Kerro minulle itsestäsi ja miksi olet päätymässä hankkimaan lapsen yksin.
Jos kaikki vaikuttaa hyvältä, niin voin harkita auttaa sinua haaveesi toteuttamisessa.. Minulla on sitten ns. luomu menetelmät, kuten mielestäni nämä asiat kuuluukin hoitaa.
Itse olen tosiaan rokottamaton ja nyt puhutaan siis mrna koronarokotteista. Aiemmin edellytin rokottamattomuutta myös autettavalta, mutta olen nyt päättänyt luopua siitä kriteeristä. Siitä on kuitenkin jo aikaa kun niitä olette ottaneet ja toivottavasti ette ota lisää.
Rokotteistahan liikkuu juttua, että niissä on ollut myös dna: ta, joka saattaa jopa integroitua ihmisen omaan dna: han ja se ei kuulosta ollenkaan hyvältä myöskään perimän kannalta lapsiasioissa, mutta te kannatte Itse lapsesta vastuun ja elätte sen kanssa, jos jotain ilmaantuu. ..Edelleen näissä ei kuitenkaan 100% luottoa mihinkään lähteisiin minulla ole ja toivotaan parasta ettei mitään koskaan ilmaannu .
Niin, jatketaanpa tästä toisaalla, jos jollakulla näitä lapsihaaveita olisi ja tarvitset anonyymin siittäjän, joka ei aiheuta elämääsi ongelmia myöhemminkään ja pysyy siinä mitä on sovittu.
Jos olet asiallisen näköinen, normaali painoinen. Taloudellisesti siinä tilanteessa, että pärjäät yksin lapsen kanssa. Et käytä huumeita. Et ole alkkis tai mentaali potilas, niin tervetuloa keskustelemaan ja kirjoittelemaan
Lapsihaaveita?
3
212
Vastaukset
- Anonyymi
oletko varma että joku haluaisi sinun rupisia muniasi sisään
Tämä ilmoitus on voimassa edelleen.
Kyselijät olleet lähinnä muumimuki ihmisiä, eikä olla valmiita tutustumaan ollenkaan. Tyyliin huppu päähän ja tuo mulle spermaa johonku ja sitten juostaan äkkiä piiloon kulman takana odottavaan autoon. Tämmösiä mulle on ehdotettu.
En ole noihin lähtenyt..
Otan vakipano kaveriksi jonkun itsellisen naisen..Tässä saa samalla seksipartnerin ja lapsen siittäjän ja tutustuminen tehdään vähän ku treffeillä käytäis. Vietetään koko ilta ja yö yhdessä tutustuen. Joo en lähde sekoilemaan mihinkään mähmäiseen juttuun. Luottamus on aina ansaittava.
Muita seksipartnereita emme pidä puolin emmekä toisin niin pitkään kuin tapailemme!Kaikki naiset eivät tunnu hahmottavan sitä kuinka jyrkästi se hedelmällisyys laskee nelikymppisenä.
-Tiede tietää nimittäin kertoa, että tuon ikäisellä munasolun hedelmöittymisen, joka päätyy onnistuneeseen raskauteen mahdollisuus on enää vain n.5% luokkaa.
Lukema on niin pieni, että pitää ymmärtää jo alusta alkaen, että projekti kaikkien todennäköisyyksien mukaan vaatii pidenpiaikaisen vakkarisuhteen kuukaudesta toiseen. Turha lähteä sellaisten ruikkijoiden kelkkaan, jotka eivät tätä asiaa hahmota. Vaarannatte vain oman terveytenne useiden epämääräisten luovuttajien kanssa, kenestä ette tiedä käytännössä yhtään mitään..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2875427- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
- 413448
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692962- 382120
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068- 442061