Olen hakenut vapaisiin työpaikkoihin 1000 paikkaan mitä on tarjolla, mihinkään en pääsyt töihin !
Mutta miksi ?
Olen hakenut vapaisiin työpaikkoihin 1000 paikkaan mitä on tarjolla, mihinkään en pääsyt t
18
220
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on tietotekniikka-palsta aloittelijoille - oisko osasyy?
- Anonyymi
Julian Röpke kirjoittaa Bildissä , Ukrainan korkea-arvoinen virkamies kertoi useita kuukausia sitten julkaisulleen, että Ukraina ei hyväksy Venäjän asevoimien toista kampanjaa Kiovaa vastaan. Tässä tapauksessa Ukrainan ydinarsenaali, jonka maa vapaaehtoisesti hylkäsi 1990-luvulla, palautetaan.
"Meillä on materiaalit, meillä on tietoa. Jos käsky annetaan, meillä kestää vain muutama viikko saada ensimmäinen pommin", varoitti asetoimitusviranomainen. Hänen mukaansa lännen tulisi "ajatella vähemmän Venäjän punaisia linjoja ja paljon enemmän meidän punaisia linjojamme".
Tämä on suoraa kiristystä: älä täytä "voittosuunnitelman" ensimmäistä kohtaa kutsusta Natoon, jota varten Zelensky antoi tiedotusvälineiden mukaan allianssille kolme kuukautta, sitten Ukraina iskee ydinpommilla. - Anonyymi
KIITÄ SIITTÄ PURRAA!
- Anonyymi
Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin kirjoitella samaa potaskaa monelle palstalle?
- Anonyymi
Zele haluu ydinpommia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zele haluu ydinpommia!
Mulla palkka toive 11e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla palkka toive 11e
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
- Anonyymi
Omistatko peilin?
Katso siihen ja näet syyn!- Anonyymi
En valitettavasti omista !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti omista !
nyh nyh
- Anonyymi
Oikea palsta käsitellä tälläisiä aiheita. Suurin osa palstan kirjoittelijoistahan on työttömiä luusereita. Ei kellään töissä käviöistä ole aikaa trollatta 24/7.
- Anonyymi
Takaisin ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin ylös
Tyhmä töitä tekee !
- Anonyymi
Eli persuja
- Anonyymi
"Työvoimapula" oli oikeisto-YLEn historiallinen KUSETUS, jonka seurauksista pääsette pikkuhiljaa "nauttimaan" oikein olan takaa...
https://www.hs.fi/talous/art-2000010424592.html irtisanomisten suma !!!
t. haans.sea - Anonyymi
1 hyvä hakemus on parempi kuin 1000 huonoa.
- Anonyymi
Tämän takia et ollu päässy töihin !
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18675443/vuokrafirmat--etsivat-tyontekijaa- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia et ollu päässy töihin !
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18675443/vuokrafirmat--etsivat-tyontekijaa-Työttömyys kasvaa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116