Seurustelin pari vuotta 64v naisen kanssa kun itse olin 50v. Juotiin viinaksia yhtenä pe iltana ja kylään tuli sellane puoltuttu 62v mies ja pyys et voisko olla yötä meil kun se oli hukannut avaimen. Sanottiin et sohvalla on tilaa. Se oli alkoholisoitunut aikas pahasti eikä sillä ollu naista vuosiin et sen verran tiedettiin siitä. Täl mun muijal oli tapana ottaa unilääkkeitä ain iltasin et saa nukahdettua. Juteltiin siinä juoden jonki aikaa juoden ja lähin kaupas käymää ennen kun se meni kiinni eli puolen tunnin reissu ja kun tulin takas ni huhuili et mis kaikki on. Olohuoneessa ei ketää ja makkaris näin et muija alasti nukkus selällään. Laitoin valot ni juma sen maja ja tissit aivan spermas ja vitusta valu sitä lisää kun jalkoja levitin. Yö vierasta ei näkyny missään. Mietin et saatana lutka antanu sillekin. Aikani kirottuani rupes panettaa ni nussin muijaa vaik nukkus ja olipa märkä. Aamul muija ei muka tienny et häntä pani yövieras. Sanoin kyl et panin toisen liukkaille.
Puoli tutun lastit.
Anonyymi-ap
1
5361
Vastaukset
- Anonyymi00002
Se oli varmaan Helena Kalannista joka vittuaan jakoi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745