Mies ei kosi

Anonyymi-ap

Olen 25v nainen ja mieheni on 27v. Olemme seurustelleet pian 4 vuotta, josta yhdessä olemme asuneet 3,5 vuotta. Mieheni tietää minun haluavan lähitulevaisuudessa naimisiin ja olen vihjannut kosinnasta.

Kosintaa ei kuitenkaan ole tapahtunut. Se tuntuu pahalta ja nakertaa itsetuntoani. Tulee tunne, ettei hän ole kanssani tosissaan ja odottaa sitä oikeaa, joka ei olekaan minä. Olen puhunut tuntemuksistani miehelleni, mutta hän loukkaantuu ja yrittää vaihtaa puheenaihetta. Olen sanonut, etten halua mitään kallista timanttisormusta enkä isoja häitä. Joten rahastakaan tuskin on kyse.

Hän sanoo kyllä rakastavansa minua, mutta miksi hän ei sitten voi kosia?

8

1083

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa a enpä tiedä, on olemassa termi haulikkohäät, että jos siitä osviittaa eteenpäin matkalla onneen? Vähän vanhanaikaisia mies nämä tarinallisuutesi, joiden keskiössä on aina enemmän tai vähemmän naisten itsetunto-ongelmat

• Anonyymi

Eikö ole itsellekin rasittavaa vainota täällä kaikkia ihmisiä näillä kuvitelluilla miehillä? Minulla pahaan oloon auttoi terapia ja lääkkeet, mutta kaikillahan nekään eivät toki toimi. Toivottavasti olosi helpottaa kuitenkin, ellet ole vain palstalle spämmäävä tekoäly.

• Anonyymi

Kuulostaa paljolti siltä, ettei mies osaa käsitellä tunteitaan, eikä sanoittaa niitä sinulle. Stressaantuu ja ahdistuu suhteen tilanteesta puhumisesta, eikä siis välttämättä halua ollenkaan naimisiin. Minulle kävi noin nuorempana ja olisi vaan pitänyt pystyä vaikka kirjoittamaan asiat auki, kun puhuminen oli liian vaikeaa, eikä pystynyt nostamaan kissaa pöydälle.

• Anonyymi

Avioliitto tekee naisesta seksuaalisesti haluttoman, ja on taloudellisesti vaarallinen miehen kannalta.

• Anonyymi

Ei halua kosia? Näin ulkopuolisena vaikea nähdä hänen pään sisälle. Ei uskalla, ei halua, ei koe tarvetta, ei halua sitoutua, joku näistä varmaankin syynä.

• Anonyymi

No tapa se?

• Anonyymi

Siksi koska sun täytyy lähteä kävelemään. Ikävä tosiasia mutta ei hän halua koska muuten olisi tehnyt jotain sen eteen. Niin ja koska ei ole tikkua ristiin miksi haluaisit sellaisen miehen? Voit saada sellaisenkin joka pönkittää itsetuntoasi. Sitä kun mietit pitkässä juoksussa kuinka menet ja jaksat juosta muuten vaan kohti uusia pettymyksiä.

• Anonyymi

Sitoutumiskammo?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      107
      1346
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      1002
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      33
      907
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      708
    6. 32
      665
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      19
      606
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      23
      600
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      543
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      11