Onko suhteidesi päättymisessä

Anonyymi-ap

jokin yhteinen tekijä, joka on toistunut jokaisessa suhteessa?

82

679

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän ei ollut se oikea

    • Ei ole. Tai ompas.. mä olen aina päättänyt sihteeni. Kaikki suhteet.

      • Anonyymi

        Etko ole kokenut ihmisiä itsellesi sopivaksi vai oletko vain niin oman tilan kaipuinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etko ole kokenut ihmisiä itsellesi sopivaksi vai oletko vain niin oman tilan kaipuinen?

        Olen vain kokenut, että se ihmissuhde on tullut tiensä päähän ja sen luonnollinen aika on siinä. Mikään ei ole ikuista.


      • Anonyymi

        Oletko naista esittävä mies tällä hetkellä sihteessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko naista esittävä mies tällä hetkellä sihteessä?

        Olen nainen ja suhteessa palstan omaan pujottelijaan. Joka on mies, eikä ole homo.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olen nainen ja suhteessa palstan omaan pujottelijaan. Joka on mies, eikä ole homo.

        Eikös teillä pitänyt olla pelkkä panosuhde?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös teillä pitänyt olla pelkkä panosuhde?

        Sellaisena se joskus vuosia sitten alkoi..


    • Anonyymi

      Juu, ei ole lopulta ajatukset kulkeneet tarpeeksi yhtenevästi samaan suuntaan. Ja caput.

      Entinen Eivori

    • Anonyymi

      moom p, otdrelluud pööit

    • Anonyymi

      oma irsekkyys ja rfiwesän jo...

    • Anonyymi

      Kiinnostuksen lopahtaminen.

    • Anonyymi

      Ei näihin pysty vastaamaan :D

      • Anonyymi

        Ihan kevyesti :D


    • On varmaan joku, rakkauden loppuminen.

      • Ja joka kerta sen naisen puolelta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja joka kerta sen naisen puolelta.

        Mä olen ymmärtänyt että sä jätit sen stripparin kun se alkoi pyytää sulta rahaa. Oot sä siitäkin täällä valehdellut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ymmärtänyt että sä jätit sen stripparin kun se alkoi pyytää sulta rahaa. Oot sä siitäkin täällä valehdellut

        Ei vaan mä olin helpottunut siitä, että se itse katkaisi yhteyden muhun. Meni kaikki asiat solmuun ja viimeinen tikki oli mulle se jatkuva rahan pyytäminen kaikenmaailman silikonitisseihin ja muuhun. Sai itse maksaa ne lopulta.


    • Anonyymi

      Ei oikein mikään. Varsinaisesti suhteita on ollut kaksi.

    • Anonyymi

      𝐕𝐚𝐢𝐡𝐝𝐞𝐯𝐮𝐨𝐬𝐢-𝐨𝐢𝐫𝐞𝐢𝐥𝐮.

      • Anonyymi

        Oon kuullu, että joillain miehillä tuo kiristää kupolia, tulee viiden kympin villitys; kokeilee erilaisia fontteja ja kirjasinkokoja palstalla, pukee mekkoja ja käyttää vuokkosia. Se on ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kuullu, että joillain miehillä tuo kiristää kupolia, tulee viiden kympin villitys; kokeilee erilaisia fontteja ja kirjasinkokoja palstalla, pukee mekkoja ja käyttää vuokkosia. Se on ihan ok.

        On on kuten äärimmäinen kiinnostus naisten hormonitoimintaa, vaihdevuosia, synnytyselimiä tai kuukautisia kohtaan


    • Anonyymi

      Kaikissa on yksi yhteinen tekijä ollut. Minä.

      Muuten kaikki päättyneet erilaisiin syihin.

      • Anonyymi

        Nokkelaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokkelaa

        Mutta myös totta.

        Ei ole väärin päätellä, etten ole mikään parisuhdeihminen.


    • Anonyymi

      Joo, on. Minä.

