Miksi perus suomalaiset eivät ole mukana vierailulla, monet työntekijät ovat kuitenkin äänestäneet. Hylätäänkö äänestäjät ja käännetään takin lisäksi selkä.
Satosen vierailu vaneritehtaalla
31
632
Vastaukset
- Anonyymi
Päätäkö sinne pitäisi tulla silitteleen kun tajusit äänestää hyvin? 😂
- Anonyymi
Persu raapi sinä vain päätäsi, mutta varo saamasta tikkuja. 🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu raapi sinä vain päätäsi, mutta varo saamasta tikkuja. 🤣😂
miten se tämä suomen kielioppi ei oikein näy onnistuvan. alkaa tässä miettimään olisiko kyseessä sittenkin joku maahantunkeutuja?Tai se vasemmiston oppimaton kouluja käymätön sossupummi?
- Anonyymi
Onko sulla järkeä ollenkaan😹😹😹😹
- Anonyymi
Tarpeeksi typerät duunarit antoivat äänensä persuille, tuskin enää toista kertaa, kun leikkaukset osuivat eniten duunariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten se tämä suomen kielioppi ei oikein näy onnistuvan. alkaa tässä miettimään olisiko kyseessä sittenkin joku maahantunkeutuja?Tai se vasemmiston oppimaton kouluja käymätön sossupummi?
Miten kielioppi onnistui omasta mielestäsi kommentissasi?
- Anonyymi
Varmasti hauska tapahtuma. Vesivaneri pitää kosteutta paremmin.
- Anonyymi
Perussuomalaiset kirjoitetaan yhteen, aloittajalla vasemmistolainen koulutus.
- Anonyymi
Suurin osa näistä persujen haukkujista on loiseläjiä, pummeja ja työttömiä, joille työnteko vierasta. Osa tietysti on pienipalkkaisessa työssä ja menettäneet asumistuen sekä muut pummien edut
- Anonyymi
En ole persu mutta olen kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi
Juuri noin persut on mennyt ihon alle ja se on hyvä näkyy näissä sulosen katkerissa kirjoituksissa
- Anonyymi
Perus suomalaiset lupasivat parantaa duunarin asemaa, mutta kuinka sitten kävikään? Lähti 2000€ kulukorvauksista duunarilta.
- Anonyymi
Ei sinne Persuja tarvita,eivät ymmärrä näistä asioista yhtään mitään.Purra se vasta pöhlö eukko on.
- Anonyymi
Kuka on sanonut, ettei persut saa olla paikalla, kun ministeri Satonen tulee vierailulle.?
- Anonyymi
Mitä ne Persut siellä tekee kun ne ei ymmärrä mitä ne siellä puhuu.Mätälohi kun tulee paikalle ideoineen niin Satonen kuolee nauruun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne Persut siellä tekee kun ne ei ymmärrä mitä ne siellä puhuu.Mätälohi kun tulee paikalle ideoineen niin Satonen kuolee nauruun.
Kyseinen henkilö on todellinen ykkösprioritetti nolaamaan persut lopullisesti.
On kyllä nolannut itsensä puheillaan aika usein,mutta eihän sitä itse poloinen ymmärrä.
Vitsi koko hahmo,Putoukseen kävisi suoraan hahmoksi siellä missä esiintyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen henkilö on todellinen ykkösprioritetti nolaamaan persut lopullisesti.
On kyllä nolannut itsensä puheillaan aika usein,mutta eihän sitä itse poloinen ymmärrä.
Vitsi koko hahmo,Putoukseen kävisi suoraan hahmoksi siellä missä esiintyy.Ei voida esiintymisestä puhua, lähinnä myötähäpeää tuottaa avaamalla suunsa ja päästelemällä sieltä sammakoita toisensa perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voida esiintymisestä puhua, lähinnä myötähäpeää tuottaa avaamalla suunsa ja päästelemällä sieltä sammakoita toisensa perään.
Ei yhtään huono mies pitämään uuraitten kaupungin työntekijöitten puolta.
- Anonyymi
Satonen tuo Suolahteen 50 000 uutta työpaikkaa.
- Anonyymi
Salonen kehottaa kaikki työttömäksi jääneitä ryhtymään grilliyrittäjiksi. Jo alkaa taas saamaan makkaraperunoita joka kaupunginosassa.
- Anonyymi
Joko se läski-satonen kävi valehtelemassa miten työpaikkoja on ihan kulman takana ja talouskasvu alkaa ihan just?
- Anonyymi
Muistakaa tarjota läskille pullaa
- Anonyymi
Enemmän tänne elinkeinoministeriä tarvitaan.
Kuulin ,että olisi tulossa ,mutta toivottavasti Laxsi pidetään vierailupäivänä perunakuopassa. - Anonyymi
Miksi ministeri tulisi vierailemaan yksityisen yhtiön lopetettavasssa tehtaassa?
- Anonyymi
Miten enään matkustat kun demarit ovat varastaneet bensarahat TAPPOVEROTUKSELLA ?
- Anonyymi
Nyt Purra kiristää tavallisten ihmisten verotusta plus alveja, mutta ministereille on tulossa 6000 veroale pers vuosi.
Petos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Purra kiristää tavallisten ihmisten verotusta plus alveja, mutta ministereille on tulossa 6000 veroale pers vuosi.
PetosNo mitä muuta voi odottaa, joku sen sanoi aikaa sitten, että persut on perseestä. Ei siinä mikään ole muuttunut. Tuhosivat talouden 2015 maahanmuutolla.
- Anonyymi
Pääseekö sinne jo raitiovaunulla vai onko sen päättäri näkötornilla
- Anonyymi
Vain pelleporukka vierailee ja puhuu paskaa . Tehtaat on pidettävä kannattavuuden rajoissa ja jos tavara ei tuota niin kiini vaan . Duunarilla on AY:liikkeen turva toimeentulolle .
- Anonyymi
Joo se AY liike maksaa sun laskus,luuletko niin? 10% ja lisää tehtaita kiinni 😆. Ei juma mitä vajakkeja, olitko sorvaamassa vai höyläämässä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549