Mies ei kosi

Anonyymi-ap

Olen 25v nainen ja mieheni on 27v. Olemme seurustelleet pian 4 vuotta, josta yhdessä olemme asuneet 3,5 vuotta. Mieheni tietää minun haluavan lähitulevaisuudessa naimisiin ja olen vihjannut kosinnasta.

Kosintaa ei kuitenkaan ole tapahtunut. Se tuntuu pahalta ja nakertaa itsetuntoani. Tulee tunne, ettei hän ole kanssani tosissaan ja odottaa sitä oikeaa, joka ei olekaan minä. Olen puhunut tuntemuksistani miehelleni, mutta hän loukkaantuu ja yrittää vaihtaa puheenaihetta. Olen sanonut, etten halua mitään kallista timanttisormusta enkä isoja häitä. Joten rahastakaan tuskin on kyse.

Hän sanoo kyllä rakastavansa minua, mutta miksi hän ei sitten voi kosia?

8

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa a enpä tiedä, on olemassa termi haulikkohäät, että jos siitä osviittaa eteenpäin matkalla onneen? Vähän vanhanaikaisia mies nämä tarinallisuutesi, joiden keskiössä on aina enemmän tai vähemmän naisten itsetunto-ongelmat

• Anonyymi

Eikö ole itsellekin rasittavaa vainota täällä kaikkia ihmisiä näillä kuvitelluilla miehillä? Minulla pahaan oloon auttoi terapia ja lääkkeet, mutta kaikillahan nekään eivät toki toimi. Toivottavasti olosi helpottaa kuitenkin, ellet ole vain palstalle spämmäävä tekoäly.

• Anonyymi

Kuulostaa paljolti siltä, ettei mies osaa käsitellä tunteitaan, eikä sanoittaa niitä sinulle. Stressaantuu ja ahdistuu suhteen tilanteesta puhumisesta, eikä siis välttämättä halua ollenkaan naimisiin. Minulle kävi noin nuorempana ja olisi vaan pitänyt pystyä vaikka kirjoittamaan asiat auki, kun puhuminen oli liian vaikeaa, eikä pystynyt nostamaan kissaa pöydälle.

• Anonyymi

Avioliitto tekee naisesta seksuaalisesti haluttoman, ja on taloudellisesti vaarallinen miehen kannalta.

• Anonyymi

Ei halua kosia? Näin ulkopuolisena vaikea nähdä hänen pään sisälle. Ei uskalla, ei halua, ei koe tarvetta, ei halua sitoutua, joku näistä varmaankin syynä.

• Anonyymi

Alkuhuuman jo mentyä ohi, taitaa mies jo olla niin tottunut vaan olemaan siinä, eikä koe että avioliitto tois siihen mitään uutta ja ihmeellistä. Ehkä myös vähän pelkääkin sitä avioon joutumista.

• Anonyymi

No tapa se?

• Anonyymi

Siksi koska sun täytyy lähteä kävelemään. Ikävä tosiasia mutta ei hän halua koska muuten olisi tehnyt jotain sen eteen. Niin ja koska ei ole tikkua ristiin miksi haluaisit sellaisen miehen? Voit saada sellaisenkin joka pönkittää itsetuntoasi. Sitä kun mietit pitkässä juoksussa kuinka menet ja jaksat juosta muuten vaan kohti uusia pettymyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4290
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3309
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1918
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1377
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      158
      1158
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      865
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30