    • Anonyymi

      𝖪𝗈𝗍𝗂𝗌𝖾𝗄𝗌𝗂 𝗉𝖺̈𝖺̈𝗍𝗍𝗒𝗂 𝗏𝖺𝗂𝗁𝖽𝖾𝗏𝗎𝗈𝗌𝗂-𝗈𝗂𝗋𝖾𝗂𝖽𝖾𝗇 𝗍𝖺𝗄𝗂𝖺.

    • Anonyymi

      Ei ole.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Tuli vain mieleen siitä, kun jotkut ihmiset kokee parisuhteen jälkeen tarvitsevansa aikaa ennen kuin aloittavat uuden suhteen. Haluavat käsitellä edellisen suhteen juurta jaksain, ennen kuin siirtyvät uuteen suhteeseen.
      Onkohan näissä tilanteissa kyse siitä, että on huomannut, että toistaa aina samaa kaavaa ja tekee samoja virheitä. Herää ikään kuin siihen, että itsessä on jotain käsittelemättömiä asioita, jotka toistuvat kerta kerran jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei vaan kyse on haavojen paranemisesta. Rikkinäinen sydän on huono lähtökohta uuteen suhteeseen.


    • Anonyymi

      joo 🤔, ne loppui. Olen aika huono sietämään toistuvia tyhmyyksiä samasta aiheesta, mistä olen saattanut sanoa aiemmin että älä tee noin

      • Anonyymi

        Oletko jotenkin joustamaton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin joustamaton?

        päinvastoin, en vain jousta loputtomiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin joustamaton?

        Sun mielestä varmaan kaikki naiset on sitä jossain määrin. Hyvää prosessointia sinulle nämä miehen yksinpuhelut tukee varmasti matkaasi kohti jotain katharsista


    • Anonyymi

      En nyt ainakaan keksi niistä mitään yhteistä.

    • On! Joka ainoassa, lyhyt tai pitkä suhde, on ollut aina yksi selkeä yhteinen nimittäjä. Minä.
      No ja tietysti ehkä se, että aina toinen osapuoli oli fyysisesti ja henkisesti naiseksi identifioitavissa ja itsekin sellaiseksi identifioitunut.
      Mutta itsekkäänä paskiaisena lähestyisin asiaa minän kautta.

      • Anonyymi

        Ok, en täysin ymmärtänyt, mitä yrität sanoa. Melko kryptistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, en täysin ymmärtänyt, mitä yrität sanoa. Melko kryptistä.

        No en mä tota kryptiseksi näe. Jokaisessa päättyneessä suhteessani on ollut kaksi nimittävää tekijää, minä ja naiseksi identifioituva toinen osapuoli eli ns. nainen. Vika on siis joko minussa tai naisissa, luultavasti vähän molemmissa, mutta ennemmin minussa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No en mä tota kryptiseksi näe. Jokaisessa päättyneessä suhteessani on ollut kaksi nimittävää tekijää, minä ja naiseksi identifioituva toinen osapuoli eli ns. nainen. Vika on siis joko minussa tai naisissa, luultavasti vähän molemmissa, mutta ennemmin minussa.

        Haluat korostaa tuota identifioitumista…
        Niin totta, suhteessa on aina kaksi osapuolta. Ehkä vika ei ole ollut enemmän sinussa. Sinulla on vain ollut typeriä naisia, joita olet rakastanut liikaa 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluat korostaa tuota identifioitumista…
        Niin totta, suhteessa on aina kaksi osapuolta. Ehkä vika ei ole ollut enemmän sinussa. Sinulla on vain ollut typeriä naisia, joita olet rakastanut liikaa 🙂

        No se on pakko, ainakin nykyään. Se nyt vaan on niin, että olio joka mielestäni on ulkoisesti ja käytökseltään nainen, on itse identifioitunut mieheksi, niin mikäpä minä olisin sitä kyseenalaistamaan? Ja parempikin olla kyseenalaistamatta, ssiinähän olisi kyseessä ensimmäinen suhderiita ja vieläpä homosuhteessa kahden heteron välillä, hiukan kimurantti tilanne...

