Kerro minulle itsestäsi ja miksi olet päätymässä hankkimaan lapsen yksin.
Jos kaikki vaikuttaa hyvältä, niin voin harkita auttaa sinua haaveesi toteuttamisessa.. Minulla on sitten ns. luomu menetelmät, kuten mielestäni nämä asiat kuuluukin hoitaa.
Itse olen tosiaan rokottamaton ja nyt puhutaan siis mrna koronarokotteista. Aiemmin edellytin rokottamattomuutta myös autettavalta, mutta olen nyt päättänyt luopua siitä kriteeristä. Siitä on kuitenkin jo aikaa kun niitä olette ottaneet ja toivottavasti ette ota lisää.
Rokotteistahan liikkuu juttua, että niissä on ollut myös dna: ta, joka saattaa jopa integroitua ihmisen omaan dna: han ja se ei kuulosta ollenkaan hyvältä myöskään perimän kannalta lapsiasioissa, mutta te kannatte Itse lapsesta vastuun ja elätte sen kanssa, jos jotain ilmaantuu. ..Edelleen näissä ei kuitenkaan 100% luottoa mihinkään lähteisiin minulla ole ja toivotaan parasta ettei mitään koskaan ilmaannu .
Niin, jatketaanpa tästä toisaalla, jos jollakulla näitä lapsihaaveita olisi ja tarvitset anonyymin siittäjän, joka ei aiheuta elämääsi ongelmia myöhemminkään ja pysyy siinä mitä on sovittu.
Jos olet asiallisen näköinen, normaali painoinen. Taloudellisesti siinä tilanteessa, että pärjäät yksin lapsen kanssa. Et käytä huumeita. Et ole alkkis tai mentaali potilas, niin tervetuloa keskustelemaan ja kirjoittelemaan
Lapsihaaveita?
1
162
Vastaukset
- Anonyymi
oletko varma että joku haluaisi sinun rupisia muniasi sisään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 55725
- 43694
- 49654
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516