Mies ei kosi

Anonyymi-ap

Olen 25v nainen ja mieheni on 27v. Olemme seurustelleet pian 4 vuotta, josta yhdessä olemme asuneet 3,5 vuotta. Mieheni tietää minun haluavan lähitulevaisuudessa naimisiin ja olen vihjannut kosinnasta.

Kosintaa ei kuitenkaan ole tapahtunut. Se tuntuu pahalta ja nakertaa itsetuntoani. Tulee tunne, ettei hän ole kanssani tosissaan ja odottaa sitä oikeaa, joka ei olekaan minä. Olen puhunut tuntemuksistani miehelleni, mutta hän loukkaantuu ja yrittää vaihtaa puheenaihetta. Olen sanonut, etten halua mitään kallista timanttisormusta enkä isoja häitä. Joten rahastakaan tuskin on kyse.

Hän sanoo kyllä rakastavansa minua, mutta miksi hän ei sitten voi kosia?

9

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa a enpä tiedä, on olemassa termi haulikkohäät, että jos siitä osviittaa eteenpäin matkalla onneen? Vähän vanhanaikaisia mies nämä tarinallisuutesi, joiden keskiössä on aina enemmän tai vähemmän naisten itsetunto-ongelmat

• Anonyymi

Eikö ole itsellekin rasittavaa vainota täällä kaikkia ihmisiä näillä kuvitelluilla miehillä? Minulla pahaan oloon auttoi terapia ja lääkkeet, mutta kaikillahan nekään eivät toki toimi. Toivottavasti olosi helpottaa kuitenkin, ellet ole vain palstalle spämmäävä tekoäly.

• Anonyymi

Kuulostaa paljolti siltä, ettei mies osaa käsitellä tunteitaan, eikä sanoittaa niitä sinulle. Stressaantuu ja ahdistuu suhteen tilanteesta puhumisesta, eikä siis välttämättä halua ollenkaan naimisiin. Minulle kävi noin nuorempana ja olisi vaan pitänyt pystyä vaikka kirjoittamaan asiat auki, kun puhuminen oli liian vaikeaa, eikä pystynyt nostamaan kissaa pöydälle.

• Anonyymi

Avioliitto tekee naisesta seksuaalisesti haluttoman, ja on taloudellisesti vaarallinen miehen kannalta.

• Anonyymi

Ei halua kosia? Näin ulkopuolisena vaikea nähdä hänen pään sisälle. Ei uskalla, ei halua, ei koe tarvetta, ei halua sitoutua, joku näistä varmaankin syynä.

• Anonyymi

Alkuhuuman jo mentyä ohi, taitaa mies jo olla niin tottunut vaan olemaan siinä, eikä koe että avioliitto tois siihen mitään uutta ja ihmeellistä. Ehkä myös vähän pelkääkin sitä avioon joutumista.

• Anonyymi

No tapa se?

• Anonyymi

Siksi koska sun täytyy lähteä kävelemään. Ikävä tosiasia mutta ei hän halua koska muuten olisi tehnyt jotain sen eteen. Niin ja koska ei ole tikkua ristiin miksi haluaisit sellaisen miehen? Voit saada sellaisenkin joka pönkittää itsetuntoasi. Sitä kun mietit pitkässä juoksussa kuinka menet ja jaksat juosta muuten vaan kohti uusia pettymyksiä.

• Anonyymi

Sitoutumiskammo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      1987
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1580
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      62
      1261
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      74
      1118
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      76
      1110
    6. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1044
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1021
    8. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      35
      987
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      883
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      834
    Aihe