        No ei niistä kukaan ainakaan typerä akka ole ollut, päinvastoin. Ehkä ennemminkin niin, että jommankumman tai molempien puolelta alkuperäinen puolisovalinta ei ollut riittävän harkittu ja/tai ajan kanssa suhteen puoliskojen intressit olivat hiukan muuttuneet. Ihan vain elämää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se on pakko, ainakin nykyään. Se nyt vaan on niin, että olio joka mielestäni on ulkoisesti ja käytökseltään nainen, on itse identifioitunut mieheksi, niin mikäpä minä olisin sitä kyseenalaistamaan? Ja parempikin olla kyseenalaistamatta, ssiinähän olisi kyseessä ensimmäinen suhderiita ja vieläpä homosuhteessa kahden heteron välillä, hiukan kimurantti tilanne...

        No ei niistä kukaan ainakaan typerä akka ole ollut, päinvastoin. Ehkä ennemminkin niin, että jommankumman tai molempien puolelta alkuperäinen puolisovalinta ei ollut riittävän harkittu ja/tai ajan kanssa suhteen puoliskojen intressit olivat hiukan muuttuneet. Ihan vain elämää.

        …en nyt ymmärrä tätä homostelujuttua yhtään, mut ei se mitään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se on pakko, ainakin nykyään. Se nyt vaan on niin, että olio joka mielestäni on ulkoisesti ja käytökseltään nainen, on itse identifioitunut mieheksi, niin mikäpä minä olisin sitä kyseenalaistamaan? Ja parempikin olla kyseenalaistamatta, ssiinähän olisi kyseessä ensimmäinen suhderiita ja vieläpä homosuhteessa kahden heteron välillä, hiukan kimurantti tilanne...

        No ei niistä kukaan ainakaan typerä akka ole ollut, päinvastoin. Ehkä ennemminkin niin, että jommankumman tai molempien puolelta alkuperäinen puolisovalinta ei ollut riittävän harkittu ja/tai ajan kanssa suhteen puoliskojen intressit olivat hiukan muuttuneet. Ihan vain elämää.

        Pohdin kirjoittamiasi asioita. Olivat ne totta tai ei. Tuollainen tilanne on kuitenkin todella sensitiivinen ja herkkä. Se on varmasti iso kriisi suhteessa. Sukupuoli-identiteetin muutos on sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohdin kirjoittamiasi asioita. Olivat ne totta tai ei. Tuollainen tilanne on kuitenkin todella sensitiivinen ja herkkä. Se on varmasti iso kriisi suhteessa. Sukupuoli-identiteetin muutos on sellainen.

        No kirjoitin siitä, miten nykyään joku voi näyttää naiselta, mutta kokea olevansa mies, niin en minä voi sitä mennä kiistämään. Ja edellisessä viestissäni oli kiusallinen kirjoitus virhe, siellä luki näin:
        "Se nyt vaan on niin, että olio joka mielestäni on..."
        Ja piti lukea:
        "Se nyt vaan on niin, että JOS olio joka mielestäni on..."
        Tuo aiheuttaa ikävästi sekaannusta.

        Mutta onhan noita välillä iltapäivälehdissäkin, kun jossain pitkässä parisuhteessa, johon voi liittyä yhteisiä lapsiakin, on toinen puolisoista jossain vaiheessa keksinyt, ettei aiempi sukupuoli-identiteettinsä vastaakaan sitä mitä itse kokee. Haastava tilanne kaikille osallisille.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kirjoitin siitä, miten nykyään joku voi näyttää naiselta, mutta kokea olevansa mies, niin en minä voi sitä mennä kiistämään. Ja edellisessä viestissäni oli kiusallinen kirjoitus virhe, siellä luki näin:
        "Se nyt vaan on niin, että olio joka mielestäni on..."
        Ja piti lukea:
        "Se nyt vaan on niin, että JOS olio joka mielestäni on..."
        Tuo aiheuttaa ikävästi sekaannusta.

        Mutta onhan noita välillä iltapäivälehdissäkin, kun jossain pitkässä parisuhteessa, johon voi liittyä yhteisiä lapsiakin, on toinen puolisoista jossain vaiheessa keksinyt, ettei aiempi sukupuoli-identiteettinsä vastaakaan sitä mitä itse kokee. Haastava tilanne kaikille osallisille.

        On varmasti. Tilanne, jossa tarvitaan isosti ymmärrystä, rakkautta ja suvaitsevaisuutta. Itselleni on vaikea kuvitella sellaista tilannetta, jossa itsellä tai kumppanilla olisi huono olla omassa biologisessa sukupuolessaan tai tarve pukeutua miehenä naiseksi esim. mekkoon. Olen kuitenkin yrittänyt olla empaattinen sellaista ilmiötä kohtaan, mitä en ymmärrä. Joskus olen nähnyt kaupassa sellaisen 180 cm rotevahkon miehen, jolla on ollut mekko päällä ja naisten käsilaukku. Olen ihaillut hänen rohkeuttaan kävellä niin ihmisten edessä. Ihan suloiselta hän mekkoineen näytti minusta. Ei se varmasti helppoa ollut erottua niin selkeästi joukosta.

        Kuitenkin ajattelen sukupuolista perinteisesti. En kannata sukupuolen vaihtamista kirurgisin menetelmin. Minua lähinnä huvittaa terminologinen vaikutusyritys muuttaa sanoilla tämän ilmiön merkityksiä ihmisten mielissä. Siksi puhutaan ”korjaaminen” muodossa, vaikka kyse on muuttamisesta. Siinä silvotaan ihminen ja syötetään epäterveellisiä hormoneja hänelle loppuiän. Itsemurhatilastoihin vetoaminen on turhaa. Ihmisiä kuolee erilaisiin mielenterveydenhäiriöihin muutenkin lukuisia.

        Eli erilaisuus on ihan ok. Silpominen ja häiriötilan vahvistaminen terveydenhuollon keinoin ei mielestäni ole ok. Tämä on vain oma mielipiteeni. Mielipiteen vapaus kai vielä on.

        Elon Muskista taisinkin jossain vaiheessa keskustella kanssasi. Hänellähän on tuon kaltainen ilmiö omassa perhepiirissään. Toivottavasti heidän suhteensa korjautuu. Rakkaus on tärkeintä, etenkin kun on kyseessä noinkin läheinen suhde. Ei se haittaa jos poika vaikuttaa tytölle. Saahan sitä olla tyttömäinen poika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti. Tilanne, jossa tarvitaan isosti ymmärrystä, rakkautta ja suvaitsevaisuutta. Itselleni on vaikea kuvitella sellaista tilannetta, jossa itsellä tai kumppanilla olisi huono olla omassa biologisessa sukupuolessaan tai tarve pukeutua miehenä naiseksi esim. mekkoon. Olen kuitenkin yrittänyt olla empaattinen sellaista ilmiötä kohtaan, mitä en ymmärrä. Joskus olen nähnyt kaupassa sellaisen 180 cm rotevahkon miehen, jolla on ollut mekko päällä ja naisten käsilaukku. Olen ihaillut hänen rohkeuttaan kävellä niin ihmisten edessä. Ihan suloiselta hän mekkoineen näytti minusta. Ei se varmasti helppoa ollut erottua niin selkeästi joukosta.

        Kuitenkin ajattelen sukupuolista perinteisesti. En kannata sukupuolen vaihtamista kirurgisin menetelmin. Minua lähinnä huvittaa terminologinen vaikutusyritys muuttaa sanoilla tämän ilmiön merkityksiä ihmisten mielissä. Siksi puhutaan ”korjaaminen” muodossa, vaikka kyse on muuttamisesta. Siinä silvotaan ihminen ja syötetään epäterveellisiä hormoneja hänelle loppuiän. Itsemurhatilastoihin vetoaminen on turhaa. Ihmisiä kuolee erilaisiin mielenterveydenhäiriöihin muutenkin lukuisia.

