Lars Leevi Lestadios kävi Kannuksessa

Anonyymi-ap

Larssi keksi hyvän aatteen huijata.

13

1713

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhuksia? Ei ole Larssin ydinajatus tämä. Ainoastaan työtävieroksuvan huijarin teoksia johon saanut pari sukulaista mukaan

• Anonyymi

Kaikkia sitä ihmiset yöllä miettii, silloin kun työväestö nukkuu ja kerää voimia uuteen päivään.

• Anonyymi

No saako kannuksesta nykyään edes ranskiksiamakkaralla? on se kyllä surkea kämänen juntti stadi

• Anonyymi

Sielä resukulli riehu nannelin paarilla, sieltä vietiin putkan seinää katsomaan. Loppu Larssin kukonlento.

• Anonyymi

Väärin poika et saa arvostella larssia ilman minun lupaani ymmärrätkö? minä tarjosin larssille kerran grilillä hodarin kaikilla mausteilla ja litran cociksella niin se on poika mutta sieltä köyhästä kannuksesta ei saa edes hodaria siellä edes tiedetä mikä se on hahaha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin poika et saa arvostella larssia ilman minun lupaani ymmärrätkö? minä tarjosin larssille kerran grilillä hodarin kaikilla mausteilla ja litran cociksella niin se on poika mutta sieltä köyhästä kannuksesta ei saa edes hodaria siellä edes tiedetä mikä se on hahaha

Oletko käynyt lääkärille puhumassa olostasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko käynyt lääkärille puhumassa olostasi?

Kyllä olen mutta he sanoivat minun olevan liian viisas ja älykäs,eli minusta tulee seuraava kannuksen kunnanvaltuuston puheenjohtaja minä laitan ne juopottelevat nuoret töihin ja vastuuttomat kaksujen vanhemmat vastuuseen jälkikasvustaan hah minä kyllä hoidan kannuksen asiat kuntoon hah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen mutta he sanoivat minun olevan liian viisas ja älykäs,eli minusta tulee seuraava kannuksen kunnanvaltuuston puheenjohtaja minä laitan ne juopottelevat nuoret töihin ja vastuuttomat kaksujen vanhemmat vastuuseen jälkikasvustaan hah minä kyllä hoidan kannuksen asiat kuntoon hah

Selvää napolenimaista käytöstä havaitavassa sekä harhoja. Onnittelut

• Anonyymi

Ei mutta olen raittiuslautakunnan ja kirjastolautakunnan varajäsenenä kunnallispolitiikan hahmo kaupungin hierarkiassa. Pyrin myös kirkkovaltuustoon seuraavissa vaaleissa ja Kamun päättäjiin sillä osaan soittaa nokkahuilulla Ukkonoan.

• Anonyymi

Eikö Lampilla ole psykiatria? Käy keskustelemassa hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Lampilla ole psykiatria? Käy keskustelemassa hänelle.

Näkee kyllä että oli tarvetta ja kovasti

• Anonyymi

Kannustadium tai Kannusbudget uusiksi urheilu kannustimiksi. Liikuntoa pitäisi olla.

• Anonyymi

Kannuksesa ei muka rillerit oo kunnosa, ei tarvi olla kuin kuivattu luumu ja heti työnnetään uskomaton lenkki poskien väliin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe