Käy ja kukkuu! välillä sortaa.
Onko viitasaarella oma kingi "mehtä man".
14
2000
Vastaukset
Tiedän ainakin yhden
Olen itsekkin aikalailla kone ja muikkuman
- Anonyymi
Riittää kun on yksi joka kyläkunnalla risukoissa möyryämässä.
- Anonyymi
Mikä se mehtä man on? Pitäskö tietää?
- Anonyymi
Se on tämä Alfa uros joka kaikkia muita määrää missä kuljetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tämä Alfa uros joka kaikkia muita määrää missä kuljetaan.
Eise ainakaan ole hajuton ja mauton ottaessaan kantaa muiden tekemisiin ja oma minää korostaessaan.
- Anonyymi
Kuningas kulkureiden joka ei välitä muiden tiellä kulkijoiden oikeuksista pätkääkään periaatteella minä liikun tällä tiellä nyt!!
- Anonyymi
Hopoti hoi,reki kelkan perään.
- Anonyymi
Mehtä manin kannatteisi joskus pysähtyä miettimään omia gritereitään ovatko ne oikein myös muita kohtaan,esimerkiksi kulkuoikeudet!
- Anonyymi
Viitasaarella on siis oma mr Lordi
- Anonyymi
Siis kyllä kelpaa kun on ameriikan resitenttikin omasta takaa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109