        Eli erilaisuus on ihan ok. Silpominen ja häiriötilan vahvistaminen terveydenhuollon keinoin ei mielestäni ole ok. Tämä on vain oma mielipiteeni. Mielipiteen vapaus kai vielä on.

        Elon Muskista taisinkin jossain vaiheessa keskustella kanssasi. Hänellähän on tuon kaltainen ilmiö omassa perhepiirissään. Toivottavasti heidän suhteensa korjautuu. Rakkaus on tärkeintä, etenkin kun on kyseessä noinkin läheinen suhde. Ei se haittaa jos poika vaikuttaa tytölle. Saahan sitä olla tyttömäinen poika.

        Mahdollisesti, anonyymien kanssa on hiukan haastavaa sanoa aikojen jälkeen kenen kanssa tuli höpöteltyä.

        Muskin osalta kuitenkin pahoin pelkään, että peli on menetetty. Henkilö vaikuttaisi ainakin julkisuudessa olevan aika järkkymätön näkökannoissaan, myös silloin kun sattuu olemaan todistettavasti 100% varmuudella väärässä. Mutta onneksi se ei välttämättä vaadi kahta vanhempaa, että lapsesta kasvaa tasapainoinen aikuinen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mahdollisesti, anonyymien kanssa on hiukan haastavaa sanoa aikojen jälkeen kenen kanssa tuli höpöteltyä.

        Muskin osalta kuitenkin pahoin pelkään, että peli on menetetty. Henkilö vaikuttaisi ainakin julkisuudessa olevan aika järkkymätön näkökannoissaan, myös silloin kun sattuu olemaan todistettavasti 100% varmuudella väärässä. Mutta onneksi se ei välttämättä vaadi kahta vanhempaa, että lapsesta kasvaa tasapainoinen aikuinen.

        Minä en höpöttele ja sinun höpöttelysi ei ole minun ongelma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en höpöttele ja sinun höpöttelysi ei ole minun ongelma.

        Jaa. Aika herkällä on nahka näemmä, mutta eipä se haittaa täällä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa. Aika herkällä on nahka näemmä, mutta eipä se haittaa täällä.

        Tykkäät ajatella minusta ilmeisesti noin, ei se haittaa.


    • Anonyymi

      Ehkei kannata säästellä. Syödä ja säästää ei koskaan toimi yhtä aikaa. Pitäisi heittäytyä täysillä jos tahtoo kokea jotain erityisen hienoa. Aina ei pysty. Pitää ajatella toisia.

    • Ei ole kuin kaksi, eikä niissä ole muuta yhteistä kuin työläys.
      Ensimmäisessä siksi että exäni halusi asioita ja päätti hän päättää asioista (ja vähitellen tilani pieneni ja lopulta hävisi myös puhetila, eikä se ollut ok.).
      Liskon kanssa taas oli niin, että Lisko tarvitsi kuntonsa takia apua, sillä ei olisi oikein muuten pärjännyt (ja se oli ihan ok.).

    • Anonyymi

      Kyllä. Lähes jokaisessa olen luullut että on suhde.

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille 😌

    • Anonyymi

      Ei. Suhteita on ollut vain yksi.

    • Anonyymi

      No progressiivista on ollut ainakin se että joka kerta se on helpompaa ja helpompaa, parissa viimeisessä suhteessa en ole jäänyt kaipaamaan laisinkaan, riippumatta siitä kumpi lopun laittoi vireille.

      Nyt osaan ratkoa itseni irti ja parsia reiät ja laittaa irtonaiset langat paikalleen ja jatkaa matkaa ja päätyä nopeinta mahdollista reittiä siihen johtopäätökseen että turha case tämäkin oli.

      Tässäpä taito jota en pyytänyt tai halunnut.

    • Anonyymi

      No tavallaan kyllä, koska aloite tähän on tullut minulta ja mitä siitä?

