Olen 25v nainen ja mieheni on 27v. Olemme seurustelleet pian 4 vuotta, josta yhdessä olemme asuneet 3,5 vuotta. Mieheni tietää minun haluavan lähitulevaisuudessa naimisiin ja olen vihjannut kosinnasta.
Kosintaa ei kuitenkaan ole tapahtunut. Se tuntuu pahalta ja nakertaa itsetuntoani. Tulee tunne, ettei hän ole kanssani tosissaan ja odottaa sitä oikeaa, joka ei olekaan minä. Olen puhunut tuntemuksistani miehelleni, mutta hän loukkaantuu ja yrittää vaihtaa puheenaihetta. Olen sanonut, etten halua mitään kallista timanttisormusta enkä isoja häitä. Joten rahastakaan tuskin on kyse.
Hän sanoo kyllä rakastavansa minua, mutta miksi hän ei sitten voi kosia?
Mies ei kosi
9
457
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa a enpä tiedä, on olemassa termi haulikkohäät, että jos siitä osviittaa eteenpäin matkalla onneen? Vähän vanhanaikaisia mies nämä tarinallisuutesi, joiden keskiössä on aina enemmän tai vähemmän naisten itsetunto-ongelmat
- Anonyymi
Eikö ole itsellekin rasittavaa vainota täällä kaikkia ihmisiä näillä kuvitelluilla miehillä? Minulla pahaan oloon auttoi terapia ja lääkkeet, mutta kaikillahan nekään eivät toki toimi. Toivottavasti olosi helpottaa kuitenkin, ellet ole vain palstalle spämmäävä tekoäly.
- Anonyymi
Kuulostaa paljolti siltä, ettei mies osaa käsitellä tunteitaan, eikä sanoittaa niitä sinulle. Stressaantuu ja ahdistuu suhteen tilanteesta puhumisesta, eikä siis välttämättä halua ollenkaan naimisiin. Minulle kävi noin nuorempana ja olisi vaan pitänyt pystyä vaikka kirjoittamaan asiat auki, kun puhuminen oli liian vaikeaa, eikä pystynyt nostamaan kissaa pöydälle.
- Anonyymi
Avioliitto tekee naisesta seksuaalisesti haluttoman, ja on taloudellisesti vaarallinen miehen kannalta.
- Anonyymi
Ei halua kosia? Näin ulkopuolisena vaikea nähdä hänen pään sisälle. Ei uskalla, ei halua, ei koe tarvetta, ei halua sitoutua, joku näistä varmaankin syynä.
- Anonyymi
Alkuhuuman jo mentyä ohi, taitaa mies jo olla niin tottunut vaan olemaan siinä, eikä koe että avioliitto tois siihen mitään uutta ja ihmeellistä. Ehkä myös vähän pelkääkin sitä avioon joutumista.
- Anonyymi
No tapa se?
- Anonyymi
Siksi koska sun täytyy lähteä kävelemään. Ikävä tosiasia mutta ei hän halua koska muuten olisi tehnyt jotain sen eteen. Niin ja koska ei ole tikkua ristiin miksi haluaisit sellaisen miehen? Voit saada sellaisenkin joka pönkittää itsetuntoasi. Sitä kun mietit pitkässä juoksussa kuinka menet ja jaksat juosta muuten vaan kohti uusia pettymyksiä.
- Anonyymi
Sitoutumiskammo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818