https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010772355.html
Minulla on tuon kuvan mukainen mokkula (neljä keltaista ja yksi harmaa kaapelin paikka) ja olen aina pistänyt koneeseen menevän keltaisen piuhan yhteen mihin tahansa noista keltaisista reiistä. Siihen harmaaseen piuha ei edes mahdu. Olenkohan tehnyt sen aina väärin? Internet yhteys onnistuu kuitenkin riippumatta siitä mihin paikkaan yhdistän sen kunhan yhdistän sen yhteen noista keltaisista. Mitään sisäverkkoa ei ole käytössä tietääkseni.
Vähän sekavia tuntuu ohjeet ja laitteet olevan meikäläiselle.
Osaako kukaan opastaa.
Nettiyhteys ohjeet
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on samanlainen enkä ole koskaan kiinnitänyt huomiota siihen mihin pistokkeeseen laitan tietokoneeseen menevän johdon. Mitä saattaa tapahtua jos se on väärässä kohdassa?
- Anonyymi
Sinulla ei ole samanlaista, koska kuvassa olevat pistokkeet ovat kaikki RJ45.
Ja kannattaisi lukea ja ymmärtää mitä ko. jutussa kerrottiin.- Anonyymi
Hehheh , jos kaveri sanoo että hänellä on samanlainen niin kuinka sinä voit tietää mitä hänellä on tai ei ole?? Suosittelen että jatkat edelleen sitä linnunpöntön suunnittelua etkä sekaannu tietoliikenne asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh , jos kaveri sanoo että hänellä on samanlainen niin kuinka sinä voit tietää mitä hänellä on tai ei ole?? Suosittelen että jatkat edelleen sitä linnunpöntön suunnittelua etkä sekaannu tietoliikenne asioihin.
Samaa mieltä näistä selvännäkijöistä wannabe insinörteistä.
Tuossa neropatille ohjeet:https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/02/29/linnunponton-rakennusohje-tintinpontto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja itse kertoi eron.
>Siihen harmaaseen piuha ei edes mahdu.
Niin että kannattaa myöskin tutustua linnun pönttöjen suunnitteluun tietoliikenteen sijaan.
- Anonyymi
Oikein olet tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156