    • Anonyymi

      Ajattelen jotenkin sillattis, että jotkut ihmissuhteet vain päättyvät ja on molemmille paremmille jatkaa omilla tahoillaan.
      Kaipa toisen sietäminen on päättymässä kuvittelematta, että olisin itse jotenkin parempi.
      Jotkut elävät yhden kanssa alusta loppuun.
      Toiset ehkä tarvitsevat uusiutumista, suunnan muutosta ja erot kuuluvat niihin.
      Väitetään, että ihminen toistaa itseään, mutten oman kokemuksen pohjalta usko näin.
      Se siirtymävaihe vie vähän aikaa, että tottuu uuteen tilanteeseen.
      Yhteistä tekijää ei ole. Minä. Sehän se toinen subjekti on.
      Vilma

    • Anonyymi

      Ei ole yhteistä tekijää ollut.
      Yksi lenteli kukasta kukkaan, ryyppäsi (lopuksi itsensä hengiltä) ja lakkasi rakastamasta minua. Ei ehditty edes yhteen asumaan.
      Toisen kanssa pitkään tosi hyvää, lapsikin tehtiin. Sitten halusi pitää sekä minut että muutaman muun. Hän halusi elää sellaista elämää koska piti sitä oikeana. Minä pakkasin myrtyneenä ja rakastaen mutta selvisin.
      Kolmas kuoli.
      Tässä neljännen kanssa taiteilen, riidellen ja sopien, mutta paljon on suhteessa hyvää.

    • Anonyymi

      Kyllä taitaa olla. Yhdelläkään ukonkuvatuksella ei ole älykkyys riittänyt matchaamaan omaan suht korkeaan tasoon joten olen poikkassut suhteen. Miksipä sitä kiviriippaa perässään vetämään, kun ei sen riipan nopassa silmäluvut riitä niin ne ei riitä. Siinä se. En jaksa teeskennellä tyhmää pitääkseni jonkun seksipellen elämässäni.

      • Anonyymi

        Valitset mieluummin olla yksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitset mieluummin olla yksin?

        Kyllä valitsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitset mieluummin olla yksin?

        Sinä nyt ainakin valitset varmuudella jäädä yksin kun alennat ensisijaisesti itseäsi tiedustelemalla tältä trollimieheltä tilanteita mahdollisimman sekaviin kerrontoihin takertuen..etovaa🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitset mieluummin olla yksin?

        Haluaisitko sinä sitten oma tämän naista kehnosti esittävän oma pikku seksipelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sinä sitten oma tämän naista kehnosti esittävän oma pikku seksipelle?

        Mikä tie maaliin vie?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt ainakin valitset varmuudella jäädä yksin kun alennat ensisijaisesti itseäsi tiedustelemalla tältä trollimieheltä tilanteita mahdollisimman sekaviin kerrontoihin takertuen..etovaa🤭

        Todellakin valitsen!


    • Anonyymi

      Valitus lemmikeistä! Se tulee jossain vaiheessa, kun koti on lattiasta kattoon pikkuisia karvaturreja täynnään.

      • Anonyymi

        Joo. En mitään eläintarhaa haluaisi enkä paimeneksi ryhtyä.
        Tykkään paljon eläimistä, mutta enemmän luonnon väestä. Eilenkin oli punatulkkuja pihan pensaissa; taitaa viikon kahden sisällä pakastaa kunnolla ja tulla lunta.
        Viime viikolla tirskuivat pikkuvarpuset naapurin orapihlaja-aidassa. Lie, mitkä bileet?
        Vilma


