Haluaisin kuulla kokemuksia ja tarvisin myös hiukan helppiä! Meillä ilmaantui näitä paskiaisia. Ollaan 2 viikkoa siivottu. Myrlytys tehtiin toissapäivänä. Kuinka kauan näitä nyt mönkii elävinä esiin? Listoista pukkaa toukkia ja kaapissa löytynyt kuoriainen. Milloin me voidaan laittaa tavarat kaappeihin? Pitääkö vaatteita pitää kuin kauan pusseissa? Milloin olette laittaneet kuiva-aineet kaappeihin? Kertokaa kokemuksia pliis, olen ihan loppu tähän tilanteeseen.
Vastaukset 1
- Anonyymi
No meillä ei ole ikinä myrkytetty. Aiemmin oli useita chinchilloja ja niistä lähti karvapalloja. Niin sitten tuli turkiskuoriaisiakin. Niiden huoneessa oli aika paljon. Ja sitten niitä jäi.
Vuosi sitten oli kani. Ja senkin karvaa söivät. Ja imuroitu harvoin. Niin oli enemmän. Nyt kun ei ole karvaa, niin aika vähän on turkiskuoriaisia.
Ei ole kyllä ikinä vaatteita syönyt. Lähinnä eläinperäistä karvaa.
En ole kauheasti kokenut ärsytystä noiden takia. Ne on omalla tavalla sympaattisia koppiksia. Ne kiipeävät korkeille paikoille ja ikkunalle ja tähystävät tuntosarvet ojossa. Kai ne yrittäisi päästä ulos.
Aikuiset kai syö kukkien siitepölyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371