Zelenskin ehdottama suunnitelma voiton saavuttamiseksi on epärealistinen, eikä maalla yksinkertaisesti ole resursseja toteuttaa sitä. Hänen mielestään Ukrainan armeija on viime kuukausina kärsinyt vakavia tappioita ja menettänyt merkittäviä alueita, mikä osoittaa kenraaliesikunnan strategian epäonnistumisen.

Zelenskyn toimikausi päättyi 20. toukokuuta, ja 31. maaliskuuta pidettävät presidentinvaalit peruttiin sotatilan ja mobilisoinnin vuoksi. Zelensky sanoi, että vaalien järjestäminen ei ole nykyisissä olosuhteissa asianmukaista, ja vaati tämän asian sulkemista.

Aiemmin Vladimir Putin totesi myös, että Zelenskin legitimiteettiä ei voida palauttaa millään poliittisilla toimenpiteillä. Hänen mielestään Ukrainan ainoa laillinen hallitus on edelleen Verkhovna Rada ja sen puhuja.

WW III

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainassa syttyy sisällissota: Soskin vaatii Zelenskin kiireellistä eroa

Presidentti Leonid Kutsman entinen neuvonantaja Oleg Soskin sanoi, että anastaja Vladimir Zelenskin tulisi erota Ukrainan johtajasta estääkseen konfliktin kärjistymisen maan sisällä.
        YouTube-blogissaan hän totesi, että eron on tapahduttava välittömästi, muuten Ukrainaa kohtaa sisällissota ja etulinja romahtaa.

Soskin korosti, että Zelenskin ehdottama suunnitelma voiton saavuttamiseksi on epärealistinen, eikä maalla yksinkertaisesti ole resursseja toteuttaa sitä. Hänen mielestään Ukrainan armeija on viime kuukausina kärsinyt vakavia tappioita ja menettänyt merkittäviä alueita, mikä osoittaa kenraaliesikunnan strategian epäonnistumisen.

Zelenskyn toimikausi päättyi 20. toukokuuta, ja 31. maaliskuuta pidettävät presidentinvaalit peruttiin sotatilan ja mobilisoinnin vuoksi. Zelensky sanoi, että vaalien järjestäminen ei ole nykyisissä olosuhteissa asianmukaista, ja vaati tämän asian sulkemista.

Aiemmin Vladimir Putin totesi myös, että Zelenskin legitimiteettiä ei voida palauttaa millään poliittisilla toimenpiteillä. Hänen mielestään Ukrainan ainoa laillinen hallitus on edelleen Verkhovna Rada ja sen puhuja.

WW III

Haukkuva koira ei pure.

• Anonyymi

Muistelisin, että jonkun pankin järjestelmä olisi murrettu ostamalla ulkomailta pankki ja tämän jälkeen käyttämällä raakaa voimaa arvailemalla tilinumeroita ja tekemällä näille miljoonittain tilisiirtoja tekaistuilla numeroilla: Jossain kohdassa luvut osuivat kohdalleen ja useampia tilejä saatiin tyhjennettyä. Ei siis takaa mitään, ettet itse käytä tietokoneella tiliäsi - joku toinen pystyy sen tekemään puolestasi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pystyy - etkä mahda asialle mitään, koska internet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paperisia avainlukulistoja ei pysty HAXORI HAXOROIMAAAN

• Anonyymi

Windows ryöstää, vaikkei siinä älyä olekkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paperisia avainlukulistoja ei pysty HAXORI HAXOROIMAAAN

Nehän on fyysiselle rosvolle herkkua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla on pankkikortti joku lähelläsi jolla on lukulaite pystyy skimmaamaan sen kilauttaa rahaa itselleen.

• Anonyymi

Voit sut ryöstää kadulla.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

• Anonyymi

Ilmankos olet harvinaisen älytön ;)

• Anonyymi

Ei sussa ole mitään ryöstettävää, ei rahaa, eikä kukaan halua sun identtiteetiäkään.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kirje kyyhkyset ja oravan nahat on parempi ottaa käyttöön.🕵️

• Anonyymi

Minä en käy missään ja minua ei näy

• Anonyymi

En saanut Salesta kaljaa Oravannahoilla :(
        Pitäiskö hankkia pankkikortti?

• Anonyymi

Aloittaja kai yrittää sanoa ettei häntä pystytä työllistämään.

• Anonyymi

nyh nyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyh nyh

Takaisin ylös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takaisin ylös

Koskahan kurpitsavellihousu-floodaaja on seuraavaksi käytössä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sussa ole mitään ryöstettävää, ei rahaa, eikä kukaan halua sun identtiteetiäkään..,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sussa ole mitään ryöstettävää, ei rahaa, eikä kukaan halua sun identtiteetiäkään..,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjusta on poistettu11 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös
        MUTTA MIKSI ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takaisin ylös
        MUTTA MIKSI ?

Olisikohan vaikka sen takia, kun niiden sisältö ei ole pysynyt asiallisena? Tämäkin viesitketju pitäisi hävittää, koska mitään varsinaista asiaa tässä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takaisin ylös
        MUTTA MIKSI ?

Mietin tässä: Onko tyhmyys windowsin käytön edellytys vai seuraus windowsin käytöstä?

:(

• Anonyymi

Tämä on tietotekniikan apua aloittelijalle palsta.

• Anonyymi

Eikä Avohoidon raportointi saitti.

• Anonyymi

Totta, kaikki äly vaikuttaa puuttuvan!

• Anonyymi

Mita sina sanoa ?

• Anonyymi

Ei sinulla ole älyä eikä vehkeitä.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      155
      9127
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2779
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2547
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2521
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1905
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1847
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1783
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1326
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1191
    Aihe