On muuten ihan tajuttoman kaunis, nuori, ehkä alle kolmekymppinen.
Kun aloin juttelemaan niin hän kätteli minua. Pyysi saako hän tarjota minulle kahvit. Valitettavasti en ehtinyt kahville mutta .nainen sanoi että kahvin tarjous on aina voimassa.
Pitäisiköhän lähteä kahville kun tiedän missä hän on.
On ne söpöjä on.. onhan meillä ikäeroa varmaan reippaasti yli kolmekymmentä vuotta mutta eipä haittaa.
Tapasin tuntemattoman Vietnamilaisen naisenn
14
300
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvä että fossili kykenee vielä unelmoimaan
- Anonyymi
Vietnamilaiset pimut ovat jopa filippiiniläisiäkin kauniimpia.
- Anonyymi
Vaan sulle ei edes rahasta reppana
- Anonyymi
Sano, että menee töihin vaikka lähihoitajaksi eikä elä veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Hän olikin hyväpalkkaisessa työssä. Oli opiskellut alaansa yliopistossa.
- Anonyymi
Kyllähän ilmaisen kahvin voi aina ottaa, mutta älä antaudu liian helpolla. Vedätä vähän.
- Anonyymi
Varmista ettei se ole ollut Käyhkön Jukalla töissä. Jos, niin käytä ensin lääkärissä.
- Anonyymi
Käyhkö sai ehdotonta kertoo mullikka. Ei se vastaa enää duunareistaan.
- Anonyymi
Vietnamilaista ja Filippiinoissa vielä toivoa normaalista... ei ihan umpi h""RIA kuten Thaikut.
- Anonyymi
Kiva että ärsyynnyit jälleen, heheh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että ärsyynnyit jälleen, heheh.
Ööööö reppana
- Anonyymi
Hupelin Hannuko se siellä haaveilee ja kuvittelee taas liikoja.
Eikö oma rupsahtanut siippa innosta?
Oletkos varannut hoitokoti paikan jo, kun noin viiraa...- Anonyymi
Kiva että ärsyynnyit jälleen, hohohoo.
- Anonyymi
Olen AP ja kyllä todella on kaunis tämä vietnamilainen, aivan kuten nukke kasvoiltaan, pienikokoinen. Ystävällinen. Aivan eri luokkaa kuin Suomi neidot.
Taidan käydä kahvilla ja pyytää vaimoksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755914Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275297Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213098- 1822568
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2232339- 192186
- 1031551
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3481416- 751313
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171206