    • Anonyymi

      Toi "minä" oli hyvä :D epävakaana melkein koko elämänsä seurustelleena menny aika pitkään ymmärtää itekkään omaa mielenmaisemaa ristiriitaisine haluine ja tarpeineen. Kummasti ne pisimmät suhteet oli kaukosuhteita, ja sit kun yhdessä asuessa pääs max 1,5 v. Niin siinä ihan tosissaan sai alkaa miettimään, et mikäs homma. Itse-etsiskelyn ja erilaisten ihmissuhteiden kokeilun ohessa on tullut kartutettua sit sen verran paljon tietämystä asioiden laidasta (mikä toimii käytännössä, mikä ei), et enää ei oo kyllä suuria toiveta sen suhteen, et löytyy oikeesti hyvä mätsi. Muhun ihastutaan helposti. Oon viehättävä, luova ajattelija, fiksuksi ja hauskaksi kuvailtu, mut en ite koe syviä rakkaudentunteita "normaaleihin" ihmisiin alkusekoilun jälkeen. Omanlaisen kanssa voi helposti taas olla liian raskasta, koska tunteita on. Ellei elä just kaukosuhteessa. Annan viel parivuot aikaa sille, et joku samanlainen "hullu" tupsahtaa elämääni, ja vie jalat alta silleen no question, oot mun, ja jos ei tupsahda, ni valitsen seuraavaks järkiavioliiton 🤭

      • Anonyymi

        No jos unohtaa itsensä täysin, suhde kuin suhde voi kestää.. täytyy olla aika sadisti, että pitää pitää erota jonkun väkivallan tai muun vst takia. Aika harva tyyppi on niin kaheli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos unohtaa itsensä täysin, suhde kuin suhde voi kestää.. täytyy olla aika sadisti, että pitää pitää erota jonkun väkivallan tai muun vst takia. Aika harva tyyppi on niin kaheli...

        Ärsyttiks ku piti ilmiantaa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttiks ku piti ilmiantaa 😘

        En mä mitään ilmiantanut?


    • Anonyymi

      Ei ole. Yksi sellainen muutaman kuukauden kestänyt suhde lukiossa ollessa, johon ei liittynyt seksiä ollenkaan. Toinen kymmeniä vuosia kestänyt parisuhde.

    • Tiivistäisin asian niin, että minä en ole ollut tarpeeksi hyvä.

      • Anonyymi

        Kirjoituksesi riipaisi jostan syystä sydämestä… ❤️‍🩹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi riipaisi jostan syystä sydämestä… ❤️‍🩹

        En ole antanut tuon musertaa, koska toisaalta tiedän olevani monelta kantilta vähintään keskinkertainen ja parempikin. Voi sitten jotenkin luottaa siihen että aika tavaran kaupitsee.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        En ole antanut tuon musertaa, koska toisaalta tiedän olevani monelta kantilta vähintään keskinkertainen ja parempikin. Voi sitten jotenkin luottaa siihen että aika tavaran kaupitsee.

        Tuossa voisikin sitten tiivistää asian kenties niin, ettet ole ollut riittävän hyvä jonkun tai joidenkin mielestä, jotka olet tähän mennessä kohdannut. Tiedät kuitenkin olevasi hyvä ellet erinomainen jonkun muun mielestä, kunhan tällainen ihminen vain sattuu kohdalle.

        😊


    • Siis varmasti jonkunlainen erilleen kasvaminen ja sitä kautta myös kommunikoinnin puute.

      • Anonyymi

        Oikeaa ei oo

        Vähä aikaa voi kestää

        Harvinaista jos piiiitkä suhde


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeaa ei oo

        Vähä aikaa voi kestää

        Harvinaista jos piiiitkä suhde

        Se on hienoa, että toisten suhteet kestää…


    • Anonyymi

      jos sen näkee hiusten pituudesta suhteen päättymisen jos on kilometrin pituiset hiukset tai pikometrin mittiset.

    • Anonyymi

      multimter kuin cähän kuin pikmetri joku elektroniikkaankin liittyvä si Multimittri

    • Anonyymi

      jos pelkääkrvojen loppumista joku suuri määrä satoja barbie-nukkej joislt pois skseill hiukset ja liimaat niitä sitten omiin kämmeniinkin jämerällä liimll lisää kaerfojs

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika noita sepustuksiasi, oletko humalassa kirjoittaessasi, ei noita muuten voi ymmärtää!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe